Profil użytkownika Anaya

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Anaya
Rasa: Lodowy Elf
Wiek: 137 lat według ludzkiego kalendarza


Aura

Silna aura o barwie głównie cynowej, mieszającej się z przebłyskami żelaza. Cała powłoka pokryta jest srebrzystą spiralą, wśród której widnieją batrachitowe kropki. Otacza ją szmaragdowy blask, w którym widać cień dawnego, szafirowego odcienia. Słychać dźwięki przypominające zawodzenie upiorów lub czegoś, co już raczej żywe nie jest, powoduje ciarki i wywołuje lekki strach. Zmysłowy szept wymieszany z przepiękną wonią perfum uspokaja, natomiast śmiech dzieci oraz liczne głosy sprawiają, iż łatwo zapomnieć o tym, co dało się słyszeć z początku. Niesie wraz z sobą zapach lasu iglastego. Powierzchnia emanacji charakteryzuje się twardością oraz daje popis przez wyginanie się w najróżniejsze strony, kusząc swą aksamitnością, by następnie zaniepokoić ostrymi brzegami. Lepi się do podniebienia, pozostawiając gorzki posmak, który niechętnie znika.


Wygląd

Szczupła, wysoka - ma nieco ponad sążeń wzrostu. Jej duże, błyszczące oczy o bystrym spojrzeniu miały kolor jaskrawego błękitu. Gęste i miękkie jak jedwab włosy w kolorze biało-złotym sięgały za łopatki. Z pomiędzy lekko falowanych kosmyków sterczą spiczaste uszy. Jej cera była blada, policzki delikatnie zarumienione, a usta jasnoczerwone. Łagodne rysy twarzy sprawiały, że wyglądała na spokojną i przyjazną. Poruszała się zwinnie i z gracją. Jej kroków nie był w stanie usłyszeć prawie nikt. Głos miała raczej wysoki. Czysty i dość donośny.
Jej ubrania były wykonane ze skór i futer upolowanych zwierząt. Najczęściej miała na sobie lnianą koszulę z długim rękawem, kamizelkę z zimowego futra lisa, ciemne skórzane spodnie oraz czarne, sznurowane buty z wysokimi cholewami.


Charakter

W swojej wiosce uchodziła za osobę otwartą i przyjacielską. Utrzymywała dobre stosunki ze wszystkimi dookoła. Bardzo lubiła rozmawiać i zawierć nowe znajomości. Miała swoje zdanie na prawie każdy temat.
Długie wieczory lubiła spędzać w tawernie na słuchaniu opowieści podróżników. Ona także chciała podróżować, ale nie potrafiła opuścić rodziny i przyjaciół.
Po tym jak wioska spłonęła musiała odejść. Przepełniona smutkiem i żalem poszła przed siebie. Od tamtej pory nie była już tą samą osobą. Niegdyś przyjacielska i otwarta, zaczęła żywić nienawiść do ludzkiego gatunku. Podchodziła do obcych z coraz większą nieufnością. Stała się chłodna i szorstka w stosunku do innych. Myśl o zemście całkowicie zawładnęła jej umysłem.

Atrybuty

Krzepa:Wytrwały, Wrażliwy,
Zwinność:Zręczny, Szybki, Dokładny,
Percepcja:Wyostrzony wzrok, Dobry słuch, Czuły zm.mag,
Umysł:Bystry, Ineligentny,
Prezencja:Piękny, Charyzmatyczny,

Cechy specjalne

Niewrażliwość na zimno [Z]Nie straszne jej zawieje i zamiecie śnieżne. Wychowana wśród oblodzonych górskich szczytów i grani od najmłodszych lat spędzała czas w chłodzie.
Dobry wzrok w słabym świetle [Z]Ta zaleta bardzo przydaje się podczas nocnych polowań. Dzięki temu jej strzały są niemal bezbłędne. Nie raz i nie dwa z łowów wracała nad ranem. Nie gubiła drogi nawet w największej ciemności.
Potrafi przybrać postać białego wilka. [D]Gdy była dzieckiem podczas jednej z wędrówek po lesie znalazła białego wilka złapanego w sidła. Był poważnie ranny. Uwolniła go i zabrała do wioski. Zajmowała się nim przez kilka miesięcy, kiedy wyzdrowiał dała mu odejść. On jednak pozostał przy niej, towarzyszył w trakcie polowań i górskich wędrówek. To był niezwykły wilk - zdawało się, że rozumie ją bez słów. Gdy w wiosce miała miejsce rzeź, wyniósł ją stamtąd na własnym grzbiecie. Przy tym został jednak postrzelony, w chwili śmierci oddał elfce całą swoją moc. Od tamtej pory może zmienić się w białego wilka.

