Profil użytkownika Jonathan

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Jonathan Vincent Tudor.
Rasa: Człowiek, łowca nagród.
Wiek: 30 lat.


Aura

W głównej mierze żelazna aura jest u podstawy przesiąknięta platynowym odcieniem. Wyżej na przemian przeplatają się miedziane oraz kobaltowe pasma. Tworzą razem ciekawy wzór. Całość otacza niebywale obsydianowa poświata. Nie wydaję żadnych dźwięków, w zamian niesie ze sobą zapach przypominający woń jakiegoś wywaru, możliwe, iż trującego. W dotyku powłoka tej magicznej emanacji jest bardzo twarda, każdy, kto chciałby ją złamać, pewnie odniósłby porażkę, o ile nie okazało się, iż jest posiadaczem iście nadludzkiej siły. Kolejną jej cecha to niebywała elastyczność, a także niebezpiecznie ostre krańce, które są niemal niewidoczne za tą aksamitną, kuszącą otoczką. W smaku zaś okazuje się lepka i skleja usta, uniemożliwiając wypowiedzenie czegokolwiek przez jakiś czas.


Wygląd

Przystojny arystokrata pełen charyzmy. Jego wzrost przekracza grubo jeden sążeń. Szczupły i dobrze umięśniony. Czarne, długie i gęste włosy, które czasami związuje w kucyk. Z reguły nosi je swobodnie rozpuszczone. Twarz dostojna, budząca szacunek i respekt. Posiada duże piwne oczy, nad którymi znajdują się grube, regularne, ciemne brwi. Często spuszcza wzrok. Nosi kilkudniowy zarost na twarzy, usta średnie, z lekko uwydatnioną dolną wargą, wyraźny, męski podbródek. Sposób mówienia szybki i wyrazisty, głos niski. Przemieszcza się zdecydowanym krokiem, postawa ciała wyprostowana. Ubiera się elegancko i gustownie. Preferuje ciemne i wygodne rzeczy.


Charakter

Jest Łowcą Nagród zachowującym arystokratyczny styl bycia. Jego wygląd zewnętrzny budzi szacunek. Postępuje według swoich przekonań. Ma własny etos wartości, który częściej przekonuje się w stronę dobra niż zła. Neutralny, poświęca się filozofii, nie odczuwa potrzeby walki ze złem. Nie uważa, że jego życiowym celem jest walka w imię słabszych. Ale nie odmówi pomocy komuś, kto jest w potrzebie. Zachowuje wewnętrzną harmonię i równowagę. Nie zobowiązuje się do niczego. Dotrzymuje danego słowa. Żyje zgodnie z naturą. Nie znosi żadnych przymusów i nie żywi uprzedzeń wobec innych ras. Uczy się chętnie i szybko, ma chłonny umysł. Zarabia na życie wykonując swoją ciężką pracę łowcy, często narażając się na wiele niebezpieczeństw. Jest bezstronny w stosunku do wszystkich. Niestety, kiedy mu na kimś lub na czymś zależy, potrafi sprytnie manipulować faktami, aby osiągnąć zamierzony efekt. Zwykle poważny, czasami sarkastyczny, chociaż lubi towarzystwo innych. Nie cierpi na żadne fobie. Stara się być szarmancki wobec kobiet.

Atrybuty

Krzepa:Silny, Wytrwały, Wytrzymały,
Zwinność:Zręczny, Szybki, Precyzyjny,
Percepcja:Dobry wzrok, Dobry słuch, Wyostrzone czucie,
Umysł:Bystry, Ineligentny, Silna wola,
Prezencja:Piękny, Arytokratyczny, Charyzmatyczny,

Cechy specjalne

Sprawna wspinaczka. [Z]Postać posiada wrodzone predyspozycje do wspinania się po wszelkich powierzchniach, dzięki temu chodzenie po ścianach nie sprawia jej większych trudności.
Niezwykle chłonny umysł. [Z]Postać uczy się bardzo szybko nowych sprawności, ma chłonny umysł.
Psychomanipulant. [W]Potrafi nakłonić innych do podjęcia lub zmiany jakiejś decyzji na swoją korzyść, wpływać na emocje innych skłaniając ich do określonego zachowania.

