Profil użytkownika Shiru

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Shiru
Rasa: Człowiek
Wiek: 18 lat


Aura

Niemalże nieuchwytna, błyszcząca aura bezgłośnie i nieśmiało otacza dziewczynę tak jak i ona nie często rzucając się w oczy. Wydaje się być cynowa, naprawdę jednak pod warstwą tego koloru czai się przeciwstawna mu barwa cynku. Nikła, obsydianowa poświata dopełnia efektu minimalności będąc ledwo dostrzegalną, nawet dla osób wyszkolonych w odczytywaniu aur. Dość łatwo rozpoznać zapach ludzkiej skóry i mieszaniny pyłów z przeróżnych miast i dróg, którymi emanuje. W dotyku zdaje się być bez wyrazu, nie wyróżniając się twardością, będąc trochę elastyczną i chropowatą. Nie można za to przegapić jej ostrych brzegów. Charakteryzuje się bardzo słodkim smakiem z kwaśnawą nutą. Zdecydowanie nie zlepi warg, nie jest jednak zupełnie sucha.


Wygląd

Wysoka (około 6 stóp), szczupła, w pobliżu ludzi garbi się pod ciężarem ich spojrzeń, lecz prostuje się gdy nikt nie zwraca na nią uwagi. Jej włosy są długie, czarne i proste, często opadają na twarz skrywając pogodne, szare oczy, z ciekawością obserwujące otoczenie. Chwilami można jednak w nich dojrzeć płomyk niepokoju i nieufności, wywołany przez wstrząsające wydarzenia z przeszłości. Po ustach błąka się nieśmiały uśmiech, lecz tylko wtedy, gdy Shiru myśli że nikt nie widzi. W przeciwnym razie przybiera twarz bez wyrazu.
Chodzi szybko, często zamyślona, zdarza jej się wpaść na kogoś w roztargnieniu.

Ubrana jest zwykle w lekko pomięty i zakurzony strój podróżny, na który składają się długie, ciemne spodnie i koszula o tym samym odcieniu. Na wierzch ma narzucony długi, wełniany płaszcz z emblematem kurierskim dworu na którym służy.
Gdy nie jest na służbie, lub pełni właśnie tajne poselstwo, nosi szare sukienki o raczej prostym kroju. Posiada tylko jedną galową suknię, z popielatego materiału o pięknym połysku, lecz zakłada ją jedynie na wyjątkowe okazje raz czy dwa razy do roku.
Czasem nosi na szyi naszyjnik z błękitnym kamieniem, który dostała od rodziców na szesnaste urodziny. Nie rozstaje się z nim nigdy, choć zwykle trzyma go w kieszeni spodni.

Pod długimi rękawami ukrywa rozległą bliznę po poparzeniu pokrywającą jej lewe przedramię. Na zagojonej już skórze dostrzec można ślady wypalonych runów, o których Shiru rozmawia bardzo niechętnie.
Dziewczyna nie znosi niebieskich sukni. Nie da się zmusić do założenia nawet tych o odcieniach zbliżonych do błękitu.


Charakter

Pomimo iż Shiru jest bardzo bystra i spostrzegawcza, a także posiada wiele innych pozytywnych cech, większość z nich pozostaje przysłonięta przez jej brak pewności siebie. Dziewczyna niesamowicie boi się konfrontacji, jednakże nie jest skłonna zgodzić się z racjami według niej błędnymi, nawet jeśli pozwoli jej to na uniknięcie sporu. Wobec czego zostaje postawiona w trudnej sytuacji gdy ma inne zdanie, jednak boi się je wyrazić. Dlatego zwykle woli milczeć, by nie dawać innym powodu do wciągnięcia jej do dyskusji.

Nie oznacza to, że unika ona innych ludzi. Czuje się dobrze nawet w dużej grupie, tak długo jak może pozostać na uboczu, nie zwracając na siebie zbytniej uwagi. Podczas dużych zgromadzeń lubi znajdować się obok znajomej osoby, szepcząc jej do ucha komentarze odnośnie sytuacji dookoła.

