Profil użytkownika Esmeralda

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Esmeralda
Rasa: Przemieniona
Wiek: 666 (od przybycia do Alaranii)


Aura

Silny, żelazny koloryt przepasany jest niewielką ilością miedzi. Niegdyś lśniła w ametystowej otoczce. Teraz zaś pozostało po niej jedynie zagłębienie, słabo widoczne na tle topazowej siły. Potężne grzmoty przerywane są jękami poległych, a wśród nich wyróżnić można przyjazne, trudne do określenia dźwięki. Nietypowy zapach drażni nieznośnie nozdrza, a gorzki smak lepi się do podniebienia. Niezłomna w dotyku aura o gładkiej fakturze potrafi wygiąć się w liczne strony i zranić ostrym krańcem.


Wygląd

Przez jej przynależność do wojska od najmłodszych lat nie za bardzo pasuje, by nazywać Esmeraldę naprawdę piękną. Jest ona szczupła i dość silnie umięśniona. A jej ciało pokrywa wiele blizn nabytych w najróżniejszych walkach. Włosy ma kruczoczarne. Błękit jej oczu można porównywać z kolorem czystego, letniego nieba. Choć widać go wyraźnie tylko wtedy, gdy Es ma pełną kontrolę nad sobą, bo jeśli jednak Ira choć trochę ją przejmie, wtedy źrenice jej oczu stają się bardzo wąskie.
Jeśli chodzi o ubranie, mieszkając na Ziemi zazwyczaj nosiła mundur wojskowy, po wciągnięciu jej do Alaranii przez tajemniczy portal jej odzienie niemal całkowicie spłonęło, ocalały jedynie nieco postrzępione spodnie. Natomiast Es nic się nie stało. Jednakże półnaga musiała szybko znaleźć coś do ubrania, by osłonić biust. Pierwszym, co spostrzegła, była część zbroi, która, po pozbyciu się zbędnych części, okazała się idealna na coś w rodzaju osłony. Przy spodniach nosi również niewielką torebkę z najróżniejszymi substancjami wybuchowymi.


Charakter

Esmeralda nie ma charakteru aniołka. Nie jest dla niej trudem zabić. Ale też nie jest do końca zła. Dzięki latom spędzonym w wojsku nauczyła się, co to lojalność i bezwzględne posłuszeństwo swojemu dowódcy. Ma nieco rasistowskie poglądy względem osób ciemnoskórych. Po utworzeniu się RODZINY pokazała również, że jest zdeterminowana, by chronić to, co dla niej naprawdę ważne. Gdy została strażniczką i nadeszła Wielka Bitwa z Groźnym Złym, mimo tego, że wiedziała, że może nie przeżyć, zaryzykowała dla zwykłych ludzi, by mogli wieść spokojne życie. Niestety, zginęli wszyscy, wszyscy prócz niej, a ona zmuszona oglądać odradzanie się życia na Ziemi przez miliardy lat dzięki silnej woli nie [poddała się całkowitemu szaleństwu. Co ciekawe, charakteryzuje się również zamiłowaniem do powodowania wybuchów.

Atrybuty

Krzepa:Silny, Raczej wytrwały, Odporny,
Zwinność:Bardzo zręczny, Bardzo szybki, Dokładny,
Percepcja:Dobry wzrok, Dobry słuch, Wyczulony na magię,
Umysł:Pojętny, Ineligentny, Silna wola,
Prezencja:Ładny, Nieokrzesany, Władczy,