Umiejętności

Polowanie [W] Łucznictwa uczyła się od małego. Polowanie było jej głównym zajęciem w wiosce.
Przetrwanie [O] Sztuki przetrwania nauczyły ją długie miesiące spędzone w samotnej podróży. Przemierzała lasy i równiny zdana tylko na swoją wiedzę i umiejętności.
Wspinaczka [O] Potrafi wspinać się nie tylko po skalistych stromiznach, ale i drzewach. Skrywając się wysoko w ich koronach wypatrywała zwierzyny podczas polowań.
Zielarstwo [P] Zna się na ziołach zarówno leczniczych jak i trujących, potrafi je odnaleźć, rozpoznać, a także przyrządzić.
Bestiologia [P] Posiada wiedzę na temat stworzeń zamieszkujących krainy Alaranii.
Łucznictwo [W] Wyśmienicie strzela z łuku, atakuje z zaskoczenia, szybko i cicho. Prawie nigdy nie chybia.
Władanie Bronią białą [O] Oprócz łuku posiada także srebrny sztylet. Służy jej zazwyczaj do dobijania przeciwników lub ewentualnej obrony przed napastnikiem.
Śpiew [W] Posiada piękny głos, nie ujawnia się z tym jednak. W jej przekonaniu nie jest to na tyle ważna umiejętność, żeby się nią chwalić.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Moce
Emocji [U]Dzięki tej magii Anaya może przenieść się do świata emocji, a także krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje możliwość odczytywania i kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i uspokajanie.
Ducha [A]Moce uzyskane dzięki tej magii, pozwalają na wpływanie na dusze żywych istot (w sposób dobry, lub też zły). Pozwalają także na oddzielenie własnego ducha i pchnięcie go do świata zmarłych, by odbyć astralną.
Życia [U]Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.

Magiczne przedmioty

Czarny Łuk [ZAK]Broń wykonana z drewna martwego drzewa. Swoją niezwykłą moc zawdzięcza rytuałom. Jego celność zależy od stanu umysłu właściciela.
Klejnot zniknięcia [ART]Pozwala właścicielowi na niewielkie skoki w czasie i przestrzeni, co często daje przewagę w walce.
Piaskowy medalion [ZAC][loteria] Medalion wypełniony piaskiem. Już jedno ziarenko pozwala uśpić kogoś na godzinę. Jednak ofiara musi połknąć piasek
Kłębek włóczki [ZAC][loteria] Przyciąga koty i wszystko, co zostanie z niej zrobione, zachowuje tą właściwość.

