Profil użytkownika Crewil

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Crewil Rudhof
Rasa: Człowiek
Wiek: 17


Aura

Młoda aura może i nie szczyci się siłą, ale połyskuje zaczepnie, niemo dopominając się o uwagę. Pyszni się złocistymi refleksami i kusi miękkością wcale nie sztywnych materiałów o chropowatych i gładkich fakturach. Jest przy tym nieco sucha, a ostrymi krawędziami daje znać, że nie z nią byle numery! Choć tonąc w głębokiej miedzi zdarza jej się przeoczyć pewne oczywistości. Pomaga sobie jednak rtęciową bystrością, a turmalinowa i szmaragdowa poświata stale kłócą się o to, która kiedy ma podejmować wiążące decyzje. Ich pikantny posmak oraz gorycz zmieszana ze słodyczą sugerują, że bardzo różnie bywa, zaś unoszący się wokół zapach farb i narzędzi - że i tak mają jeden, wspólny cel, do którego ramię w ramię dążą.


Wygląd

Crewil to młody, groteskowo wyglądający chłopak, w przypadku którego proces dojrzewania ciała wyraźnie nie nadąża za wiekiem i rozwojem umysłu. Niewielki wzrost i patyczkowata, nieproporcjonalna sylwetka, sugeruje obserwatorowi że ma do czynienia z dzieciakiem, a nie młodzieńcem lada chwila mającym stać się mężczyzną. Młody wynalazca niewiele sobie z tego robi, jako że bardziej niż własny wygląd interesują go przyszłe osiągniecia. Rozwichrzone włosy wyglądają jakby były ścinane w biegu i nigdy nie widziały szczotki. Okrągła, wiecznie uśmiechnięta twarz, piegi i zdecydowanie zbyt duże uszy, z całą pewnością nie dodają Crewilowi powagi, za to czynią z niego sympatycznego i niewinnego młodziaka, któremu łatwo zaufać. Znacznie trudniej natomiast jest uwierzyć w jego intelekt i możliwości, nawet jeśli noszone na głowie gogle i grube rękawice ochronne dodatkowo podkreślające mizerną sylwetkę właściciela, sugerują iż ma się do czynienia z człowiekiem nauki. Chłopak ma zwyczaj nosić przy sobie sporą ilość narzędzi, płótna i przyborów malarskich. Nigdy nie wie kiedy dopadnie go natchnienie, ale na wszelki wypadek chce pozostać przygotowanym. Poza tym dodatkowy balast sprawia, że silne podmuchy wiatru nie porywają go w powietrze.


Charakter

Crewil dzieli ludzi na dwa typy. On –artysta i cała reszta która nie rozumie sztuki, nie potrafiąc przy tym dostrzec geniuszu, nawet wówczas gdy go depczą. Jest przekonany o wyjątkowej wartości swoich dzieł, zarówno tych użytkowych, mających kluczowe znaczenie dla zwiększenia wygody ludzkiej egzystencji, jak i tych związanych z kulturą, dziedzictwem i potrzebą poszukiwania piękna. Niestety jest to dość odosobniona opina, gdyż cała reszta mieszkańców uważa go po prostu za sympatycznego szaleńca. Trzeba przyznać iż chłopak dba o swoją reputację, czyniąc swoje pokazy publicznymi, dzięki czemu kolejne nieudane próby prezentacji własnych wynalazków, zbierają solidne żniwo wśród tych, którzy zawczasu nie zadbali o zasady bezpieczeństwa.
Seria niepowodzeń nie przeszkadza Crewilowi pozostać pogodnym optymistą, a przy tym szarmanckim, życzliwym, zawsze chętnym do pomocy, uczciwym obywatelem, troszczącym się o całą społeczność. Chłopaka gubi przekonanie o własnej nieomylności które z kolei nie pozwala mu uczyć się na własnych błędach. Crewil jest gotowy poświęcić się dla każdej idei, pod warunkiem że ta będzie jego pomysłem. Do perfekcji opanował umiejętność krasomówstwa i manipulowania ludźmi, co pozwala mu przekonać do swoich zamiarów nawet największych sceptyków. Jest wyrachowany i nieustępliwy w kwestii realizacji planu który pozwoli mu zdobyć sławę. Kolejne niepowodzenia czy chybione odkrycia, nie są w stanie zachwiać tej wiary. Łatwo zdobywa sobie sympatię innych i chętnie współpracuje w grupie, zwłaszcza w sytuacji gdy druga strona może za niego wykonać ciężki, fizyczną pracę.

