Profil użytkownika Galanoth

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Galanoth
Rasa: Lodowy Elf
Wiek: Ma 190 lat, lecz wygląda bardzo młodo i tak się właśnie czuje


Aura

Ta dość silna aura odznacza się naprawdę wieloma barwami. Z początku widać żelazny i srebrny, przyjemnie błyszczą się w promieniach słońca. Następnie można wychwycić kobaltowe, proste pasma i nieco cieńsze, ale pofalowane będące koloru barachitowego. Dół przyozdobiony jest konturem z miedzianej wstęgi. Całość tonie w ametystowym świetle. Wystarczyć mogą nagle trzaski płomieni przy których po prostu aż robi się gorąco. Dodatkowo wokół sypią się iskry przypominające malutkie, tańczące istoty, znikające po zetknięciu się z ziemią. Następnie wszystko się zmienia, teraz zewsząd dochodzi śmiech dzieci i liczne głosy, można odczuć wrażenie pobytu na jakimś przyjęciu. Jednak po chwili szum wody wywołuje skojarzenie z rwącą rzeką lub wodospadem. Dodatkowo w powietrzu zaczyna się unosić wilgoć, a także maleńkie kropelki. Z oddali niesie się przyjazna, wesoła melodia, dzięki której można się odprężyć. Wraz z emanacją podąża delikatna woń lasu. Jeśli zaś chodzi o powłokę, to jest ona twarda, gnie się z finezją. Mimo prezentowania przy tym ostrych jak brzytwa krańców kusi swą aksamitnością. Na długo pozostawia po sobie lepki posmak.


Wygląd

Galanoth Thelas odbiega troszkę od stereotypów normalnie spotykanego mężczyzny. Ma głębokie piwne oczy oraz włosy koloru platynowego
blondu
sięgające aż do pleców. On sam cały jest wystarczająco duży i szeroki (204cm) by robić za mutanta swojej rasy.
Długoletnie mordercze treningi oraz chęć własna uczyniła z niego wyśmienitego mężczyznę-rycerza. Jest umięśniony, a ciało ma wyrzeźbione
dłutem potu i
ćwiczeń. Galanoth nie ubiera się nazbyt perfekcyjnie ani na pokaz; zawsze zostawia sobie odrobinę swobody w ubiorze, nigdy nie idzie zgodnie z
kierunkiem
panującej mody. Tak samo postępuje z mówieniem. Odzywa się kiedy chce i jak chce, lecz zawsze robi to w grzeczny i kulturalny sposób.
Porusza się
elegancją w kroku. Nie przeszkadza mu w tym męska sylwetka czy brak kobiecych kształtów. Czuje się doskonale we własnej skórze, którą
traktuje jak bezcen. Na plecach mężczyzny znajduje się tatuaż w postaci znaku. Przedstawia on jego nazwisko zapisane starymi elfickimi runami.
Prosty orli
nos często ląduje wraz z malinowymi wargami w kuflach, natomiast podbródek łapany jest przez zręczne dłonie w geście rozmyślania.

Aktualizacja: po krwawych wydarzeniach w Mrokowach, ciało Galanotha pokryte jest magicznymi liniami aury pokonanego latami temu smoka.


Charakter

Elf jest przykładem praworządnego rycerza, który dba o harmonię i porządek. Za każdym razem staje po stronie sprawiedliwości oraz spokoju -
na ogół
jednak nie słucha się władz, które często przekupione lub tonące w biurokracjach zapomina co to znaczy humanitaryzm i rozsądek. Galanoth
oprócz takiego
właśnie zachowania cechuje się czymś dość nienormalnym: jest nieobliczalnym optymistą. Praktycznie zawsze robi coś szalonego, a
jednocześnie miłego.
Zadowolony z życia, uprzejmy i pomocy znany jest z żartobliwości, twardej do alkoholu głowy i zamiłowania do beztroskiej sielanki tam gdzieś na
sianie
lub wśród gawiedzi pijącej równo przez kolejną noc z rzędu. Potrafi zaprzestać zabawy, jeśli trzeba, i znów ruszyć do obowiązku pilnowania
świata przed
złem. Często opowiada o tym, co myśli, oraz o tym co przeżył. Rozmyśla równie regularnie co oddycha. Zdecydowanie boi się własnej starości i
stracenia
świeżości.

Atrybuty

Krzepa:Silny, Wytrwały, Delikatny,
Zwinność:Bardzo zręczny, Szybki, Dokładny,
Percepcja:Wyostrzony wzrok, Czuły słuch, Wyostrzony węch, Wyostrzone czucie,
Umysł:Pojętny, Błyskotliwy, Silna wola,
Prezencja:Piękny, Szarmancki, Charyzmatyczny,

Cechy specjalne

Niezwykłe szczęście [Z]Mówi się, że Elf został poczęty pod szczęśliwą gwiazdą. Urodzony tym bardziej. W życiu ciągle spotyka go coś niezwykle radosnego. Mężczyzna ma naprawdę dużego farta i szczęście.
Regeneracja [D]Ciało Galanotha szybko regeneruje zmarnowane siły, podniszczoną skórę
Telepatia [M]Możliwość porozumiewania się poprzez siłę umysłu.

