Oglądasz profil – Arc
Ogólne
- Godność:
- Archer Roni D. Blaze
- Rasa:
- Półelf
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 158 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Blady blask cyny oblepiony jest lśniącym złotem, a żelazne pasmo dumnie obwiązuję tę dwubarwną paletę kolorów. Z początku wydawałoby się, że rubinowa poświata przetacza się wielkim kołem wokół tej postaci, jednakże już po chwili pokrywa ją stosunkowo dość silna, ametystowa powłoka. Wydziela łagodny zapach lasu, w którym odnaleźć można również ludzki pot. Niezwykle twarda, przyjemnie gładka, gnie się pod każdym naciskiem. Wytwarza również jedno ostre pasmo, na które należy uważać. W smaku przede wszystkim gorzka i lepi się do warg. Z rzadka kiedy można wyczuć suchą nutkę na języku.Połączone profile
Atrybuty
Krzepa: | silny, wytrwały, wytrzymały |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, bardzo szybki, dokładny |
Percepcja: | wyostrzony wzrok, dobry słuch, wyostrzone czucie, pozbawiony zmysł magiczny |
Umysł: | b. silna wola |
Prezencja: | Ładny, godny, charyzmatyczny |
Umiejętności
Władanie bronią białą (Katana) | Mistrz |
---|---|
Polowanie | Opanowany |
Przetrwanie | Biegły |
Targowanie się | Opanowany |
Wspinaczka | Podstawowy |
Tropienie | Opanowany |
Uniki | Biegły |
Bestiologia | Opanowany |
Demonologia | Opanowany |
Piekelnologia | Opanowany |
Cechy Specjalne
Orientacja w terenie | Wada |
---|---|
Arc ma naprawdę słabą orientację w terenie, nie potrafi nawet odróżnić od siebie kierunków świata | |
Odporność psychiczna | Dar |
Styl Trzech Mieczy | Zaleta |
Styl szermierki opracowany i używany przez Blaze-a do którego użycia potrzeba trzech katan, po jednej w każdej dłoni i jedna w ustach. Jest to najczęściej używany styl walki przez półelfa. Został opracowany przez szermierza na jego rodzinnej wyspie, po otrzymaniu katany po zmarłej przyjaciółce Apis. Arc posiadał już wtedy własne katany i chcąc używać, także Jesiennego Deszczu zaczął trenować ten styl. Początkowo mając problemy z utrzymaniem broni w zębach półelf musiał wzmocnić mięśnie szczęk, by móc dostatecznie mocno trzymać katanę w ustach. Kolejny problem pojawił się przy używaniu miecza, gdyż Blaze musiał wyrobić sobie nawyk odpowiedniego poruszania głową, by móc zadawać nią cięcia. Nauka i dopracowanie tego stylu zajęły mu 6 lat. | |
Styl Dwóch Mieczy | Zaleta |
Styl szermierki opracowany i używany przez Blaze-a w którym używa się dwóch katan. Był to pierwszy styl szermierki jakim posługiwał się Archer przed stosowaniem Stylu Trzech Mieczy | |
Styl Jednego Miecza | Zaleta |
Styl szermierki opracowany i używany przez Blaze-a w którym wykorzystywana jest jedna katana. Opracowany został w trakcie podróży po wyspach Oceanu Jadeitów, gdy jego techniki musiały przystosować się do sytuacji lub z innego powodu |
Magia:
Nowicjusz | |
Przedmioty Magiczne
Jesienny Deszcz | Baśniowy |
---|---|
Katana która dzięki zaklęciom uzyskała niesamowitą trwałość i ostrość. Należała do Apis zmarłej przyjaciółki Arca. Miecz posiada białą rękojeść z okrągłą tsubą bez zdobień. Pochwa jest pomalowana na biało, broń ma wykute lekko zakrzywione zwykłe ostrze. | |
Smoczy Zabójca | Baśniowy |