Umiejętności

Biegłość we władaniu wszelką bronią. [W] Postać potrafi sprawnie posługiwać się bronią różnego rodzaju, taką jak miecz, sztylety, kusza.
Jeździectwo. [W] Bardzo dobrze jeździ wierzchem na koniu, można powiedzieć, że perfekcyjnie.
Skrytobójstwo. [W] Postać posiada umiejętność cichego likwidowania ofiar.
Sporządzanie trucizn. [O] Mężczyzna posiada umiejętność wytwarzania i sporządzania trucizn oraz odtrutek.
Szpiegostwo. [O] Postać potrafi podszywać się pod inną osobę, docierać do strzeżonych miejsc.
Targowanie się. [O] Jonathan umie targować się odnośnie do cen przedmiotów, przyciągać klientów, zna kruczki handlowe.
Unieszkodliwianie mechanizmów. [O] Postać ma zdolność do niszczenia mechanizmów, rozbrajania i unieszkodliwiania pułapek, ma znajomość mechanizmów.
Zastawianie pułapek. [O] Łowca ma umiejętność robienia zasadzek, zastawiania pułapek, a także ich wytwarzania.
Jubilerstwo. [O] Mężczyzna potrafi oceniać wartości kosztowności, wytwarzania ich oraz naprawy, a także wykonywać wyszukane ozdoby z metali i kamieni szlachetnych oraz trafnie ocenić ich wartość rynkową.
Anatomia. [O] Łowca posiada znajomość anatomii ciał żywych istot, przede wszystkim istot humanoidalnych.
Bestiologia. [O] Jonathan ma wiedzę na temat zwierząt, bestii i nieinteligentnych potworów zamieszkujących świat, zna wygląd tych istot, ich zachowania, nawyki oraz zdolności.
Etykieta. [W] Jonathan jest arystokratą, dlatego zna zwyczaje panujące na dworach szlacheckich. Potrafi poprawnie wysławiać się, oddawać ukłony i posługiwać się sztućcami.
Handel. [O] Postać oznacza się znajomością różnych postaci rynków — lokalnych i globalnych, dzięki temu orientuje się, co i gdzie należy przewozić, by na tym dobrze zarobić.
Kulturoznawstwo. [O] Jonathan wykazuje się wiedzą na temat różnych kultur. Obejmuje ona znajomość zwyczaju panujących na danym obszarze, reguł społecznych, które należy przestrzegać oraz stylu, w jakim ubierają się jego mieszkańcy.
Prawo. [P] Arystokrata zna prawo, reguły panujące na terenach danych państw, a czasem również i planów.
Poliglotyzm. [O] Mężczyzna potrafi dogadać się z Elfami, Nordami, zna Wspólną Mowę.
Polityka. [O] Postać ma znajomość polityki. Obejmuje ona wiedzę na temat konkretnych polityków, ustrojów panujących w danych krajach, a także zdolność do prowadzenia rozmów i pertraktacji.
Władanie mieczem. [M] Jonathan świetnie posługuje się mieczem jednoręcznym, wyprowadza złożone ciosy. Zna się na konserwacji broni i jej przechowywaniu. Ma wiedzę na temat sposobu trzymania miecza i taktyki walki nim.
Władanie sztyletami. [O] Postać dobrze walczy sztyletami. Wyprowadza szybkie złożone ciosy. Zna się na konserwacji broni.
Kusznictwo. [O] Łowca umie strzelać z kuszy nawet do ruchomego celu i przeważnie trafia za pierwszym razem.
Uniki. [O] Postać posiada zdolność do unikania ciosów, omijania pułapek oraz zaklęć.
Kaligrafia. [O] Arystokrata posiada umiejętność pięknego pisania.
Rysunek. [P] Postać potrafi tworzyć szkice i proste rysunki.
Taniec. [O] Jako szanujący się arystokrata posiada umiejętność i znajomość najmodniejszych dworskich tańców.
Pływanie. [O] Postać potrafi przepłynąć, bez większych trudności, długi dystans.
Polowanie. [O] Jonathan zdobył umiejętność polowania na zwierzynę łowną, podchodzenia jej, poznał jej słabe punkty, Jonathan zna zwyczaje zwierząt i potworów, która pozwalają odnajdywać miejsca, w którym często przebywają.
Tropienie. [P] Łowca umie odnajdywać ślady, podążać za zwierzyną, odczytywać znaki, rozpoznaje charakterystyczne znaki obecności zwierzyny.

