Oglądasz profil – Ayathell
Ogólne
- Godność:
- Ayethell Yovathol A'shanildrill
- Rasa:
- Mroczny Elf
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 245 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Dość silna aura o srebrno-cynowej barwie i turmalinowej poświacie. Wokół niej słychać odbijające się echem ciche brzęczenie, połączone z uderzeniami grzmotów i szczękiem metalu. Wydziela delikatny zapach lasu. W dotyku jest giętka i ostra a w smaku łagodnie gorzka.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | wytrwały, delikatny |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, szybki, precyzyjny |
Percepcja: | wyostrzony wzrok, czuły słuch, czuły zmysł magiczny |
Umysł: | bystry, ineligentny, silna wola |
Prezencja: | piękny, charyzmatyczny |
Umiejętności
Jeździectwo | Biegły |
---|---|
Opisuje zdolności postaci do jazdy wierzchem, panowania nad wierzchowcem. Tyczy się to zarówno koni, jak i innych wierzchowców (ot choćby gryfów czy smoków). Jeśli postać uczyła się jeździć na innym wierzchowcu niż na koniu, winno się to znaleźć w opisie umiejętności w karcie postaci. Dobre opanowanie tej umiejętności wymaga zwykle zręczności. W przypadku niektórych istot, konieczna jest również siła, a czasem bystrość, by zrozumieć zachowania wierzchowca. | |
Odnajdywanie portali, źródeł magii | Biegły |
Zdolność ta opisuje umiejętność identyfikowania specyficznych oznak towarzyszących istnieniu aktywnego portalu czy też źródła magii. Postać dzięki znajomości tej zdolności, potrafi w lepszym lub gorszym stopniu (w zależności od opanowania tej umiejętności) określić położenie takiego miejsca. W opanowaniu tej umiejętności pomaga wielce zmysł magiczny. | |
Przetrwanie | Biegły |
Umiejętność radzenia sobie z dala od cywilizacji, przy ograniczonym zasobie narzędzi, zdobywania pożywienia, znajdowania kryjówek, znajomość szlaków. Postać, która opanowała tą zdolność potrafi przeżyć w dziczy, zapewniając sobie samej schronienie oraz pożywienie, unikając przy tym niebezpieczeństw czekających na co bardziej nieuważnych wędrowców. Najważniejsza w tym przypadku jest wysoka wytrwałość i odporność. | |
Torturowanie | Biegły |
Znajomość technik wyciągania informacji od więźniów. Wiedza na temat metod zadawania bólu, zastraszania, przekonywania, a także znajomość różnych narzędzi tortur. Ważna jest tu charyzma, postawa oraz zręczność. | |
Kreomagowanie | Biegły |
Umiejętność wytwarzania magicznych przedmiotów. Dzięki znajomości odpowiednich rytuałów, pisma runicznego oraz podatności niektórych materiałów na magię, możliwe jest zaklinanie magicznej mocy w przedmiotach i wytwarzanie dzięki temu zaczarowanych czy zaklętych rzeczy. Najważniejsze są tu siła woli i zmysł magiczny, a także rodzaj magii, który chce się zakląć w przedmiocie. | |
Pismo runiczne | Biegły |
Znajomość magicznych zapisów, umiejętność ich odczytywania i zapisywania. Obejmuje języki od najbardziej popularnych, po te już prawie całkiem zapomniane. Niezbędne do odczytywania magicznych ksiąg i zwojów. Posiadanie rozwiniętego zmysłu magicznego oraz bystrości, jest tutaj wręcz konieczne. | |
Wiedza tajemna | Mistrz |
Znajomość arkan magii. Opisuje wiedzę postaci na temat magii, sposobów posługiwania się nią i jej odmian, a także na temat magicznych przedmiotów. Niezbędna każdej postaci posługującej się magią inkantacji. Niezwykle ważny jest tu zmysł magiczny, silna wola oraz bystrość. | |
Łucznictwo - kusza samopowtarzalna | Biegły |
Opisuje umiejętność posługiwania się postaci łukiem, jej celność, a także obchodzenie się z takim sprzętem, jej konserwacje, a czasem także wyrób strzał. Postać,która opanowała tą dziedzinę posiada zarówno odpowiednie umiejętności praktyczne, jak i teoretyczną wiedzę – choć ten drugi czynnik niekoniecznie w przypadku niektórych łuczników. Ważna jest tu precyzja i zręczność. Siła natomiast pozwala na używanie łuków o większym naciągu, a wytrwałość przydaje się w przypadku prowadzenia długiego ostrzału. | |
Władanie Bronią białą - Długi Kij | Podstawowy |
Opisuje umiejętność posługiwania się postaci daną bronią, wyprowadzania złożonych ciosów, jej konserwację i przechowywanie. Daje wiedzę na temat sposobu trzymania broni i taktyki walki nią oraz odzwierciedla praktyczne zdolności do posługiwania się nią. Ważna jest tu siła, zręczność, precyzja, szybkość i bystrość. W przypadku różnych rodzajów broni, niektóre atrybuty są mniej istotne, a inne bardziej. | |
