Oglądasz profil – Marut
Ogólne
- Godność:
- Marut
- Rasa:
- Duch
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 231 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Sama aura nie wyróżnia się żadnym kolorem, chociaż można w niej dostrzec barwy cyny i srebra. Te dwubarwną wiązankę ukrywa jednakże lśniąca bursztynowa poświata, która nie wydziela żadnego zapachu. Jest niezwykle nieprzyjemna w dotyku, chociaż twarda i giętka, posiada zaostrzone brzegi i chropowatą powierzchnię. Wywołuje uczucie niepokoju, mimo że kusi zmysłowym szeptem i kojącą melodią. Pochłania słuchaczy odległym echem wywołującym grymas przerażenia na twarzy. Wysusza język pikantnym, aczkolwiek słodkim smakiem.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | silny, wytrwały, odporny |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, bardzo szybki |
Percepcja: | pozbawiony węchu, pozbawiony smaku, wyostrzony zmysł magiczny |
Umysł: | b. silna wola |
Prezencja: | brzydki |
Umiejętności
Chowanie się. Szczególnie pod łóżkiem/ w szafie. | Mistrz |
---|---|
Lata praktyki sprawiły, iż nie jest łatwo go znaleźć gdy sobie tego nie życzy. | |
Ciche poruszanie się. | Mistrz |
Cichy, nawet jak na ducha. | |
Duszenie. | Biegły |
Ulubiony sposób mordowania. |
Cechy Specjalne
Opętanie. | Fenomen |
---|---|
Przekształcanie się. | Dar |
Zmienia swoje kształty i rozmiary. Potrafi przybrać dowolną zapamiętaną postać. Może także stać się niewidzialny. Swój stan utrzymuje przez około 20 minut, po czym musi odpocząć przed kolejną próbą lub zdobyć energię w inny sposób. | |
Regeneracja | Dar |
Brak potrzeb fizjologicznych. | Zaleta |
Wzbudzanie niepokoju. | Fenomen |
Dłuższe przebywanie w jego pobliżu grozi załamaniem i nieuzasadnionym lękiem. |
Magia: Intuicyjna
Przestrzeni | Adept |
---|---|
Nie używa magi w ścisłym kontekście jedynie kilka mocy z tej dziedziny. Moce z domeny: porusza przedmioty, płyny, powietrze bez fizycznego kontaktu. | |
Umysłu | Adept |
Nie używa magi w ścisłym kontekście jedynie kilka mocy z tej dziedziny. Moce z domeny: potrafi wywołać u prześladowanych wrażenie, iż słyszą coś, pukania, szepty niesione wiatrem, płacz. Telepatia i czytanie w myślach. | |
Emocji | Adept |
Nie używa magi w ścisłym kontekście jedynie kilka mocy z tej dziedziny. Moce z domeny: potrafi żywić się emocjami istot, które prześladuje oraz wzbudzać słabe emocje. |
Przedmioty Magiczne
Sznur wisielca. | Tajemny |
---|---|
Niematerialny sznur, którego pętla zacisnęła się na jego karku. Jeżeli zostanie zaciśnięty na czyjejś szyi, natychmiast zaczyna dusić ofiarę. |
Charakter
O jego charakterze można powiedzieć, iż jest zmienny i impulsywny. Posiada on niejako dwie osobowości. Jednego dnia jest figlarnym znudzonym duchem, który nawiedza domy, płatając ludziom drobne figle i obserwując ich reakcję, w tym stanie zachowuję się jak niesforny, lecz dobry chłopiec. Zdarza mu się nawet pomagać ludziom szczególnie pokojowo i przyjaźnie nastawiony jest do dzieci i zwierząt. Innego dnia staje się szalonym seryjnym mordercą czerpiącym chorą satysfakcję z dręczenia swoich ofiar przed śmiercią. Jego ulubione ofiary to ludzie wpływowi i bogaci jak szlachcice kupcy urzędnicy.
Nie przepada za magami, jako iż przez lata wiele razy próbowano się go pozbyć. Uwielbia za to wszelkich artystów a w szczególności bardów i ludzi opowiadających historie. Stara się pozostawać w cieniu. Niezauważony. Gdy kogoś prześladuje, jest w tym wytrwały i cierpliwy wpływając na swą ofiarę, dręcząc ją, aż wpędza nieszczęśnika w szaleństwo.
Wygląd
Niewyraźny cień przemykający na granicy wzroku. W dnie światło przepływające przez jego ciało sprawia, iż jest praktycznie niedostrzegalny. W mroku staje się wyraźniejszą ciemną plamą bez szczegółów z wyjątkiem zielonych oczu. Dostrzegają go także istoty przez niego prześladowane, czasem widząc jego wściekle zielone i szalone oczy w mroku. W jego spojrzeniu da się odczuć gniew i żal. Z szyi zwiesza mu się sznur porwany przy końcu, wlecze się najczęściej trochę za nim, zwisając luźno. Porusza się kilka centymetrów nad podłożem. Wokoło niego da się usłyszeć trzeszczenie sznura i łapczywe chwytanie powietrza oraz obłąkańczy śmiech niesiony wiatrem. Temperatura wokoło niego spada nieznacznie, choć gdy zużywa duże ilości energii, jej spadek staje się odczuwalny.
