Profil użytkownika Kerhje

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Kerhje Una
Rasa: Człowiek, Pustelniczka
Wiek: 22


Aura

Młoda i lśniąca aura, która odrobinę trąci samotnością. Jej barwy przeplatają się i mieszają od soczystego i wyraźnego kobaltu, przepływając w nasycony barachit i odwrotnie. Tak jak jej kolory połyskują świeżością, tak wokół pulsuje jasno świecący obsydian. Harmonii dopełniają kojące dźwięki wybrzmiewające do wtóru ze stałym tonem charakterystycznym dla ziemi. Czuć tu zapach ludzkiego potu, mieszający się z wonią mchów i lasów. Sama aura jest raczej delikatna. Dominuje w niej miękkość mimo niewielkiego twardego aspektu. Mimo drobnego wyjątku nie jest też zbyt giętka, zbliżając się do sztywności. Ma jednak ostre krawędzie, które to są jej główną bronią wraz z przyjemną i aksamitną gładkością. Smak aury pasuje do jej obrazu, charakteryzując się łagodnością, dzięki której znaczna lepkość nie jest przykrą.


Wygląd

Kerhje mierzy trochę ponad 5 stóp wzrostu, choć trzeba przyznać, że nie bardzo orientuje się czy to oznacza bycie wysokim czy niskim. W końcu nie miała za bardzo możliwości porównywania się z innymi. Jest szczupła, a jej ciało jest zdrowe i w dobrej kondycji. Jej skóra jest jasna ale ma ciepły odcień, przez co kontrastuje z ciemnymi, prawie czarnymi włosami. Kerhje lubi dbać o włosy. Lubi ich dotyk i to, że mimo ślepoty jest w stanie tworzyć z nich małe dzieła sztuki. Najczęściej można w nich dostrzec drobne koraliki w odcieniach lasu - zieleni, brązu i beżu. Zwykle związuje je w praktyczny warkocz, który sięga jej do łopatek, a rozpuszcza tylko wieczorami, gdy upora się ze wszystkimi obowiązkami. Duże oczy ma zamknięte, ale gdy je otwiera zobaczyć można, że są niemal białe. Ma lekko garbaty nos, długie palce i poważny wyraz twarzy. Jednak w rozmowie często się uśmiecha. Ciężko rozpoznać, który uśmiech jest najszczerszy. Jej cechą charakterystyczną jest kolista, jasna blizna na czole, nieco ponad brwiami. Nie większa niż paznokieć najmniejszego palca u dłoni. Zwykle ubiera się w prostą tukę - spódnico-spodnie w ciemnym, rdzawym odcieniu, połączone z bluzką o szerokich rękawach, które można zwężać i podpinać i z niewielkim dekoltem. W talii jest pas, łączący dwie części stroju i utrzymujący niewielki sztylet. Kerhje raczej nie odsłania za wiele własnego ciała, poza dłońmi. Często chodzi na boso, ale w podróży nosi lekkie, wiązane buty za kostkę. Na całość narzuca czarny, wyblakły płaszcz i nakłada oliwkową chustę na głowę. Z racji ślepoty, Kerhje porusza się w nowym terenie dość wolno, ale raczej płynnie. Jej głos jest cichy, spokojny i melodyjny.


Charakter

Kerhje Una od wielu lat żyje w odosobnieniu od reszty społeczeństwa. Za towarzystwo służą jej zwierzęta oraz ona sama. Nie narzeka jednak, całkiem dobrze jej się żyje bez kłótni i ciasnej atmosfery, która zawsze pojawia się, gdy przychodzą inne istoty jej lub innej inteligentnej rasy. Kerhje jest więc osobą niezwykle spokojną, opanowaną i cichą. Wszystko robi powoli, jednak niezwykle dokładnie. Jest łagodną dziewczyną o ciepłym sercu... Jednak bywają tu wyjątki. Doświadczenia z przeszłości sprawiły, że gdy ma do czynienia z większą ilością osób (ok.6) robi się niespokojna, bywa nawet agresywna, co jednak jest niezwykle rzadkim widokiem. Z tego samego powodu nie ufa ludziom, zajmującym się zawodowo jakąkolwiek formą walki. Na co dzień jednak, gdy ma do czynienia tylko z jedną osobą jest miła, w miarę rozmowna, pomocna. Wierzy przede wszystkim w siłę umysłu i samodzielnej pracy, jednak magia fascynuje ją. Tak samo jak świat i inne kultury, które bardzo by chciała poznać. Wierzy, że świat jest niebezpieczny i niesprawiedliwy, ale jednocześnie niezwykle piękny i każdego dnia możemy starać się, by był lepszy. Marzy, by odnaleźć ojca, choć najprawdopodobniej już nie żyje.

Atrybuty

Krzepa:Niezbyt silny, Raczej wytrwały, Wrażliwy,
Zwinność:Niezbyt zręczny, Powolny, Precyzyjny,
Percepcja:Ślepy, Czuły słuch, B. wyostrzobe czucie, Czuły zm.mag,
Umysł:Bystry, Ineligentny, B. silna wola,
Prezencja:Ładny, Godny,

Cechy specjalne

Umysł zwierząt [Z]Dzięki tej cesze Kerhje potrafi wniknąć w umysł zwierzęcia i patrzeć jego oczyma. Dzięki temu może również łatwiej je oswoić, a więc i delikatnie kierować ich poczynaniami.
Oderwanie [W]Bywają sytuacje, gdy Kerhje nagle przestaje być obecna i zostaje przez dłuższy czas, niepalnowanie i nieśwadomie w umyśle jakiegoś zwierzęcia. Dzieje sie tak, gdy jest bardzo zmęczona ficzycznie lub wyczerpana emocjonalnie.