Umiejętności

Ars Armandi [M] Sztuka miłości zmysłowej. Wiele mroźnych nocy spędził w swoim drewnianym domku jeszcze na północy studiując kobiece ciało i przyjemności.
Zielarstwo [W] Drobny ułamek z życia Galanotha - często spędzał wolne dni u swojej kochanej cioci, która zajmowała się zbieractwem roślin i ogrodnictwem. Sporządzała także narkotyki, ale to już zupełnie inna historia.
Władanie bronią białą [AM] Żołnierz z powołania boskiego mistrzowsko opanował oręż długi - miecz jednoręczny - i łuk. Lepiej nie dawać mu do ręki kuszy, bo prawdopodobnie trafi ona tam, gdzie słońce raczej nie zachodzi .. zbyt często.
Poezja [P] Czy da się ocenić poziom tworzenia liryków ? Według Galanotha nie, dlatego tak nisko ceni swój własny talent. Mało kiedy mówi na głos swoje wiersze. Na ogół robi to jednak przy dobrym winie i jeszcze lepszej kobiecie.
Anatomia [O] Znajomość wnętrz organizmów oraz istot równo co do poziomu wtajemniczenia w zabijanie i używanie magii życia.
Piekarstwo [P] Galanoth mało co potrafi piec samemu. Nie zna wielu przepisów, dlatego tworzy same - generalnie bierze do kuchni to, co akurat znalazło się pod ręką. Niezwykłe szczęście sprzyja mu nawet wtedy, kiedy odrąbane udko kuraka z roślinami - często trującymi - smakuje wybornie i działa jak afrodyzjak.
Tropienie [M] Jest Lodowym Elfem - to wszystko wyjaśnia. Każdy Spiczastouszny musi znać tajniki tropienia i odnajdywania śladów.
Przetrwanie [W] Dajcie mu trzy ryby, a podzieli je na tysiąc osób. Galanoth, mężny Elf z Dalekiej Północy, poprzez mieszkanie w okowach lodu przyzwyczaił się do walki o przetrwanie. Ba, zaczęło go to nawet troszeczkę podniecać ..
Jeździectwo [P] Jak już wsiada na konia - lub osła - to tylko z przymusu. Zdecydowanie woli piesze wędrówki, dlatego zbytnio nie zagłębił się w umiejętność jeździectwa.
Bestiologia [M] Połączenie doświadczenia, tropienia i przetrwania. Nic nie działa lepiej na samca niż walka z krwiożerczą bestią, którą właśnie odnalazł.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Ognia [M]Magia Ognia jest czynnikiem zaklęć nauczanym wśród mieszkańców Północy, by byli w stanie przetrwać nawet najbardziej zatrważające mrozy. Rycerz używa jej w celach dość ekstremalnych
Wody [U]W połączeniu z magią ognia, otwiera możliwość korzystania z magii lodu
Życia [A]Magia regeneracji i druidycznej mocy wspomaga walecznego bohatera w walce.
Dobra [N]Magia sprawowania kontroli nad porządkiem życia, co prawda mało rozpoznana, jest dość przyjemną i intrygującą w oczach Galanotha.

Magiczne przedmioty

Różyczka [ZAK]Miecz jednoręczny. Przepiękna broń wykonana przez arcymistrzów kowalstwa. Elfie ostrze zostało pokryte runami przez zmyślną czarodziejkę o kwiecistym imieniu Różyczka jest pełna spokoju i powagi. Bije od niej niesamowite ciepło miłości. Miecz został zaczarowany, aby móc walczyć nawet z najgroźniejszymi istotami zła i ciągle trzymać właściciela w stoickim spokoju. Pod Kal Idrion został wzmocniony specjalnym surowcem czyniącym go odpornym na zniszczenia i twardym jak skała.
Amulet Bona [ZAC]Prezent od rodziny. Amulet w kształcie tarczy chroniący przed manipulacjami umysłowymi (np. czarami)
Pierścień komunikacji [ART]Drobny czerwony kamień wetknięty w złotą obrączkę potrafi przenieść właściciela do miejsca, które uprzednio zwiedził, lecz tylko o max. dwie lokacje w stecz. (Np. TawernaDomKościół i z powrotem)

Towarzysz

Volatil i Gazela
Zwykły niepozorny kruk. Czarne jak smoła pióra oraz wręcz złoty dziób ptaka czynią z niego wspaniały okaz piękna natury. Zwierzątko jest
podporządkowane Galanothowi, lecz często droczy się z nim i zachowuje jak psi szczeniak. Uwielbia także błyskotki, więc rzadko kiedy nie
przynosi mu
znalezionej monety czy tzw.pożyczonego kolczyka jakieś młodej, nieuważnej damy.

(Loteria) Nieumarła, niedająca się zabić rycząca wściekle gazela, która nie odstąpi właściciela na krok.

