Profil użytkownika Morgana

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Morgana
Rasa: Pradawna Czarodziejka
Wiek: 350 lat


Aura

Przytłaczająca swoją siłą aura mieni się w umyśle czytelnika niczym tajemniczo zmatowiała zorza, falująca w powietrzu i opływająca postać kobiety. Emituje ona spokojną, obsydianową poświatę zakrywającą z początku wspaniałą gamę barw, lecz potem rozpływającą się na boki, by ukazać pełną krasę emanacji. Wyblakły platynowy odcień stanowi tło dla pasm żywego srebra, które wplatają się we włosy czarodziejki. Cyna, choć otacza ją całą koncentruje się niczym kosztowne bransoletki na zgrabnych nadgarstkach, kobalt spływa po skórze jako suknia, a rtęć przyozdabia wszystko kunsztownymi ozdobami. W okół roztacza się zapach kadzidła i świec, a także starych ksiąg, słychać także całe mnóstwo różnorodnych dźwięków. Najgłośniejszym z nich jest dziecięcy śmiech, któremu towarzyszy przyspieszenie pulsu czytającego. Wplata się w to pojedynczy, głęboki ton i uczucie spełnienia, dopełniają je zaś echo czyiś słów i dobiegającej z oddali muzyki, wzmocnione wrażeniem spadania. Słabiej wyczuwalne są zmysłowe szepty i spokojna melodia niosąca ulgę zmysłom. W dotyku aura jest dość twarda i bardzo giętka - trudno chwycić w palce jej aksamitną, choć lepką powierzchnię, tym bardziej, że charakteryzuje się ona niepospolitą ostrością dorównującą potężnym pazurom lwa. Dominuje w niej gorysz pozostawiająca po sobie łagodny posmak.


Wygląd

Jest to niezbyt wysoka dziewczyna o długich nogach i kpiarskim spojrzeniu intensywnie niebieskich oczu. Brązowe włosy sięgają za ramiona, czasem wiąże je w niedbały kok. Pierwsze co rzuca się w oczy to jej miłość do biżuterii. Wszelakie koraliki, muszelki, pióra, kamienie, zęby i rzemienie zdobią jej drobne uszy, szyję, nadgarstki i długie, wyjątkowo zręczne palce. Ozdoby zmienia często, z każdego miejsca przywozi kolejne, ale zawsze ma na sobie pierścień z kamieniem rubinu oraz smoczy ząb na szyi, który zmyślnie ukrywa fakt, że dziewczyna panicznie boi się smoków. Na skórze pojawiają się i znikają tatuaże malowane magią. Zazwyczaj nosi długie suknie, które nie przeszkadzają jej zbytnio w codziennym funkcjonowaniu. Przez lata nauczyła się tego, jak okiełznać kobiecą garderobę.


Charakter

Kobieta niezwykle otwarta i radosna. Lata "dzieciństwa" sprawiły, iż nauczyła się z łatwością nawiązywać nowe znajomości. Wielu próbowało to wykorzystać, jednak przypłacili za to najczęściej zmutowanym ciałem. To, że jest otwarta, nie znaczy, że jest głupia i łatwowierna. Z łatwością przejrzy każde kłamstwo dzięki umiejętności czytania w myślach. W razie potrzeby gotowa jest również użyć siły, by postawić na swoim. Owszem... W wielu krainach jest postrzegana jako ta dobra, bo przecież "wyleczyła nasze dzieci ze śmiertelnej choroby" ale bądźmy szczerzy, to, że używa magii życia wcale nie oznacza, że jest aniołkiem. Potrafi w jasny sposób pokazać, że coś jej się nie podoba i lepiej, żeby za pierwszym razem do wszystkich to dotarło, bo bardzo nie lubi się powtarzać.

Od zawsze była żadna wiedzy, dlatego też opuściła rodzinny dwór, aby zgłębiać tajniki sztuk mistycznych. Za cel główny postawiła sobie dążenie do perfekcji w tym, co robi, czyli czarowaniu. Chce opanować najbardziej zaawansowane sztuki magiczne określonych dziedzin, które jej zdaniem zapewnia jej życie wieczne. Dość samolubne i egoistyczne, ale to zapewne cechy, które odziedziczyła po mamusi. Gdyby nie fakt, iż Morgana ma duszę samotnika to pewnie stworzyłaby z matką zgrany duecik.

Atrybuty

Krzepa:Raczej wytrwały, Odporny,
Zwinność:Zręczny, Szybki, Perfekcyjny,
Percepcja:Dobry wzrok, Dobry słuch, Wyczulony na magię,
Umysł:Bystry, Błyskotliwy, B. silna wola,
Prezencja:Ładny, Godny, Charyzmatyczny,

Cechy specjalne

Cechy rasowe Czarodzieja [M]- Zdolność tworzenia niezwykłych, magicznych przedmiotów - Teleportacja - Czytanie w myślach
Regeneracja [D]Zdolność, która wyrosła z korzeni Magii Życia, którą praktykuje Morgana. Proces gojenia ran u Czarodziejki jest znacznie przyśpieszony.