Gdy ktoś nieznajomy odezwie się do niej niespodziewanie, Shiru zamiera i wpatruje się rozszerzonymi jak ze strachu oczami, odpowiadając na pytania szybko i zwięźle, po czym, gdy rozmówca wyczerpie zapas pytań, szybko żegna się i odchodzi. Natomiast gdy dziewczyna jest naprawdę przerażona, w jej umyśle nastaje pustka, a kontrolę na ciałem przejmuje instynkt. W tym stanie może równie dobrze zaatakować, jak i uciec, a gdy tylko niebezpieczeństwo przemija, odzyskuje zmysły pamiętając wydarzenia jak przez mgłę.

Jej pasją jest zbieranie opowieści i historii, nieważne czy pisanych, czy mówionych. Zapamiętuje je wszystkie, by później móc zatapiać się we własnych wyobrażeniach opisanych sytuacji. Często lubi obracać je w wyobraźni, zmieniać w nich wydarzenia lub bohaterów. Lecz nigdy nie zapomina oryginalnej postaci, żadnej z opowieści. Poproszona, z radością może opowiedzieć którąś z historii przechowywanych w jej pamięci jak skarby, lecz tylko szeptem do ucha.

Po wydarzeniach przeżytych w Ostatnim Bastionie niechętnie podchodzi do przedstawicieli niebian, bojąc się ich.

Atrybuty

Krzepa:Raczej wytrwały,
Zwinność:Zręczny,
Percepcja:Pozbawiony zm.mag.,
Umysł:Bystry, Słaba wola,
Prezencja:Szarak,

Cechy specjalne

Bardzo dobra pamięć [Z]Po jednokrotnym przeczytaniu lub usłyszeniu potrafi powtórzyć nawet bardzo długi tekst, fotograficzna pamięć.
Brak pewności siebie [S]Shiru prawie w ogóle nie ma pewności siebie, boi się nawet głośniej odezwać. Nie lubi gdy ktoś na nią krzyczy, czy oskarża o coś, więc robi wszystko, by nie zwrócić na siebie uwagi.

Umiejętności

Jeździectwo [W] Jeździ zarówno na koniu jak i gryfie.
Czytanie, pisanie, liczenie [O]
Gotowanie [O] Mając matkę kucharkę, nie można pozostać ignorantem w tej dziedzinie.
Wyczucie kierunku [W]
Kartografia [W]
Przetrwanie [W]
Skradanie się [W] Shiru nie lubi być zauważana, więc już od najmłodszych lat zwracała uwagę na to, by cicho się przemieszczać. Dzięki temu opanowała sztukę skradania się do perfekcji.
Etykieta [O]
Polityka [P] Ze względu na swój zawód Shiru orientuje się w polityce.
Śpiew [P] Shiru zna wiele pieśni i ballad, jednak boi się występów przed publicznością, więc śpiewa dość cicho i głównie w samotności.
Historia [O] Historia jest jej zainteresowaniem, jako że dziewczyna postrzega ją jako zbiór interesujących opowieści.
Niebianologia [P] Ostatnio w swoim życiu dziewczyna dość często natykała się na anioły, a po długiej pogawędce z Syntielem na niebiańskie tematy nie pozostaje już dłużej ignorantką w tej dziedzinie.
Samoobrona [O] Po wydarzeniach w Demarze przyjaciele Shiru ze straży zaoferowali się wyszkolić ją w walce, by w kryzysowych sytuacjach nie pozostawała bezradna. Niestety, dziewczyna nadal ma z tym problemy, gdyż nie ma w sobie tyle zdecydowania, czy też agresji, by zaatakować pierwsza, co znacznie obniża jej zdolności bitewne. Potrafi jedynie uwalniać się z różnych chwytów, a także stosować uniki i różne środki odwracające uwagę przeciwnika, dające jej czas na ucieczkę.
Pierwsza pomoc [O] Do zdobycia umiejętności w tej dziedzinie zainspirowały ją również wydarzenia w Demarze. Co prawda na razie zna jedynie teorię, jednak w jej torbie podróżnej stałe miejsce znalazło zawiniątko z bandażami i różnego rodzaju maściami do opatrywania wszelkich ran i tym podobnych.