Historia

Galanoth Thelas urodził się w małej chatce na szczycie lodowca. Twarda jak kamień bryła lodu stała od niepamiętnych czasów ponad śnieżnymi
wyżynami Dalekich Północy. Nie jest jednak miejscem zamieszkania wyłącznie rodziny mężczyzny. Kraniec niebieski został nazwany prawnie
Arcto. Drobna
mieścinka trzymała w ryzach nie więcej niż stu mieszkańców. No, pewnej gwieździstej nocy - stu jeden. Galanoth wyszedł bowiem z łona bardzo
szybko i
wręcz gładko. Cały poród został odebrany przez babkę, poczciwą Marshię, trwał zaledwie godzinę wliczając przygotowanie łoża, koców,
poduszek czy
piwa dla zebranych w oddzielnym pokoju gości. Niestety, w całym towarzystwie ponad dwudziestu Elfów brakowało ojca niemowlęcia. Ten zginął
pięć
miesięcy po poczęciu Galanotha - zasłynął ze swojego męstwa oraz poświęcenia na polu walki wraz z obroną Arcto przed napastnikami i
zwierzętami.
Stęskniona zanim żona i kochanka w jednej osobie nazwała narodzonego potomka właśnie imieniem męża. Galanoth II mało jednak sobie z tego
zaszczytu
robił. Zanim dotknął matczynej piersi już zaczął krzyczeć i wrzeszczeć zapowiadając swój jakże wybuchowy, dziwny charakter.

Gal dorastał w dobrym towarzystwie pełnym opieki i zrozumienia. Babka Marshia uczyła go pieczenia różnych potraw oraz tradycyjnego
elfickiego chleba -
który pod jego zdolnościami zamieniał się w żytni kamień - oraz wciągała w świat jeździectwa i poezji. To ona zaszczepiła w sercu Elfa miłość do
takich
artystów jak Hora Cy bądź Sheaks Pir. Matka natomiast, wzięta arystokratka i twarda kobieta z krwi i kości, postanowiła działać z
przyrzeczeniem
jakie złożyła mężowi kiedy tylko dowiedzieli się o zajściu w ciążę: gdy syn ukończył osiem lat posłała go do szkoły dla chłopców, przyszłych
wojskowych.
Tam, wśród rówieśników z całego narodu elfickiego, po raz pierwszy chwytał za drewniane miecze i tarcze. Tam również poznał co to znaczy
Inkantacje i
Magia. W wieku 12 lat Galanoth zakochał się szczeniacko w nauczycielce od magii Porządku. Ta, oczarowana słodkością ucznia i jego szczerym
wyznaniem,
obiecała mu, że podaruje mu buziaka, jeśli dopilnuje porządku w szkolnym ogrodzie botanicznym. Zadanie przyjął z ochotą i zapałem. Przeżycie
to, niby
głupie i mało subtelne, stało się przyczyną dalszego postępowania Galanotha. W kobietach odnajdywał nie tylko skarby, piękno i mądrość, lecz
coś, na co
trzeba zasłużyć własnym zachowaniem i czynami. Jeszcze bardziej przykładając się do nauki wszystkich przedmiotów zdał z celującym wynikiem i
przeszedł
dalej - do Szkoły Kawalerskiej Odrodzonego Liścia. Nauczycielka magii natomiast, pani Yunea, zmarła dzień po podarowaniu Elfowi pocałunku. Hm
...

Dalsze przygody Galanotha nie są nazbyt ciekawe. Między ciężkimi treningami w koszarach zdobywał przepustki, aby spędzać beztroskie dni w
towarzystwie kochanej cioci Izyldy i wuja Buna. Tam nauczył się zielarstwa oraz tajemnic związanych z tropieniem. Wielokrotnie pomagał
wujkowi z
tropieniem zwierzyny i polowaniem na drapieżne, groźne istoty.

Obecnie Galanoth ma 150 lat, lecz dla Elfów jest to naprawdę mało. Czas zatrzymał się dla niego w wieku 22 wiosen. Thelas przeszedł naprawdę
wiele -
walki, bitwy i wojny - co rzetelnie spisuje do osobistego pamiętnikach. Poznał wiele światów oraz istoty humanoidalne, zaprzyjaźnił także z
rodziną
królewską i
służył przez dwa lata w roli dyplomaty wojskowego. Teraz podróżuje szukając przygód i powodu do krzewienia swojej elfickiej natury oraz
kultury.

Dane gracza: Galanoth

Nazwa użytkownika:
Galanoth
Ranga:
Zsyłający Sny
Inne Postacie:
Arven, Lucan,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
Lokalizacja:
Miasto Tajemnic
Zawód:
Nocny stróż
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
36321900
Grupy:
Dołączył(a):
So lut 19, 2011 3:56 pm
Ostatnia wizyta:
Cz paź 19, 2017 4:20 pm
Liczba postów:
328 | Znajdź posty użytkownika
(0.44% wszystkich postów / 0.13 posty dziennie)
Ostatni post:
[Centrum Miasta Adrion] Toksssyczni Ludzie
So wrz 30, 2017 3:39 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Kryształowe Królestwo
(Posty: 42 / 12.80% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Kal Idrion] Duchy przeszłości
(Posty: 41 / 12.50% postów użytkownika)
cron