Atrybuty

Krzepa:Słaby, Chuderlawy, Delikatny,
Zwinność:Zręczny, Dokładny,
Percepcja:Dobry słuch, Pozbawiony zm.mag.,
Umysł:Pojętny, Ineligentny,
Prezencja:Brzydki, Nieokrzesany, Charyzmatyczny,

Cechy specjalne

Dar przekonywania. [Z]Połączony z zdolnościami krasomówczymi, potrafi sprawić, że Crewil przekona do swojego pomysłu nawet osobę której wielokrotnie sparzyła się na próbach wdrażania w życie nowinek technicznych. Co więcej, potrafi przekonać kogoś takiego do finansowania kolejnego projektu. Sceptycy najczęściej wypominają Crewilowi historię niejakiego Fruna, któremu rozbijacz do drewna, autorstwa wynalazcy, uciął prawą dłoń, na co jasnowłosy broni się stwierdzeniem, że właśnie teraz owe urządzenie jest Frunowi najbardziej potrzebne.
Porywy serca [W]Crewil łatwo daje się ponieść zauroczeniu, wzdychając do co drugiej kobiety jaką spotka na swojej drodze. Stan zakochania pozytywnie wpływa na wenę twórczą artysty, pobudzając wrażliwą dusze i inspirując ciało do działania. Niestety twórcy rzadko kiedy udaje mu się skończyć rozpoczęte w ten sposób dzieło, ponieważ owa fascynacja niewieścim pięknem, zwykle jest tyleż samo gwałtowana co krótka. Najczęściej kończy się ona w sytuacji spotkania kolejnej muzy i nową wizją podjętej pracy.
Matematyczny opis rzeczywistości [Z]W swojej pracy konstruktora Crewil nie wykonuje pomiarów. Podświadomie potrafi określić wielkości fizyczne takie jak długość, ciężar, siła czy prędkość, bez konieczności posiadania przyrządów. Jeśli potrzebuje, poda dokładną ilość kroków jakie dzielą go od danego przedmiotu, nawet gdy ten majaczy gdzieś na linii horyzontu. Równie precyzyjnie wyznaczy kąt lotu kamienia czy strzały, bez względu na fakt, że widział ją zaledwie przez ułamek sekundy. Obliczenia te robi intuicyjnie, ponieważ gdyby zadać mu najprostsze zadanie na papierze, polegnie z kretesem. Jak do tej pory wynalazca nie znalazł zastosowania dla powyższej zdolności, dlatego też traktuje ją jedynie jako ciekawostkę.

Umiejętności

Malarstwo [O]
Rzeźbiarstwo [W]
Aktorstwo [P]
Alchemia [W]
Matematyka [O]
Handel [P]
Krawiectwo [P]
Etykieta [O]
Szulerstwo [O]
Targowanie się [O]
Konstruowanie mechanizmów [W]

Magia

Nie potrafi używać magii.

