Oglądasz profil – Ayathell

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Ayethell Yovathol A'shanildrill
Rasa:
Mroczny Elf
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
245 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Dość silna aura o srebrno-cynowej barwie i turmalinowej poświacie. Wokół niej słychać odbijające się echem ciche brzęczenie, połączone z uderzeniami grzmotów i szczękiem metalu. Wydziela delikatny zapach lasu. W dotyku jest giętka i ostra a w smaku łagodnie gorzka.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Ayathell
Grupy:

Skontaktuj się z Ayathell

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
13
Rejestracja:
13 lat temu
Ostatnio aktywny:
3 lat temu
Liczba postów:
124
(0.13% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.03)
Najaktywniejszy na forum:
Mgliste Bagna
(Posty: 65 / 52.42% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Mgliste Bagna] W drodze.
(Posty: 60 / 48.39% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

Lit waela lueth waela ragar brorna lueth wund nind, kyorlin elghinn

Lohiduhe kusza samopowtarzalna Dol'xis

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:wytrwały, delikatny
Zwinność:bardzo zręczny, szybki, precyzyjny
Percepcja:wyostrzony wzrok, czuły słuch, czuły zmysł magiczny
Umysł:bystry, ineligentny, silna wola
Prezencja:piękny, charyzmatyczny

Umiejętności

JeździectwoBiegły
Opisuje zdolności postaci do jazdy wierzchem, panowania nad wierzchowcem. Tyczy się to zarówno koni, jak i innych wierzchowców (ot choćby gryfów czy smoków). Jeśli postać uczyła się jeździć na innym wierzchowcu niż na koniu, winno się to znaleźć w opisie umiejętności w karcie postaci. Dobre opanowanie tej umiejętności wymaga zwykle zręczności. W przypadku niektórych istot, konieczna jest również siła, a czasem bystrość, by zrozumieć zachowania wierzchowca.
Odnajdywanie portali, źródeł magiiBiegły
Zdolność ta opisuje umiejętność identyfikowania specyficznych oznak towarzyszących istnieniu aktywnego portalu czy też źródła magii. Postać dzięki znajomości tej zdolności, potrafi w lepszym lub gorszym stopniu (w zależności od opanowania tej umiejętności) określić położenie takiego miejsca. W opanowaniu tej umiejętności pomaga wielce zmysł magiczny.
PrzetrwanieBiegły
Umiejętność radzenia sobie z dala od cywilizacji, przy ograniczonym zasobie narzędzi, zdobywania pożywienia, znajdowania kryjówek, znajomość szlaków. Postać, która opanowała tą zdolność potrafi przeżyć w dziczy, zapewniając sobie samej schronienie oraz pożywienie, unikając przy tym niebezpieczeństw czekających na co bardziej nieuważnych wędrowców. Najważniejsza w tym przypadku jest wysoka wytrwałość i odporność.
TorturowanieBiegły
Znajomość technik wyciągania informacji od więźniów. Wiedza na temat metod zadawania bólu, zastraszania, przekonywania, a także znajomość różnych narzędzi tortur. Ważna jest tu charyzma, postawa oraz zręczność.
KreomagowanieBiegły
Umiejętność wytwarzania magicznych przedmiotów. Dzięki znajomości odpowiednich rytuałów, pisma runicznego oraz podatności niektórych materiałów na magię, możliwe jest zaklinanie magicznej mocy w przedmiotach i wytwarzanie dzięki temu zaczarowanych czy zaklętych rzeczy. Najważniejsze są tu siła woli i zmysł magiczny, a także rodzaj magii, który chce się zakląć w przedmiocie.
Pismo runiczneBiegły
Znajomość magicznych zapisów, umiejętność ich odczytywania i zapisywania. Obejmuje języki od najbardziej popularnych, po te już prawie całkiem zapomniane. Niezbędne do odczytywania magicznych ksiąg i zwojów. Posiadanie rozwiniętego zmysłu magicznego oraz bystrości, jest tutaj wręcz konieczne.
Wiedza tajemnaMistrz
Znajomość arkan magii. Opisuje wiedzę postaci na temat magii, sposobów posługiwania się nią i jej odmian, a także na temat magicznych przedmiotów. Niezbędna każdej postaci posługującej się magią inkantacji. Niezwykle ważny jest tu zmysł magiczny, silna wola oraz bystrość.
Łucznictwo - kusza samopowtarzalnaBiegły
Opisuje umiejętność posługiwania się postaci łukiem, jej celność, a także obchodzenie się z takim sprzętem, jej konserwacje, a czasem także wyrób strzał. Postać,która opanowała tą dziedzinę posiada zarówno odpowiednie umiejętności praktyczne, jak i teoretyczną wiedzę – choć ten drugi czynnik niekoniecznie w przypadku niektórych łuczników. Ważna jest tu precyzja i zręczność. Siła natomiast pozwala na używanie łuków o większym naciągu, a wytrwałość przydaje się w przypadku prowadzenia długiego ostrzału.
Władanie Bronią białą - Długi KijPodstawowy
Opisuje umiejętność posługiwania się postaci daną bronią, wyprowadzania złożonych ciosów, jej konserwację i przechowywanie. Daje wiedzę na temat sposobu trzymania broni i taktyki walki nią oraz odzwierciedla praktyczne zdolności do posługiwania się nią. Ważna jest tu siła, zręczność, precyzja, szybkość i bystrość. W przypadku różnych rodzajów broni, niektóre atrybuty są mniej istotne, a inne bardziej.
KartografiaPodstawowy
Umiejętność kreślenia i odczytywania map, znajdowania punktów charakterystycznych w terenie, orientowania się w zmianach wysokości. Po opanowaniu tej umiejętności postać bez problemów potrafi sporządzić mapę terenów, które przemierza, a także potrafi zaplanować najdogodniejszą trasę podróży na podstawie mapy. Ważna jest tu bystrość, błyskotliwość oraz dobry wzrok.