Katana z czerwoną rękojeścią i czarną tsubą ze złotymi zdobieniami. Pochwa jest koloru czarnego ze złotymi zdobieniami, miecz ma lekko zakrzywione ostrze. W sytuacji zagrożenia ostrze zaczyna świecić delikatną poświatą. Należała do mistrza Cobry i została podarowana w dniu opuszczenia przez Arca rodzinnej wyspy | |
Pożeracz Demonów | Baśniowy |
Przeklęta broń którą szermierz otrzymał od zbrojmistrza w Fargoth po sprawdzeniu swojego szczęścia przeciw klątwie katany. Każdy kto posiadał tę katanę ginął w niewyjaśnionych okolicznościach. Pochwa i rękojeść broni są koloru czarnego, tsuba zaś jest bogato zdobiona, koloru złotego, w kształcie krzyża. Nie wiadomo jakie zaklęcia posiada ten miecz |
Charakter
Arc jest zazwyczaj poważny i surowy, jednak często potrafi się śmiać i dobrze bawić. Potrafi również łatwo przestraszyć słabszych przeciwników samym spojrzeniem. Wiele osób twierdzi również, że Blaze jest maszyną do zabijania. Jednak mimo to, szermierz ma dobre serce będąc w stanie poświęcić życie w obronie słabszych. Gdy walczy ze słabszymi przeciwnikami używa drugiej strony miecza, aby ich nie skrzywdzić. Mimo, że jest znany jako bezwzględny Łowca Piratów to przestrzega on kodeksu szermierczego który obowiązywał na jego rodzinej wyspie, np. nie jest w stanie zaatakować przeciwnika od tyłu, chyba, że ktoś jest w bezpośrednim niebezpieczeństwie. Potrafi również zachować powagę w sytuacjach, w których inni zachowują się zbyt pochopnie. Półelf ma kompletny brak orientacji w terenie. Z tego powodu często nie rozumie wskazówek innych ludzi, np. kiedy każe się mu biec na południe, on biegnie na północ. Arc jest bardzo dumny ze swojej reputacji, którą wyrobił sobie jako szermierz i Łowca Piratów. Blaze często spędza czas na treningu, tj. podnoszeniu ciężarów. Również można zauważyć, że uwielbia spać i potrafi to robić nawet w bardzo poważnych sytuacjach. Lubi również pić alkohol do czego ma mocną głowę. Często wpada na drastyczne pomysły, przy rozwiązywaniu poważnych problemów, takie jak np. odcięcie sobie nóg lub ręki. Kiedy przychodzi mu walczyć z silnym przeciwnikiem zazwyczaj wiąże na głowie bandanę, a na jego buzi widać uśmiech, co często niepokoi przeciwników. Są jednak takie sytuacje, kiedy półelf wygrywa walkę samym spojrzeniem. Niektórzy komentują jego skłonność do zabijania, nazywając go prawdziwą bestią. Jego marzeniem jest stanie się najlepszym szermierzem na świecie.
Wygląd
Arc jest wysokim mężczyzną o umięśnionym ciele. Jego włosy są długie, koloru czarnego, zaś oczy żółtego. Na lewej ręce nosi bandanę, którą ubiera na głowę zawsze, kiedy zaczyna walczyć z przeciwnikiem na poważnie zaś na prawej bransoletę wykonaną ze srebra. Na lewym uchu ma trzy identyczne kolczyki. Ciało szermierza jest pokryte licznymi bliznami z jego wielu bitew. Zazwyczaj nosi czarne spodnie wkasane w czarne buty, czarny płaszcz przepasany czerwoną szarfą, do której chowa miecze. Czasem przyodziewa jednak prostą czarną zbroję ze złotymi i czerwonymi zdobieniami. Dzięki swojemu elfiemu pochodzeniu ma całkiem przyzwoitą prezencje dzięki czemu ma powodzenie u kobiet. Znakiem rozpoznawczym Blaze-a są oczywiście jego trzy katany które zawsze nosi przy sobie.