Magiczne przedmioty

Towarzysz


Historia

Crewil pochodzi z ubogiej rodziny, w której ręce do pracy cenione są znacznie wyżej niż artystyczna dusza. W rodzinie Rudhof, jedynym znanym sposobem na podtrzymanie codziennej monotonnej egzystencji było najmowanie się do pracy u ludzi znajdujących się wyżej w społecznej hierarchii. Z reguły były to zadania nie wymagające wysokich kwalifikacji, za to ciężkie, mozolne i niebezpieczne. Talent, kreatywność, chęć poszukiwania lepszych rozwiązań, umiejętności manualne , czy wyczucie smaku, nie były tu nikomu potrzebne. Crewilowi nigdy nie udało się wyjaśnić zagadki dlaczego charakterem tak bardzo różnił się od rodziców. Od młodości spotykał się z niezrozumieniem. Na przykład gdy zamiast rozładowywać wóz z węglem, zdecydował się uatrakcyjnić pobliski budynek, wzbogacając go o kilka szkiców własnego autorstwa. W ten sposób szybko dano mu do zrozumienia, że przez swoje „zdolności”, w oczach pozostałych zyskał sobie miano darmozjada. A chwilę później wyrzucono go z domu, czym tak naprawdę oddano chłopakowi wyjątkową przysługę.
Dzięki temu Crewil mógł odejść od jedynej słusznej drogi życiowej wbijanej mu latami przez rodziców i zacząć realizować własne pomysły. Przede wszystkim szukał odpowiedzi na pytanie jak zapewnić sobie dostatnie życie bez konieczności przepracowywania się. Szybko wykluczył żebractwo, czy możliwość handlu malowanymi portretami lub rzeźbionymi w drewnie figurkami. Siedzenie na miejscu i czekanie aż los ześle ci wymarzonego klienta, okazało się być mało efektywne. Złodziejstwo zaś zbyt niebezpieczne. Głębsza analiza pozwoliła Crewilowi dojść do wnioski, że ludzie są hojni tylko wówczas gdy ich do takiego gestu odpowiednio sprowokować. Banalna usługa, opatrzona dobrą gadką, rozwiązywała niejedną sakiewkę. Młody chłopak zaczął budować własną reputację poprzez świadczenie drobnych przysług. Pomoc bogatej damie w przeniesieniu zakupów, przypilnowanie wierzchowca, nabranie wody z studni czy też przekazanie pilnej wiadomości. Wszystko sprowadzało się do zadbania o swojego klienta, zanim tan miał okazję nim zostać, ponieważ prawdziwą sztuką była umiejętność sprzedaży swojego dzieła, a nie samo jego tworzenie.
Crewil robił dużo by pomagać własnemu szczęściu. Jeśli uznawał to za moralnie uzasadnione, bywało że kradł, a potem zwracał zaginione przedmioty jako uczciwy znalazca. Nigdy nie brał za to nagrody, zadowalając się faktem iż w ten sposób nawiązywał ważne dla siebie kontakty, a co istotniejsze uzmysławiał mieszkańcom miasta jak ważne jest dbanie o swoją własność. Przy okazji promował też swoje nowe rozwiązania dotyczące produkcji sejfów, toreb, kaletek i chlebaków. Między innymi w ten sposób zdobył swoją pierwsza posadę u miejscowego architekta. Umiejętnie wszedł w posiadanie jednego z zwojów na którym wykreślone były plany jakiejś kładki, następnie staranie je przerysował, po czym zniszczył oryginał przeciągając go przez błotną kałużę.
- Bardzo pana przepraszam. – Powiedział skruszony, oddając właścicielowi jego własność – wypadł mi gdy go tu niosłem. Ja… czuję się winny dlatego też pozwoliłem sobie go przerysować…
- Widzę chłopcze że masz do tego dryg…
- Byłoby mi łatwiej gdybym potrafił czytać…
Nowa praca pozwoliła Crewilowi odkryć zdolności do łatwego przyswajania sobie prawideł fizyki i matematyki oraz do zajmowania się techniką. Otwarty umysł i wizjonerskie podejście wreszcie, mogły znaleźć swoje zastosowanie. Poza tym tworzenie wynalazków w istocie niewiele różniło się od umiłowanej przez niego sztuki. Świat wciąż nie dostrzegał sensu posiadania jednego ni drugiego.

Dane gracza: Crewil

Nazwa użytkownika:
Crewil
Ranga:
Błądzący na granicy światów
Inne Postacie:
Sjans,
Martwe postacie:
Płeć:
Mężczyzna
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
Pn kwi 23, 2018 11:10 am
Ostatnia wizyta:
Pt sie 31, 2018 11:18 am
Liczba postów:
13 | Znajdź posty użytkownika
(0.02% wszystkich postów / 0.09 posty dziennie)
Ostatni post:
Duch nauki.
Pt sie 31, 2018 11:15 am
Najaktywniejszy w dziale:
Teravis
(Posty: 12 / 92.31% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
Duch nauki.
(Posty: 12 / 92.31% postów użytkownika)
cron