Cechy specjalne

Chaotyczna władza nad żywiołami [M]W swoim wymiarze na początku pełniła rolę strażniczki energii, jednakże po Wielkiej Bitwie, w której zginęło 6 strażników 2RP, ona otrzymała władzę nad pozostałą szóstką żywiołów. Wystarczy, by Esmeralda pomyślała o tym, co ma się stać przy ich udziale, i to się dzieje. Choć nie zawsze tak, jakby sobie tego życzyła.
Długowieczne ciało [D]Jako przywódczyni SIÓDEMKI będzie żyć tak długo, póki nie przekaże władzy następnemu RP. Jednakże w tym świecie ten dar nieco osłabł.
Latanie [D]Potrafi latać dzięki czarnym pierzastym skrzydłom.
Schizofrenia [S]Jest to choroba polegająca na zaburzeniach osobowości. Często staje się niebezpieczna dla otoczenia i samej Esmeraldy.
Opętanie [K]Es jest opętana przez demona Irę. Jest to demon, który żywi się negatywnymi emocjami, a w szczególności gniewem. Jednak demonica nie zawsze była tym czym jest teraz. Niegdyś zwykła rudowłosa dziewczyna o szmaragdowych oczach z wiecznym uśmiechem na ustach. Została złożona w ofierze. Trafiła do piekła gdzie stała się istotą bez serca. Diabły skutecznie o to zadbały. Tak więc dziewczyna przez długi czas siała terror na ziemi, ludziom których opętała kazała robić straszne rzeczy a oni ulegali lub woleli się zabić. Nadeszła inna era, negatywne emocje zmniejszyły się sprawiając iż demonica przeszła w stan uśpienia. Wiele miliardów lat minęło, gniew smutek Esmeraldy przywrócił ją do życia. Te uczucia były tak silne iż Ira opętała strażniczkę i od czasu pobytu w wymiarze Ziemi nie opuściła Es, nawet po tym jak została pokonana i jej ofiara zaczęła ją kontrolować w pewnej części.

Umiejętności

Polowanie [O] Po przybyciu do Alaranii musiała się nauczyć polować, by przetrwać.
Przetrwanie [O] Życie nie raz postawiło tę dziewczynę w bardzo trudnych sytuacjach, które mogłyby się wydawać bez wyjścia. A jednak Esmeralda żyje i ma się dobrze.
Skradanie się [W] Jest to ważny element, zarówno polowania, jak i szpiegostwa.
Szpegostwo [W] Nauczyła się tego między innymi od swego przyjaciela -strażnika wody.
Tropienie [O] By znaleźć ofiarę, trzeba umieć ją wytropić.
Wiedza o światach [O] Es wiele podróżowała po różnych wymiarach.
Władanie bronią [M] Nabyła tę umiejętność w wojsku, do którego należała już od najmłodszych lat.
Strategia [W] Lata obserwacji poczynań jej ojca i wielka chęć naśladowania go uczyniła z Es całkiem dobrego stratega.
Taktyka [W] Esmeralda przez długi czas pełniła funkcję generała.
Uniki [O] Jest to bardzo ważne dla żołnierza, by znał tę umiejętność, jeśli chce przeżyć.
Malarstwo [W] Talent odziedziczony po ojcu.
Pierwsza pomoc [O] Na polu bitwy normalnością jest, że ktoś się zrani, więc ważne jest, by umieć mu pomóc.
Anatomia [O] Trzeba wiedzieć, gdzie zadać ostateczny cios.
Medycyna [P] W swoim świecie chodziła jakiś czas do szkoły, nim poszła do wojska, i tam się tego nauczyła.
Matematyka [P] Nauczona w szkole na Ziemi.
Fizyka [P] Nauczona w szkole na Ziemi

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Rozkazy
Energii [M]Jest to główna moc, którą włada Esmeralda.
Zła [U]Magia zła pojawiła się w Es za sprawą Iry. Jednakże mogłaby ją kontrolować nawet bez obecności demona.
Dobra [U]Magię dobra odkryła w sobie, gdy przezwyciężyła całkowite opętanie przez demonicę. Od tej pory potrafiła w pewnej części ją kontrolować.

Magiczne przedmioty

Miecz ciemności [ART]W poszukiwaniu broni, tuż po przybyciu do Alaranii, Es skradła go pewnemu elfowi, którego pokonała gołymi rękami. Posiada on fioletową barwę i granatową poświatę. Jego rozmiar i szerokość ukazują, jak silna jest Es, że potrafi go utrzymać i nim walczyć.

Towarzysz


Historia

Początek Ziemi dali dwaj bracia, starszy Groźny Zły oraz młodszy Wielki Dobry. Razem stworzyli życie. Jednakże po pewnym czasie dwaj bogowie stanęli przeciw sobie. Groźny od zawsze był zły. Działał z bratem zgodnie wcześniej, ponieważ nie chciał sam tworzyć planety, nad którą on zapanuje, nad którą zapanuje zło.