Magia

Nie potrafi używać magii.

Magiczne przedmioty

Towarzysz


Historia

Jonathan Vincent Tudor urodził się trzydzieści lat temu w arystokratycznej rodzinie. Wychowywał się w swym rodzinnym domu poza granicami Alaranii. Młodzian dorastał wśród osób z wysokiej warstwy społecznej. W rodzinnym domu nauczył się perfekcyjnej jazdy konnej, nabył etykiety, nauczył się tańczyć, rysować oraz podstaw kaligrafii. Jego rodzice byli bardzo szanowanymi osobistościami. Jego ojciec Alcarn był ponadto jubilerem, a jego wyroby jak to mówili, były natchnione przez samych bogów. To on nauczył syna podstaw jubilerstwa i wyszkolił go w tym zakresie. Kiedy Jonathan trochę podrósł, rodzice zapisali go do renomowanej szkoły rycerskiej, w której Jonathan nauczył się walki wręcz. Najbardziej cenił sobie władanie mieczem jednoręcznym i sztyletami. Przez parę lat uczęszczania tam, nabrał ogłady i dyscypliny. Wyrósł na dorosłego, poważnego arystokratę o nienagannych manierach, zgodnie z wolą rodziny.

Osiągnąwszy dwadzieścia lat, postanowił wyruszyć w świat. Zaciągnął się na piracki okręt "Marianne", który nie dopłynął do wyznaczonego celu, rozbijając się na Morzu Cienia. Młodzieniec wraz z kilkoma innymi pasażerami na szczęście przeżył i dopłynął bezpiecznie, utrzymując się na belce, do portu nabrzeżnego w Trytonii. Tam pośpieszono mu natychmiast z pomocą. Przypadkiem poznał łowcę nagród, który widząc, że ma do czynienia z człowiekiem honoru i do tego arystokratą, postanowił mu pomóc. I tak rozpoczął się drugi, bardzo ważny etap w życiu mężczyzny. Nauczył się strzelać z kuszy. Kupił ją od Elfa w karczmie. Broń jest średnich rozmiarów i bardzo wytrzymała. Z kolei miecz jednoręczny nabył u kowala. Ma 90 cm długości, zrobiony z metalu, posiada rzeźbioną rękojeść, natomiast sztylety znalazł w jednej ze skrzyń, która była ukryta w jaskini. Sztylety są dł. 30 cm i niezwykle lekkie. Mężczyzna często przyjmował zlecenia na zabicie potworów od mieszkańców lasu, dzięki temu jeszcze bardziej podszkolił się w swoich umiejętnościach, szczególnie w walce wręcz oraz zapoznał się z truciznami. Sporządzanie trucizn bardzo mu pomogło w walce z potworami. Trucizna zabijała je szybko i skutecznie. Częste wyprawy i rozmowy prowadzone z Rolandem na polowaniach, wpłynęły ostatecznie na chęć zostania łowcą nagród. Zamieszkał w wynajętym pokoju w Trytonii i stał się z czasem renomowanym łowcą, który w ten oto sposób znalazł nowy sposób na życie w portowym mieście.

Dane gracza: Jonathan

Nazwa użytkownika:
Jonathan
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Inne Postacie:
Eryk, Gość,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
Pt sie 21, 2015 9:48 am
Ostatnia wizyta:
-
Liczba postów:
8 | Znajdź posty użytkownika
(0.01% wszystkich postów / 0.01 posty dziennie)
Ostatni post:
Świat ułudy.
Pn kwi 25, 2016 11:11 am
Najaktywniejszy w dziale:
Trytonia
(Posty: 4 / 50.00% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Trytonia] Dotyk łowcy
(Posty: 4 / 50.00% postów użytkownika)
cron