Umiejętności

Alchemia [W] Wiele lat nauki oraz trening pod okiem najznamienitszych osobistości na kontynencie pozwoliły Czarodziejce osiągnąć imponujący poziom w tej dziedzinie.
Kreomagowanie [W] Ktoś kiedyś rzekł, że czarodziej tak naprawdę uczy się całe życie. Ponad 300 lat takiej nauki zaowocowało w tym wypadku wybitną wiedzą i umiejętnościami.
Bestiologia [W] Była tu i tam, widziała wiele. Poza tym poznane dziedziny magii pozwoliły jej zgłębić ową wiedzę dokładniej.
Pismo runiczne [W] Chyba jedna z nudniejszych dziedzin sztuki magicznej. Kobieta nie jest mistrzynią tego fachu, jednak zna kilka przydatnych run.
Taniec [O] Na swej drodze spotykała różnych ludzi, odwiedziła wiele miast, brała udział w niezliczonej ilości uczt okraszonej zabawą i tańcami.
Odnajdywanie portali/źródeł magii [W] W tej dziedzinie jest niczym pies myśliwski. Jej wyczulony zmysł postrzegania i wyczuwania magii pozwala jej dostrzec znacznie więcej, niż widzą inni.
Poliglotyzm [M] Wspólny, Pradawna Mowa, Czarna Mowa, Mowa Smoków, Mowa roślin, Mowa zwierząt, Mowa Elfów
Wiedza tajemna [M] Setki lat nauki zaowocowały zgłębieniem arkanów magii na najwyższym poziomie.
Uniki [O] Świadoma wielu niebezpieczeństw wytrenowała w sobie pewne odruchy obronne.
Władanie Bronią białą (Miecz jednoręczny) [W] Doskonale zdaje sobie sprawę, że nie zawsze będzie miała czas na wymamrotanie inkantacji. Stąd też pomysł na naukę walki bronią białą. Zimna stal na gardle działa czasami lepiej niż nie jedno zaklęcie prawdy.
Kulturoznawstwo [W] Podróżując przez wiele krain, kobieta miała okazje zetknąć się z wieloma kulturami, poznać tradycje oraz zwyczaje panujące na danym obszarze.
Geografia [W] Wiele lat wędrówki zaowocowało dość obszerną wiedzą na temat geografii. Potrafi na mapie wskazać większość miast oraz orientacyjnie wie gdzie się udać, aby trafić w wyznaczone miejsce.
Czytanie i pisanie [M] W końcu jakoś musiała czytać księgi zapisanie w rozmaitych językach.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Życia [M]
Istnienia [M]
Przestrzeni [A]
Emocji [U]
Umysłu [U]

Magiczne przedmioty

Naszyjnik tłumienia [ART]Przedmiot, który w pełni ukrywa aurę i magiczną energię noszącego artefakt. Tylko osoby z najwyższym poziomem wyczulenia na magię będą w stanie wyczuć nieznaczne źródło.

Towarzysz

Teo
Praktykując przez dekady arkana magii życia i istnienia Morgana doszła prawie do perfekcji. Z tego też tytułu pozwoliła sobie na stworzenie podopiecznego — istoty, która będzie dziełem jej wyobraźni i kwintesencją umiejętności. Wiedza o istniejących stworzeniach i kreaturach pozwoliła jej z niczego wykreować coś. Żywą istotę, nad którą miała całkowitą kontrolę. Ciało lwa, orle skrzydła oraz kobra plująca jadem w miejscu ogona. Wielkością bestia osiąga około 2,5m a jego szerokie skrzydła mają aż 7m rozpiętości. Potrafi bez trudu unieść w powietrze dwie osoby pokroju człowieka. Mocne szczęki i ostre pazury bez trudu rozerwą ciało ludzkie, śmiertelny jad powali słonia, zaś ognisty oddech w kilka sekund zamieni ciało w popiół.