Magia

Nie potrafi używać magii.

Magiczne przedmioty

Naszyjnik z księżycowym kamieniem [ZAC]Księżycowy kamień to wyjątkowy klejnot, który wydziela własne światło. Świeci on tylko w nocy, a jego światło przypomina blask księżyca, w dzień natomiast przybiera błękitną barwę. Razem ze srebrną oprawą tworzy cieszący oczy naszyjnik.
Kotiwca [ZAC]Posiada złotą barwę, oraz jest niezwykle ostra, co sprawia, że może służyć jako broń. Nie ma zbyt pokaźnych rozmiarów i dla wszystkich oprócz właściciela staje się okropnie ciężka [loteria].

Towarzysz

Dakin
Dakin jest gryfem, którego wychował od jaja ojciec Shiru. Jest on czarny jak noc, tylko na skrzydłach ma przyciągające wzrok czarno-szaro-białe wzory. Dziewczyna pomagała go wychować, bardzo lubi z nim rozmawiać, a raczej opowiadać mu o różnych rzeczach. Gryf mieszka razem z rodzicami Shiru, a ona odwiedza go pomiędzy podróżami. Czasem bierze go ze sobą, by lecąc szybciej dostarczyć wiadomość.

Historia

Shiru narodziła się na dworze królestwa Serenaa, jako córka królewskiego posłańca oraz królewskiej kucharki. Wychowała się w pałacu królewskim wśród innych dzieci służby, z powodu jej małomówności i nieśmiałego uśmiechu szybko zdobyła opinię nieszkodliwej, grzecznej dziewczynki i zaufanej powierniczki. Należała do "bandy" dzieci ogrodników, stajennych i kucharzy, bawiącej się w parku i ogrodach królewskich, czasem wymykała się z przyjaciółkami do miasta.

Wiodła szczęśliwe życie, mimo iż dość rzadko widywała ojca, który ciągle był w podróży. Jednak gdy miała 8 lat, jej ojca spotkał wypadek podczas służbowej podróży przez Góry Dasso. Nie wracał przez długi czas, w którym matka Shiru odchodziła ze zmysłów ze zmartwienia. Nie pozwalała jej wychodzić z zamku, w obawie że dziewczynce też może stać się krzywda. Błądząc po pałacu, Shiru natrafiła na salę, w której byli nauczani synowie królewscy. Usłyszała nauczyciela opowiadającego historię królestwa i zaciekawiła się. Ostatecznie, miała słabość do różnego rodzaju opowieści, a tutaj trafiła na prawdziwy skarb. Ukryła się pod drzwiami, wysłuchując wykład do końca. Od tego czasu korzystała z każdej okazji, by móc wysłuchać lekcji, nie tylko historii, lecz to ją najbardziej polubiła. Jej ojciec wrócił po paru miesiącach w strasznym stanie, wychudzony i obdarty, z poważną raną na nodze w którą wdała się gangrena, więc by go uratować amputowano mu całą prawą nogę. Przywiózł ze sobą jajo gryfa i gdy jego stan się poprawił zamieszkał w domku w parku królewskim przydzielonym mu przez króla za służbę i zajął się wychowywaniem gryfa, w czym Shiru chętnie mu pomagała. To ona nazwała gryfa Dakin.

Powrót ojca oznaczał dla Shiru niestety koniec takiej swobody jaką miała dotychczas. Z powodu niepełnosprawności mężczyzna musiał niestety zakończyć służbę u króla, jednak postanowił przelać swoją pasję na córkę. Zaczął ją uczyć umiejętności niezbędnych królewskiemu kurierowi zarówno w podróży jak i na dworze. Oczywiście najpierw nauczył ją czytać, pisać i liczyć. Shiru opanowała pod jego nadzorem kartografię, teorię orientacji w terenie i przetrwania, a także etykietę. Jednak według niej najcenniejszą umiejętnością było czytanie, dzięki czemu pałacowa biblioteka stała się dla niej wielkim skarbcem pełnym różnych historii.