Cechy Specjalne

Widzenie w absolutnym braku światłaDar

Magia: Inkantacje

Dziedzina StrukturyAdept
Dziedzina PrzestrzeniAdept
Dziedzina EnergiiAdept
Dziedzina SiłAdept

Przedmioty Magiczne

Amulet SoerghardZaklęty
Pozwala właścicielowi stać się niewidzialnym. Działanie amuletu trwa do najbliższego świtu.

Charakter

Jest spadkobierczynią starożytnej wiedzy Elfów. Przekłada ponad wszystko swój cel. Stara się dopasować wszystko i wszystkich wokoło właśnie do 

osiągnięcia celu. Wydaje się być opanowana i spokojna. Nie wykonuje gwałtownych ruchów. Szanuje prawo i zna swoje miejsce w świecie. Prawo jest
jedno, to prawo ciemnych elfów. Jednakże uważa, iż osobniki nie przystosowane nie zasługują na życie i powinny wymrzeć. Potrafi współpracować, aby
osiągnąć cel. Gardzi słabymi, choć nie zabija dzieci lecz uczucia, które znają kobiety wobec bezbronnych maleństw są u niej przytłumione. Prawie nigdy się
nie uśmiecha, zdaje się być zadufana w sobie lecz po chwili widać, iż to jej duma z pochodzenia. Widok krwi wprowadza w nią podniecenie. Nie waha się
odebrać cudzego życia, a tortura potrafi rozpalić w niej i inne żądze.

Wygląd

Smukła, niezbyt wysoka (165 cm), szlachetne rysy twarzy. Ciemna skóra, prawie czarna. Białe długie włosy. Kolor oczu blado-niebieski. Pełne usta, duże 

piersi i zgrabna figura. Jej paznokcie są czarne, a palce smukłe i długie. Kiedy zachodzi potrzeba widzenia w ciemności, jej oczy stają się czerwone. Ubiera
się na czarno, w dopasowane lecz nie obcisłe ubranie. Płaszcz z głębokim kapturem oraz pas z metalowych klamerek w kształcie ludzkich czaszek. Przy
pasie wisi pochwa, w której zatknięty jest szeroki zakrzywiony nóż. Ayethell trzyma w prawej ręce długi czarny kij, zaś u boku wisi samopowtarzalna
kusza. Porusza się z gracją i wdziękiem. Kiedy spojrzeć w jej oczy zdaje się, jakoby patrzyło się w oczy drapieżnego ptaka.

Historia

Ayathel urodziła się w podziemnym mieście Drowów gdzieś na wschodzie. Jej rodzice byli cenionymi mieszkańcami Ghalathord. W czasie pobytu w domu 
swoich rodziców, dorastała i szkoliła się z woli jej ojca w starożytnej magii Elfów w świątyni Lolth. W wieku 100 lat dobiegły końca nauki i Ayathell
postanowiła zrealizować swoje największe marzenie. Aby móc wyruszyć w drogę przy pomocy swoich nauczycielek, wykonała swój amulet Soerghard. Po
uzupełnieniu ekwipunku i uzbrojenia, zakupiła konia, który teraz jej służy. Ayathell wyruszyła ze swojego miasta, aby odnaleźć kamienie mocy. Jej
pragnienie to przywrócenie świetności mrocznym elfom.
  • Najnowsze posty napisane przez: Ayathell
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Niezapowiedziana wizyta.
    Odział wkroczył do pieczar prowadzony przez młodą drowkę. Elfy lekko pochylone do przodu z bronią gotową do użycia, przemieszczały sie za swoja przywódczynią niezwykle szybko. Cóż w końcu znajdowali sie na tere…
    0 Odpowiedzi
    3618 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Stary trakt] Początek poszukiwań
    Ocknęła się tuż przed zmierzchem. Powoli otworzyła oczy i zakasłała, dusząc się przez chwilę. Próba podniesienia się do siadu zakończyła się fiaskiem, drobne niepowodzenie położyło ją z powrotem na posłaniu. -…
    3 Odpowiedzi
    5106 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • [Stary trakt] Początek poszukiwań
    Po długiej podróży dotarli do podnóży gór wznoszących się nad Szepczącym Lasem. Nayothal prowadziła oddziałek, kiedy półprzytomna Ayathell, na wpół leżąc, podróżowała na grzbiecie Andrewa. Zatrzymali się przy s…
    3 Odpowiedzi
    5106 Odsłony
    Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post