Towarzysz


Historia

Anaya urodziła się i wychowała w niewielkiej wiosce położonej w górach Fellarionu - na północy Alaranii. Wioska ta była niewielka. Leżała na południowym stoku jednaj z gór. Przez sam środek wiódł gościniec, którym przejeżdżali wszyscy przekrazający góry podróżnicy. Największym i najokazalszym we wsi była gospoda. Znacznie wyróżniała się spośród małych, drewnianych chat pokrytych strzechą. Zbudowano ją z kamienia, w oknach były drewniane okiennice, a dach kryty gontem górował ponad innymi budynkami. Zatrzymywali się tam prawie wszyscy jadący traktem, ponieważ w okolicy nie było innych siedzib ludzkich. Elfka wraz z matką i siódemką rodzeństwa mieszkała na skraju wioski w chatce nad strumieniem. Kiedy matka zachorowała, jako najstarsza córka musiała zająć się wyżywieniem rodziny. Od tamtej pory jej głównym zajęciem stało się polowanie. Skóry i mięso swoich zdobyczy sprzedawała kupcowi, który prowadził sklep w Rapsodii. Nie dostawała za nie zbyt wiele, ale wystarczyło na podstawowe potrzeby.
Podczas jednego z polowań Anaya zapuściła się o wiele dalej niż zwykle. Zeszła w rejony zamarzniętego stawu. Na polanie, gdzie zwykle pasły się sarny i jelenie ujrzała jakieś małe, białe stworzonko szamotające się w kępie trawy. Gdy podeszła nieco bliżej dostrzegła młodego wilka, który złapał się w sidła. Postanowiła go uwolnić. Był ranny - pułapka zmasakrowała tylne kończyny, krwawił. Zaniosła zwierzę do wioski i opatrzyła rany. Po kilku miesiącach kości zrosły się, a wilk mógł chodzić. Od tamtej pory nie odstępował jej na krok.
Dni w małej górskiej wiosce mijały, jeden podobny do drugiego. Czas płynął powoli. Pewnie wszystko dalej zmierzałoby do przody,gdyby nie to, co miało miejsce pierwszej nocy sierpniowego nowiu. Kiedy już nawet w gospodzie zgasły światła i cała wioska pogrążyła się w głębokim śnie, z daleka dało się słyszeć rżenie koni. Nagle do wsi wjechała banda zamaskowanych postaci. W dłoniach dzierżyli miecze i pochodnie. Palili i plądrowli wszystko, co napotkali na swojej drodze, mordowali mężczyzn, kobiety i dzieci.
Anayę obudził ostry, duszący zapach dymu. Wstała i wybiegła z chaty. Ujrzała ogień ogarniający wszystko dookoła i czarnych jeźdźców wymachujących mieczami, zewsząd dochodziły wrzaski. Weszła z powrotem do środka, aby obudzić swoją rodzinę. Po chwili dochaty wpadło czterech bandytów. Jeden z nich uderzył elfkę tak mocno, że wpadła do piwniczki i straciła przytomność. Słyszała tylko krzyki, rozpoznawała głosy swoich braci i sióstr, a na końcu matki. Później znów zapach dymu, żar dookoła. Usiłowała się podnieść, ale zawroty głowy nie ustępowały. Była pewna, że spłonie razem z domem, gdy nagle ujrzała nad sobą znajomą sylwetkę wilka. Wziął ją na grzbiet i wyniósł z domu. Zmierzali w kierunku lasu. Kiedy wilk przekraczał strumień przechodząc po pniu dawno zwalonego drzewa dojrzał ich jeden z bandytów. Szybko oddał strzał z kuszy - trafił. Zwierzę ugodzone w bok
zachwiało się, jednak nie upuściło dziewczyny do wody. Dotarli na wzniesienie górujące ponad lasem. Anaya zsunęła się z grzbietu wilka na ziemię. Ponownie straciła przytomność. Obudziła się na krótko przed wschodem słońca. Jej towarzysz leżał przy niej. W jego boku tkwiła strzała - krwawił. Uklęknęła przy nim, położyła jego łeb na kolanach. Oddychał
ciężko, a z każdym oddechem nabierał mniej powietrza, w końcu przestał się ruszać. Jego wzrok zastygł wpatrzony w twarz elfki. Gdy pierwsze promienie słońca rozświetliły nieboskłon splamione krwią futro rozbłysnęło. Zaczęły otaczać ich smugi błękitnego światła. Robiło się coraz jaśniej. W końcu niebieska poświata oślepiła Anayę. Poczuła wtedy coś, poczuła jak magia wypełnia ją od środka, jak między ciałem, a duchem zapanowała idealna harmonia. Poczuła przypływ sił. Gdy tajemnicze światło zniknęło tak nagle, jak się pojawiło elfka była sama. Wilk zniknął, a na jej lewym nadgarstku pojawił się symbol, przedstawiał on księżyc w pełni przebity mieczem.
Dopiero jakiś czas później dziewczyna zrozumiała co stało się tamtego poranka. Biały wilk umierając przekazał jej swoją moc. Dzięki temu mogła przybrać postać podobną do niego. Po tych wszystkich tych wydarzeniach elfka ruszyła w podróż, aby odszukać odpowiedzialnych za zamordowanie wszystkich jej bliskich. Chciała się zemścić za wszelką cenę. Podczas wędrówki przez Opuszczone Królestwo napotykała wiele niebezpieczeństw na swojej drodze.
Pewnego razu w lesie zastała ją noc. Postanowiła schronić się w pobliskiej jaskini. Okazało się, że w jej czeluściach znajdowało się laboratorium alchemiczne. Jego właściciel okazał się na całe szczęście przyjazny i ugościł podróżniczkę. Zwrócił się do niej z prośbą. W dalszej części jaskiń zamieszkała wyverna, która skutecznie uprzykrzała życie alchemikowi. W zmian za pokonanie jej obiecał niezwykły łuk i trochę złota. Elfka przystała na propozycję. Potwór okazał się nie lada wyzwaniem. Głównie ze względu na swoje nietypowe zdolności. Potrafił przeskakiwać w czasie i przestrzeni. Zwyciężenie tej walki zajęło Anayi dużo czasu. Alchemik po rozpruciu cielska potwora, znalazł w jego żołądku kryształ, który również podarował dziewczynie. To właśnie dzięki niemu wyverna posiadła takie zdolności.
Już następnego ranka elfka ruszyła w dalszą podróż w poszukiwaniu zemsty.

Dane gracza: Anaya

Nazwa użytkownika:
Anaya
Ranga:
Szukający drogi
Martwe postacie:
Eloise
Płeć:
Kobieta
Status:
OFFLINE
Wiek:
17
Zainteresowania:
Książka i film fantasy. Gry komputerowe, rysowanie, pisanie opowiadań.
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
53938819
Skype:
Emily The Girl
Grupy:
Dołączył(a):
Pn cze 01, 2015 9:20 pm
Ostatnia wizyta:
Śr kwi 05, 2017 9:37 am
Liczba postów:
36 | Znajdź posty użytkownika
(0.05% wszystkich postów / 0.05 posty dziennie)
Ostatni post:
Świąteczna Loteria Granicowa!
N gru 27, 2015 5:47 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Szczyty Fellarionu
(Posty: 17 / 47.22% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Szczyty Fellarionu] Chaos i Zemsta
(Posty: 17 / 47.22% postów użytkownika)
cron