Historia
Niewiele wiadomo o jego rodzinie i wczesnej przeszłości prócz tego, że urodził się na wyspie słynącej ze wspaniałych szermierzy daleko na Oceanie Jadeitów. W wieku lat 50 przybył do najlepszej szkoły szermierczej w rodzinnym mieście Alabasta by zdobyć jej emblemat w pojedynku, zostaje jednak pokonany z kretesem przez dużo młodszą Apis będącą córką Cobry tamtejszego mistrza . Pomimo urażonej dumy półelf przyjął propozycje kształcenia się w szermierce. Po dwóch latach był w stanie pokonać wszystkich doświadczonych uczniów szkoły za wyjątkiem Apis z którą przegrał 2498 walk i z którą Blaze zaprzyjaźnił się. Po 2499 porażce półelfa, Arc i Apis złożyli przysięgę - albo ona albo on zostaną najlepszym szermierzem na świecie. Niestety, w wyniku nieszczęśliwego wypadku Apis zmarła. Biała katana Arca, jest pamiątką po niej i symbolem obietnicy, którą sobie złożyli. Przez 6 lat półelf pozostał na rodzinnej wyspie, opracowując i doskonaląc Styl Trzech Mieczy - własny styl walki oparty na używaniu trzech katan. Ostatecznie, Blaze dowiedział się o posiadaczu tytułu Największego Szermierza na Świecie. Przed opuszczeniem wyspy mistrz Cobra podarował uczniowi swoją katanę Smoczego Zabójcę. Półelf wyruszył w morze by odnaleźć Największego Szermierza i stanąć z nim do walki. Jednak zabłądził i nie mógł znaleźć drogi powrotnej do domu. By przetrwać Arc został łowcą nagród i łapał każdego, za kogo była jakaś nagroda. Nie wiele czasu było trzeba, by o "Łowcy Piratów" Arcu zrobiło się głośno na Oceanie Jadeitów w tym i Alaranii. Przez długi czas podróżował po oceanie polując na piratów, trenując oraz dopracowując style walki aż w końcu osiadł Alaranii. Choć nie umie posługiwać się magią jest w stanie walczyć z jej użytkownikami, a niektóre z jego technik potrafią przełamać magiczne bariery słabszych magów. Aktualnie wiedzie pustelniczy żywot w Mrocznych Dolinach, pracując jako najemny łowca Bestii, Demonów i Piekielnych. Nadal poszukuje osoby posiadającej tytuł Największego Szermierza. W czasie swoich podróży opracował wiele wspaniałych technik, które często wykorzystuje w walkach z potężniejszymi przeciwnikami. Wielu ludzi wyrobiło sobie o nim opinię krwiożerczej bestii nie znającej litości, a po świecie krąży wiele plotek o jego ofiarach, jednak po mimo tego półelf nie narzeka na brak roboty, wręcz przeciwnie dostaje dużo zleceń i często wyrusza na poszukiwania które przez jego kiepską orientacje trwają od kilku dni do nawet kilku tygodni.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Arc
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: [Slumsy] Złe towarzystwo
Wojowniczka skorzystała z propozycji szermierza i przysiadła się zamawiając piwo. On sam również zamówił złoty trunek. Gdy tylko go otrzymał, Blaze upił kilka łyków. - Ja również podróżuję z miejsca na miejs… - 12 Odpowiedzi
- 7433 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Slumsy] Złe towarzystwo
Szermierz kiwnął ze zrozumieniem głową, gdy elfka powiedziała czemu tu jest. Sam nieraz miewał braki w gotówce więc dobrze wiedział jak to jest. - Chyba rozumiem o co chodzi - powiedział z uśmiechem, po czym… - 12 Odpowiedzi
- 7433 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Slumsy] Złe towarzystwo
Po krótkim oczekiwaniu Archer dostał swój posiłek, więc bez wahania się nim zajął pozornie ignorując to co się działo w karczmie. Cały czas jednak był w gotowości do użycia miecza gdyby zaszła taka potrzeba. A … - 12 Odpowiedzi
- 7433 Odsłony
- Ostatni post 8 lat temu Wyświetl najnowszy post
-