Gdy skończyła 14 lat, ojciec zgłosił ją na służbę, by zaczęła terminować na posadę posłańca. Od tej pory zaczął się dla niej koszmar, jako że musiała podróżować do obcych miejsc i obcych ludzi. Ponadto teoria przetrwania w lesie znacznie różniła się od praktyki. Nie umiała jednak przeciwstawić się ojcu, więc znosiła to wszystko po cichu, aż wreszcie przyzwyczaiła się do takiego życia i została oficjalnym królewskim posłańcem. Obecnie radzi sobie całkiem dobrze, ma zaufanie przełożonych, zostaje posyłana nawet na tajne misje.

W trakcie tajnego poselstwa do Demary spotyka Anioła Światła Iliana, który ratuje ją od zbójów opętanych przez szalonego centaura. Razem ratują kilkuset opętanych, po czym doprowadzają ich bezpiecznie do Demary. Mimo iż poczuła przywiązanie do anioła, nie potrafi pożegnać się dla niego z dotychczasowym życiem, więc rozstają się.

Spotkanie z Ilianem pobudziło ciekawość Shiru odnośnie Niebian. W trakcie szukania informacji w bibliotece spotkała tam anioła Syntiela, który znacznie poszerzył jej wiedzę w tej dziedzinie.

Podczas misji w Ostatnim Bastionie, polegającej na dostarczeniu wiadomości wygnanemu szlachcicowi, Shiru znowu natknęła się na Iliana. Razem ruszyli na ratunek szlachcicowi, który został porwany przez jednego z przedstawicieli najpotężniejszego rodu w mieście. Wniknęli na teren jego posiadłości pod pretekstem wzięcia udziału w balu, na którym kurierka spotkała znajomą skrytobójczynię. Shiru z aniołem dostali się do podziemi, lecz gdy znaleźli Adalberta (szlachcica) było już za późno. Został zabity podczas rytuału przywoływania demona przeprowadzonego przez grupę, z którą natychmiast wywiązała się walka, podczas której Ilian został przeklęty, budynek został zniszczony, a demon, czarnoksiężnik i porywacz szlachcica uciekli portalem. Z walącego się pałacu uratowała ich zmiennokształtna skrytobójczyni, która, jak się okazało, miała zlecenia na Adalberta. W zamian za rodowy pierścień zabitego zgodziła się pomóc w pościgu za demonem. Na polanie za miastem odbyła się walka, podczas której anioł pokonał demona, a zmiennokształtna zabiła w rytuale Pelsta (porywacza) i czarnoksiężnika, przejmując ich zewnętrzny wygląd na własność. Gdy Shiru, uwięziona wewnątrz magicznego kręgu użytego do rytuału, próbowała pomóc nieszczęśnikom, na jej lewej ręce wypalone zostały runy wykorzystane przez zabójczynię. Ilian ostatecznie zabił również Yoselin, czym przeraził Shiru na tyle, że zapragnęła nigdy więcej już go nie spotkać i zaczęła bać się niebian.

Dane gracza: Shiru

Nazwa użytkownika:
Shiru
Ranga:
Mieszkaniec Sennej Krainy
Inne Postacie:
Hirondelle, Kalayaan,
Martwe postacie:
Płeć:
Kobieta
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
60666264
Grupy:
Dołączył(a):
Cz sie 25, 2016 2:27 pm
Ostatnia wizyta:
Cz maja 17, 2018 1:45 pm
Liczba postów:
149 | Znajdź posty użytkownika
(0.19% wszystkich postów / 0.22 posty dziennie)
Ostatni post:
[Statek]Polowanie
N maja 27, 2018 4:01 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Ostatni Bastion
(Posty: 49 / 32.89% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
Problematyczna sprawa sir Adalberta Ekswygnańca
(Posty: 49 / 32.89% postów użytkownika)
cron