Profil użytkownika Rayek

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Rayek
Rasa: Lich
Wiek: 763


Aura

Emanacja po części zachwyca i przeraża swą niespotykanie wielką siłą. Otacza ją tak gęsty, obsydianowy mrok, że nawet promienie słońca nie zdołają się przez niego przedrzeć. Powłoka zaś pokryta została najprawdziwszymi drobinkami srebra. Tu i ówdzie widać rozległe kobaltowe plamy o niezwykle symetrycznych kształtach. U podstawy i na szczycie znajdują się barachitowe zawijasy przypominające pędy roślin. Niepokój wzmagają rozchodzące się w powietrzu krzyki agonii i jęki torturowanych. Czasem uderzy też grzmot, przyprawiając o szybsze bicie serca. Dodatkowo nagle wszystko znika w mrocznej pochłaniającej wszystko ciszy. Zostaje po tym jedynie ślad w postaci zdrętwiałej skóry i przytłaczającego smrodu. Wywołuje to nieprzyjemne uczucie straty i stagnacji. Po chwili odór zmienia się w woń pergaminów i kurzu. W dotyku powłoka okazuje się twarda, choć miejscami bywa też miękka. Zwykle nie wykonuje ruchów, bo jest nieprzyjemnie sztywna, czasami jednak można zaobserwować jej znikomą elastyczność. Wtedy też można spostrzec ostre jak brzytwa brzegi i okropną chropowatość na całej powierzchni. W smaku sucha i tylko wytrawny smakosz zdoła wyczuć drobną nutkę lepkości.


Wygląd

Wysoki na jakieś sześć stóp, odziany w czarną szatę z peleryną. Ubiór ten wyróżniają na tle innych - ludzkie i krucze czaszki, pióra oraz zwisające paski materiału, zakończone żelaznymi kółkami.
Dłonie odziane ma w czarne rękawice, sięgające do łokci. Od nadgarstka do ramienia ręce są obwiązane paskami materiału.
Jest oburęczny, lecz swoją kościaną kosę nosi zazwyczaj w lewej dłoni, podpiera się nią.
Mimo tego, że jest lichem, jego chód wygląda jak normalnego człowieka, nie jest w żadnym stopniu upośledzony. Chodzi wyprostowany.
Rzeczą, która jest najbardziej zaskakująca w jego wyglądzie, to jego twarz. Wiecznie ukryta w odmętach kaptura, trupia czaszka bez nosodołu i oczodołów. Jest to spowodowane, oczywiście, magią iluzji. Kiedy zdejmuje czar (co zdarza się bardzo rzadko), ukazują się świecące bladym światłem, zapadnięte oczy.


Charakter

Targa nim nieokiełznana chęć do podróżowania oraz nauki. Uważa, że nie ma rzeczy niemożliwych, dla osoby posiadającej odpowiednią wiedzę.
W porównaniu do reszty z lichy, nie przeszkadza mu towarzystwo innych. Różni go również to, że lubi rozmawiać i dzielić się tym, czego się nauczył. Oczywiście jeśli słuchacze nie mają złych (tzn. nie zaszkodzą jemu i jego interesom) zamiarów. Mimo to i tak zazwyczaj podróżuje samotnie, żywe stworzenia zwyczajnie się go boją.
Jest bardzo spokojną i opanowaną istotą. Praktycznie cały swój czas stara się zagłębiać tajniki arkanów, posiąść jeszcze większą wiedzę niż obecnie. Rzadko komuś wadzi, pojawia się, po czym za jakiś znika z tylko sobie znanych pobudek.
Stara się korzystać ze swych mocy rozważnie, nie robiąc krzywdy tym, którzy traktują go jak równego sobie i nie wchodzą mu w drogę.
Pomimo tej "miłej" (jak na licha) otoczki, nie warto zaczynać z nim jakiejkolwiek potyczki. Z całkowitą premedytacją cię zabije i wskrzesi jako swego sługę.

Atrybuty

Krzepa:Słaby, Wytrwały, Delikatny,
Zwinność:Niezdarny, Żółwi, Dokładny,
Percepcja:Dobry wzrok, Słaby słuch, Szczątkowy węch, Pozbawiony smaku, Przytępione czucie, Wyczulony na magię,
Umysł:Bystry, Ineligentny, B. silna wola,
Prezencja:Odpychający,

Cechy specjalne

Brak potrzeb fizjologicznych [Z]Liche nie jedzą, nie piją, a co za tym idzie nie wydalają. Gdyby jednak jakiemuś przedstawicielowi tej rasy zdarzyło się zjeść ludzki pokarm, czy wypić wodę, tudzież alkohol taki delikwent skończy wymiotując. Poza tym liche nie potrzebują również snu.
Głód energii [Z]Liche pożywiają się wyłącznie energią magiczną, muszą ją spożywać, tudzież „wysysać” z obiektów, czy też osób. Bez tego ich ciało zacznie się starzeć, a co za tym idzie umierać.