Historia
Ponad dwa wieki temu na jego szyi zacisnęła się pętla. Dlaczego?
Ludzie powiadali, iż zrobił coś strasznego. Są i tacy, którzy w ciemną noc szepnęliby cicho, że za naiwność powieszony, że swego miejsca nie znał. Jednak ci ludzie nie żyją od dawna, a on jak trwał, tak trwa w nieustannym zawieszeniu pomiędzy życiem a śmiercią.
Jego współczesna egzystencja zaczęła się, gdy pękła lina, a martwe ciało spadło z gałęzi drzewa rosnącego na rozstajach. Nie pamiętał wiele z okresu przed śmierci, jednak czuł, iż spotkała go straszliwa niesprawiedliwość oraz potrzebę zemsty. Tej samej nocy w pobliskim miasteczku doszło do serii niewytłumaczalnych wypadków.
Sędzia spadł ze schodów. Kata znaleziono w jego własnym lochu przypiętego do własnej potwornej maszyny tortur. A rodzina jakiegoś młodego szlachcica została znaleziona martwa ze śladami sznura na szyi i strachem wymalowanym w oczach.
I choć mogłoby się wydawać, iż dokonawszy zemsty, duch odejdzie, tak się nie stało. Z niewiadomych przyczyn nie mógł zaznać spokoju skazany na wieczną tułaczkę po ziemi, szukając sposobu na zakończenie swojego żałosnego stanu. Już po niedługim czasie swojego nowego istnienia zaczął przejawiać talenty typowe dla Poltergeista stukania po nocach, przesuwanie rzeczy. Po kilku dekadach nauczył się bardzo dobrze wykorzystywać swoje dzikie talenty magiczne, nie zdając sobie sprawy z zasady ich działania.
Przez kolejne wieki jednak staczał się tylko coraz bardziej w otchłań szaleństwa pozbawiającą go innych pragnień niż wola dalszej egzystencji. I tak po latach szalony i zagubiony podróżuje po ziemi, obcując z istotami ją zamieszkującymi. Nie czuje upływających lat, po prostu podróżuje pchany przed siebie pragnieniem osiągnięcia jakiegoś celu. Jednak choć pragnienie to stale jątrzy jego umysł, nie pamięta, czym ten cel był.
Wielu już próbowało go zniszczyć lub uwięzić jednak zawsze potrafił się obronić, a nie jeden jego wróg skończył swoje życie, gdy w ataku szaleństwa zakładał sobie na szyję pętle. Czasem w jakimś miasteczku dochodzi do kolejnej serii niewytłumaczalnych i dziwnych wypadków. Jest to znak, iż przez wieś przeszedł Marut żądny sprawiedliwości za to, co go spotkało.
Jednak zdarzało się nie raz, iż przez wiele lat potrafił przebywać w jednym miejscu i żyć wraz z jakąś rodziną. Gdy taka sytuacja ma miejsce, pomaga domownikom, którzy często mając go za jakiś opiekuńczy byt, nie mają nic przeciwko jego obecności. Jednak zwykle w końcu znajduje się ktoś, kto pragnie go wygnać. Wtedy zazwyczaj mści się na okolicznych mieszkańcach, aż nie zostanie pokonany lub nie da się mu spokoju.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Marut
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: [Gdzieś pod pokładem] Śmierć nie lubi krzyżówek
- Askar - Szept, choć wydobywał się z ust dziewczyny, brzmiał jak chór głosów. Przygotował się do obrony. - Skrzywdziłeś nas, teraz za to zapłacisz! - Przyszykował się do kolejnego ruchu. Jak na razie plan dzia… - 24 Odpowiedzi
- 14673 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Gdzieś pod pokładem] Śmierć nie lubi krzyżówek
"Trzy... dwa... jeden..." Cokolwiek miało się stać, nie mógł już zatrzymać tego, co zapoczątkował. Skupił się i wchłonął wszystkie emocje oraz wspomnienia zawarte w zmarłych. Moc, którą pochłonął, dało się pew… - 24 Odpowiedzi
- 14673 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Gdzieś pod pokładem] Śmierć nie lubi krzyżówek
Wokół niego była moc. Wszystkie emocje, które utrwaliły się w pomieszczeniu przepływały przez niego. Dawno nie miał kontaktu z taką ilością gniewu, strachu i żądzy zemsty. "Czy przyjmujesz moją propozycję?" Wy… - 24 Odpowiedzi
- 14673 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-