Kartografia | Podstawowy |
Umiejętność kreślenia i odczytywania map, znajdowania punktów charakterystycznych w terenie, orientowania się w zmianach wysokości. Po opanowaniu tej umiejętności postać bez problemów potrafi sporządzić mapę terenów, które przemierza, a także potrafi zaplanować najdogodniejszą trasę podróży na podstawie mapy. Ważna jest tu bystrość, błyskotliwość oraz dobry wzrok. |
Cechy Specjalne
Widzenie w absolutnym braku światła | Dar |
---|---|
Magia: Inkantacje
Dziedzina Struktury | Adept |
---|---|
Dziedzina Przestrzeni | Adept |
Dziedzina Energii | Adept |
Dziedzina Sił | Adept |
Przedmioty Magiczne
Amulet Soerghard | Zaklęty |
---|---|
Pozwala właścicielowi stać się niewidzialnym. Działanie amuletu trwa do najbliższego świtu. |
Charakter
Jest spadkobierczynią starożytnej wiedzy Elfów. Przekłada ponad wszystko swój cel. Stara się dopasować wszystko i wszystkich wokoło właśnie do
osiągnięcia celu. Wydaje się być opanowana i spokojna. Nie wykonuje gwałtownych ruchów. Szanuje prawo i zna swoje miejsce w świecie. Prawo jest
jedno, to prawo ciemnych elfów. Jednakże uważa, iż osobniki nie przystosowane nie zasługują na życie i powinny wymrzeć. Potrafi współpracować, aby
osiągnąć cel. Gardzi słabymi, choć nie zabija dzieci lecz uczucia, które znają kobiety wobec bezbronnych maleństw są u niej przytłumione. Prawie nigdy się
nie uśmiecha, zdaje się być zadufana w sobie lecz po chwili widać, iż to jej duma z pochodzenia. Widok krwi wprowadza w nią podniecenie. Nie waha się
odebrać cudzego życia, a tortura potrafi rozpalić w niej i inne żądze.
Wygląd
Smukła, niezbyt wysoka (165 cm), szlachetne rysy twarzy. Ciemna skóra, prawie czarna. Białe długie włosy. Kolor oczu blado-niebieski. Pełne usta, duże
piersi i zgrabna figura. Jej paznokcie są czarne, a palce smukłe i długie. Kiedy zachodzi potrzeba widzenia w ciemności, jej oczy stają się czerwone. Ubiera
się na czarno, w dopasowane lecz nie obcisłe ubranie. Płaszcz z głębokim kapturem oraz pas z metalowych klamerek w kształcie ludzkich czaszek. Przy
pasie wisi pochwa, w której zatknięty jest szeroki zakrzywiony nóż. Ayethell trzyma w prawej ręce długi czarny kij, zaś u boku wisi samopowtarzalna
kusza. Porusza się z gracją i wdziękiem. Kiedy spojrzeć w jej oczy zdaje się, jakoby patrzyło się w oczy drapieżnego ptaka.
Historia
Ayathel urodziła się w podziemnym mieście Drowów gdzieś na wschodzie. Jej rodzice byli cenionymi mieszkańcami Ghalathord. W czasie pobytu w domu
swoich rodziców, dorastała i szkoliła się z woli jej ojca w starożytnej magii Elfów w świątyni Lolth. W wieku 100 lat dobiegły końca nauki i Ayathell
postanowiła zrealizować swoje największe marzenie. Aby móc wyruszyć w drogę przy pomocy swoich nauczycielek, wykonała swój amulet Soerghard. Po
uzupełnieniu ekwipunku i uzbrojenia, zakupiła konia, który teraz jej służy. Ayathell wyruszyła ze swojego miasta, aby odnaleźć kamienie mocy. Jej
pragnienie to przywrócenie świetności mrocznym elfom.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Ayathell
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Niezapowiedziana wizyta.
Odział wkroczył do pieczar prowadzony przez młodą drowkę. Elfy lekko pochylone do przodu z bronią gotową do użycia, przemieszczały sie za swoja przywódczynią niezwykle szybko. Cóż w końcu znajdowali sie na tere… - 0 Odpowiedzi
- 3633 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Stary trakt] Początek poszukiwań
Ocknęła się tuż przed zmierzchem. Powoli otworzyła oczy i zakasłała, dusząc się przez chwilę. Próba podniesienia się do siadu zakończyła się fiaskiem, drobne niepowodzenie położyło ją z powrotem na posłaniu. -… - 3 Odpowiedzi
- 5123 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
[Stary trakt] Początek poszukiwań
Po długiej podróży dotarli do podnóży gór wznoszących się nad Szepczącym Lasem. Nayothal prowadziła oddziałek, kiedy półprzytomna Ayathell, na wpół leżąc, podróżowała na grzbiecie Andrewa. Zatrzymali się przy s… - 3 Odpowiedzi
- 5123 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-