Umiejętności

Czytanie aur [W]
Torturowanie [W]
Nekromancja [M]
Pismo runiczne [W]
Wiedza tajemna [M]
Rytualizm [W]
Szpiegostwo [W]
Szulerstwo [W]
Kartografia [O]
Zielarstwo [O]
Bestiologia [P]
Fizyka [O]
Kaligrafia [W]
Wiedza o duchach [W]

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Śmierci [M]
Pustki [M]
Energii [A]
Zła [M]

Magiczne przedmioty

Kościana kosa [ART]Artefakt znaleziony w podziemiach. Może być przywoływany i znikać zależnie od woli właściciela. Zwiększa poziom ochrony przed atakami oraz pomaga przy rzucaniu inkantacji.

Towarzysz


Historia

Rayek urodził się zimową porą w wiosce nieopodal Rapsodii. Nie znał swojego ojca. Zajmowała się nim jego matka, Eva. Niewysoka, białowłosa i z wiecznym uśmiechem goszczącym na jej twarzy. Była ona wybitną iluzjonistką. Kochał kiedy opowiadała mu o czymś, uzupełniając tę opowieść obrazami, czy to zwierząt, czy to miejsc. Czasami przygrywała w międzyczasie na lutni. Przekazała mu całą swoją wiedzę na temat tego rodzaju magii. Jak zmylić przeciwnika, ukryć się przed nim, czy nawet sprowadzić na niego zgubę ukrywając jakąś przepaść lub potwora.
Całe dzieciństwo Rayek'a minęło na podróżach po Alaranii. Zwiedził ją od północy do południa, od wschodnich do zachodnich krańców. Nie narzekał, kochał podróżować i pogłębiać swoją wiedzę, matka mu to wszystko dawała.
Opuściła go kiedy skończył 25 lat, twierdząc, że jest już gotowy, aby objąć własną drogę. Nie spotkał jej już nigdy więcej. Do tej pory w jego głowie pojawia się pytanie - dlaczego?
Po tym smutnym dla niego zdarzeniu, nie zmienił za bardzo swojego trybu życia. Podróżował, pobierał nauki, zwiedzał świątynie, lecz tym razem samotnie.
Odkąd pamięta, bał się śmierci. Dlatego wieku 37 lat zaczął uczyć się tajemnych sztuk pozwalających "żyć wiecznie". Zaczął brnąć coraz bardziej w tajniki panowania nad śmiercią, zwiedzał katakumby, uczęszczał na tajne spotkania czarodziejów i starając się osiągnąć długowieczność.
Musiał sobie zasłużyć na każdą rozmowę, wskazówkę czy informacje. Często wykonując za kogoś "brudną robotę". Stąd jego znajomość magii zła i pustki, bardzo je sobie w tej kwestii upodobał.
Po wielu latach starań udało mu się osiągnąć jego wymarzony cel. Miał wtedy jakieś 56 lat, władał biegle magią pustki i zła, był na poziomie adepta w magii śmierci.
Rytuał przemiany był dla niego bardzo bolesny i zmienił go nie do poznania. Z trochę roztrzepanego młodzieńca, mającego wiecznie rozrzucone włosy i na którego twarzy nierzadko widniał uśmiech, zamienił się w kościstą istotę o krystalicznym umyśle. Ludzkie emocje już nim nie rządziły, mógł zająć się spokojnie swoimi dalszymi celami. Zadowolony, został potencjalnie nieśmiertelny.
Artefakt - kościaną kosę -, który służy mu od setek lat, odnalazł badając ruinach jakiegoś dworu. Znajdując się w jego piwnicach, runął przez spróchniałe deski do ukrytego pomieszczenia, gdzie leżał on w skrzyni wyłożonej jedwabiem. Około 100 lat zajęło mu zbadanie jego właściwości, od tamtej pory zawszę ma go przy sobie.
Aktualnie jego życiowy cel nie zmienia się od wielu lat - jest nim zwiększanie swojej wiedzy oraz zachowanie wieczystego życia.
Mieszka w starej wieży zrobionej z czarnych cegieł i kości. Mieści się ona w Mrocznych Dolinach, na co dzień pilnują jej jego słudzy oraz iluzoryczne potwory. Samą wieżę przykrywa również czar kamuflujący ją. Sam Rayek nie przebywa w niej za często, zdecydowanie woli podróżować po Alaranii i zbierać potrzebną mu wiedzę.

Dane gracza: Rayek

Nazwa użytkownika:
Rayek
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Inne Postacie:
Akzorn,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
N paź 07, 2018 1:37 am
Ostatnia wizyta:
Cz paź 18, 2018 10:39 pm
Liczba postów:
2 | Znajdź posty użytkownika
(0.00% wszystkich postów / 0.15 posty dziennie)
Ostatni post:
Prośby o napisanie aury
Śr paź 10, 2018 5:58 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Księga Boskich Praw
(Posty: 2 / 100.00% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 1 / 50.00% postów użytkownika)
cron