Umiejętności

Szamanizm [O]
Odnajdwanie portali [O]
Zielarstwo [W] Pomocą w rozpoznawaniu i identyfikowaniu rozmiatych ziół i roślin, służą zwierzęta.
Tresura [W] Głównie prowadzona dzięki wnikaniu w umysł zwierząt. Najlepiej sprawdza sprawdza się w przypadku łagodniejszych zwierząt.
Rytualizm [O]

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Rytuały
Umysłu [U]Naturalną cechą Kerhje było wnikanie w umysł zwierząt. I to ona skłoniła ją do zgłębienia tajnik Magii Umysłu.
Ziemi [N]Życie w odosobnieniu, w dodatku bez pomocy wzroku okazało się łatwiejsze, dzięki znajomości podstawowych zaklęć Magii Ziemi.

Magiczne przedmioty

Kamienie oczyszczające [ZAC]2 szare kamienie wielkości małych śliwek i w podobnym do nich kształcie. Dzięki nim można oczyścić wodę w zbiorniku ze szkodliwych bakterii. Dostała je od elfów.

Towarzysz

Gawron "Oczko"
"Oczko" to gawron, którego Kerhje znalazła niedaleko swojej chaty. Miał zwichnięte skrzydło, ale dzięki pomocy dziewczyny wyzdrowiał i szybko przywiązał się do niej. Ta wykorzystała to i związała ich umysły - nauczyła gawrona posłusznie wykonywać jej polecenia. Dzięki temu dziewczyna może oglądać świat z pomocą jego oczu. Wygląda zupełnie zwyczajnie, jak każdy gawron - czarne pióra z zielonkawym połyskiem, ciemny dziób z wytartą, jasną nasadą - co świadczy o jego kwiecie wieku. Rozpiętość skrzydeł: 85 cm.

Historia

Kerhje Una urodziła się w ostatnim dniu Miesiąca Wilka, by kolejnego, w Miesiącu Konia, rodzinę obiegła wieść o jej wyjątkowości. Kiedy się rodziła, wszystkie zwierzęta w gospodarstwie były dziwnie pobudzone. Szybko stała się tematem plotek, a wraz z upływającymi latami, gdy odkrywano jej zdolności, mówiono o niej coraz więcej. Rodzina Una nie posiadała wielu nietypowo uzdolnionych członków. Mimo, że zawsze odstawała od reszty rówieśników i najbliższych, żyło jej się dobrze pod opiekuńczymi skrzydłami rodziców. Do czasu, gdy w niestabilnej Elisii nie doszło do kolejnego sporu między możnowładcą księstwa w którym żyła rodzina Una oraz sąsiedzkiego. Doszło do krwawych aktów terroru. Wrogie księstwo regularnie odnajdywało domostwa, w których żyły rodziny żołnierzy z drugiej strony frontu i dokonywała w nich rzezi. Jednym z nich było gospodarstwo, w którym żyła Kerhje. Całe jej rodzime księstwo było na przegranej pozycji, więc wojsko nie cofało się przed niczym. Większość rodziny Kerhje została zamordowana (w tym matka) lub wzięta do niewoli (m.in jej ojciec, o którym słuch dawno zaginął). Ona jednak przeżyła wraz z siostrą i wujkiem. Cała trójka uciekła i zdecydowała się opuścić raz na zawsze Elisię. Dziewczyna miała wtedy 14 lat. Udali się do Menaos, gdzie posiadali daleką rodzinę. Było to jedyna szansa na spokojne życie. Rzeczywiście znaleźli tam schronienie, jednak był to czas, gdy Kerhje zaczynała odkrywać swoje predyspozycje do posługiwania się magią. Rodzina w Menaos bardzo nieprzychylnie na to patrzyła. Byli prostymi ludźmi, na co dzień ciężko pracującymi, by utrzymać godny poziom życia. Kerhje nie potrafiła jednak zbyt wiele. Była obciążeniem i wzbudzała niepokój w domownikach. 2 lata później, zdecydowała się opuścić rodzinę i udać do babki wuja, która mieszkała w lesie na obrzeżach Menaos. Była ona starą wiedźmą, ale też dobrą kobietą, która mogła wiele nauczyć dziewczynę. Tak też się stało. Kerhje zamieszkała z nią w przytulnej chacie w lesie i nauczyła się Magii Ziemi. Odkryła w sobie też zdolności do parania Magią Umysłu, doskonaliła kontakty ze zwierzętami i uczyła zielarstwa i szamanizmu. Czasem spotykała elfy, które odwiedzały babkę i przy okazji również szkolili młodą dziewczynę. Niestety babka zmarła, kiedy dziewczyna miała 19 lat. Od tamtej pory skazana jest wyłącznie na siebie i zwierzęta, które zawsze ją otaczają. Między innymi jej wróbel "Oczko". Czasem jednak wyrusza do miasta lub odwiedza ją siostra, która niestety lada chwila ma ruszyć w świat, jako handlarz.

Dane gracza: Kerhje

Nazwa użytkownika:
Kerhje
Ranga:
Błądzący na granicy światów
Inne Postacie:
Smilla,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
3358059
Grupy:
Dołączył(a):
So lip 08, 2017 3:16 pm
Ostatnia wizyta:
Pn sie 21, 2017 9:26 pm
Liczba postów:
16 | Znajdź posty użytkownika
(0.02% wszystkich postów / 0.36 posty dziennie)
Ostatni post:
[Posiadłość Anny] W poszukiwaniu wiedzy
N sie 20, 2017 1:49 am
Najaktywniejszy w dziale:
Szepczący Las
(Posty: 12 / 75.00% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
Chata Pustelniczki Kerhje Uny
(Posty: 9 / 56.25% postów użytkownika)
cron