Historia

Urodziła się i wychowała w Nowej Aerii. Bogata rodzina, wielka posiadłość, kochająca matka i wielu wujków... Oj tak. Dzieciństwo Morgany nie należało do najprostszych. Wychowana w zamknięciu, pod kloszem, na dworze magnackiej rodziny, która została zdegradowana przez jej matkę do roli służących. Nigdy nic jej nie brakowało. Najpiękniejsze sukienki, najlepsze zabawki, kształcące podróże i wszechobecne uwielbienie, zarówno ze strony matki, jak i całej świty. Każdego dnia prywatne lekcje z zatrudnionymi nauczycielami oraz zabawa z opiekunkami. W ten sposób minęło Morganie pierwsze 10 lat życia.
Warto wspomnieć tu o matce dziewczynki. Nie była ona byle kim. W końcu mówimy tutaj o rasie Pradawnych. Potężna Czarodziejka posługująca się Magią Umysłu na najwyższych szczeblach zaawansowania. Jedną myślą potrafiła zmusić tuzin osób do wykonania jej polecenia. W ten właśnie sposób dorobiła się ogromnego majątku, mogła żyć w luksusie i zdała od wszelkich niebezpieczeństw, za wysokim murem wychowywać swoje dziecko. "Wujkowie" którzy zamieszkiwali na dworze kobiety to rzecz jasna jej kochankowie. Wygodny tryb życia u boku pięknej Czarodziejki był spełnieniem marzeń wielu.
Kiedy Morgana skończyła dziesięć lat, jej rodzicielka stwierdziła, iż przyszedł czas na przystąpienie do treningu magicznego. Stary sztab nauczycielski został wymieniony na zupełnie nowy. Dwójka elfów oraz czarodziej-opiekun stali się nowymi mieszkańcami dworu. To dzięki nim młoda Czarodziejka pod okiem matki rozwijała swoje magiczne zdolności w wykorzystaniu magicznej energii. Mając ku temu wrodzone zdolności, przyswajała wiedzę w zastraszającym tempie.
Licząc sobie około 70 wiosen, jednak nadal wyglądając na 17-latkę, Morgana była w stanie dokonać już wielkich rzeczy. Wszelkie zdolności rasowe takie jak teleportacja czy czytanie w myślach przychodziły jej z łatwością. Do tego szkoliła się w zakresie magii życia oraz istnienia zaś sama matka wpajała jej wiedzę z zakresu kontroli umysłu. Wszystkie te aspekty sprawiły, iż Pradawna stała się bystrą oraz żądną wiedzy Czarodziejką. Posiadana przez nią wiedza nie wystarczała. Dziewczyna chciała czegoś więcej. Wtedy też jej rodzicielka stwierdziła, że Morgana osiągnęła dorosłość i jest gotowa, aby opuścić dom.
Samotnie wyruszyła w podróż po kontynencie, początkowo szukając przygód. Jako mag cieszyła się zarówno szacunkiem, jak i zdarzyło się jej spotykać z pogardą. Nie do końca rozumiała otaczający ją świat, jednak była otwarta i chłonęła garściami to, co dawał jej los. W większych miastach odwiedzała największe biblioteki, chłonąc wiedzę z tamtejszych ksiąg niczym gąbka wodę. Poza sztukami magicznymi pozwoliła sobie na poznanie tajników walki bronią białą. Podczas dłuższego pobytu w Księstwie Karnstein najęła tamtejszego wojownika czyniąc go swoim nauczycielem. Nie czuła nasycenia, dlatego też ruszała dalej, szukała głębiej. W swej podróży odwiedziła wiele mistycznych miejsc i sanktuariów, w których poszerzała swą wiedzę. Owocem tych nauk jest Teo — jej lojalny sługa i przyjaciel będący hybrydą wielu gatunków zwierząt. Ponadto chcąc uchronić się przez wścibskimi zmysłami innych, stworzyła naszyjnik tłumiący jej magiczną aurę i moc. Dzięki temu często może obejść się bez zbędnych zaczepek i próśb o ratowanie chorego na kaszel wnuczka. Przez jakiś czas zastanawiała się nawet nad osiedleniem się w stałym miejscu, jednak ten pomysł szybko odszedł w niepamięć.
Przemierzając tak kontynent, mijały kolejne dekady. Kobieta w kilku miejscach stała się legendą. W kilku przydrożnych karczmach można było usłyszeć historie o Czarodziejce przemierzającej kontynent na grzbiecie swojego wiernego sługi. O jej rozległych zdolnościach w leczeniu innych powstały legendy, które aktualnie już dość mocno mijały się z prawdą. Nie zmienia to jednak faktu, iż kobieta jest istotą nadzwyczaj potężną, jednak należy dziękować bogom, iż ma dobre serce i praworządny charakter.

Dane gracza: Morgana

Nazwa użytkownika:
Morgana
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Martwe postacie:
Płeć:
Kobieta
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
N paź 02, 2016 12:00 am
Ostatnia wizyta:
N gru 10, 2017 11:57 pm
Liczba postów:
4 | Znajdź posty użytkownika
(0.01% wszystkich postów / 0.01 posty dziennie)
Ostatni post:
[Jaskinia Klanu Wiatru] Powiedz przyjacielu i dołącz
Cz gru 07, 2017 7:36 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Księga Boskich Praw
(Posty: 3 / 75.00% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 2 / 50.00% postów użytkownika)
cron