Wielki Dobry wpadł na pomysł. Patrząc na Ziemię i siedem kontynentów, postanowił powołać siedmiu strażników. Mieli oni kontrolować żywioły. Na początek, upatrzywszy w Europie dziewczynę o brązowych długich włosach i ciemnoniebieskich oczach, pomyślał:
- Będziesz przywódczynią siódemki. A twe imię brzmieć będzie Euri. Powierzam ja ci władzę nad żywiołem energii i opiekę nad tym kontynentem! - I tak się też stało.
Następnie spojrzał na Azję. Tam spostrzegł błękitnookiego chłopca wesoło pływającego w wodzie. Uśmiechnął się, widząc idealnego strażnika wody.
- Ty zaś będziesz miał władzę nad żywiołem wody i zwać się będziesz Azo. A to jest ląd, nad którym będziesz mieć władzę.
Nadszedł czas na ogień, więc Wielki skierował swój wzrok na gorącą Afrykę. Niedaleko pustyni bawił się w piasku czarnowłosy i ciemnoskóry chłopiec. Był wprost idealny dla tego żywiołu.
- Afri! Strażnik ognia! A to jest twoja ziemia.
Przyszedł czas na żywioł ziemi i powietrza. Spoglądając na obie Ameryki, Wielki Dobry zauważył rudowłosych bliźniaków, których dało się rozróżnić tylko po kolorze oczu. Jeden z nich miał oczy zielone, a drugi niebieskie.
- Ty będziesz zwał się Amp, władco żywiołu ziemi i dolnego lądu - wypowiedział te słowa, myśląc o zielonookim.
- A ty, Amero, od dziś jesteś władcą powietrza i górnego lądu.
Teraz przed dobrym bogiem spoczęło najtrudniejsze zadanie. Znaleźć lub stworzyć kogoś, kto będzie w stanie władać nad żywiołami wyższymi, dobrem i złem. Były to siły ciężkie do opanowania. Postanowił stworzyć strażnika dobra. Był on w pewnej części aniołem, a w pewnej człowiekiem. Blondyn o źrenicach w kształcie słońca.
- Austral, pilnuj swej ziemi pośród wód, strażniku dobra.
I wszystko stało się tak, jak chciał Wielki. Niestety, brakowało jeszcze jednego.
Tymczasem Groźny Zły, widząc, że jego znienawidzony brat stworzył sobie pomocników, JEGO i JĄ, też postanowił stworzyć sobie sprzymierzeńca. Używając energii czystego zła, stworzył istotę zimną, bez uczuć. Jego ciało było z lodu, tak jak i jego skrzydła. Źrenice w kształcie półksiężyców. A włosy białe jak śnieg.
- Powstań, lodowy aniele! Od dziś zwiesz się Antar!
Był on istotą złą, oddaną swemu bogu, a jednak Wielki dostrzegł coś w tym zimnym tworze. Nasłał na niego Australa. Zaczęło się walką, jednak strażnik dobra starał się nawiązać rozmowę i po dłuższym czasie udało mu się. Rozmawiali i mimo tego, że byli istnymi przeciwieństwami, znaleźli w sobie bratnie dusze. W Antarze pojawiły się dobro i wola, własny cel. Jego skóra z lodu stała się ludzka, mimo tego, iż była całkowicie biała. Wtedy Wielki Dobry mógł działać. Dał Antarowi we władanie lodowy kontynent i żywioł zła.
I tak oto powstała wielka siódemka, zwana Pierwszym Rządem Pierwotnym.
Pilnowali oni porządku i ładu na świecie. Jeśli coś wymknęło się spod kontroli, natychmiast temu przeciwdziałali. Do ich zadań należała również walka ze złymi bytami i pomaganie zwykłym ludziom. Trwało to tak wiele setek lat.

Nadszedł pewien dzień, w którym to Wielki Dobry dla bezpieczeństwa świata postanowił uśpić swego brata, Groźnego Złego. Jednakże sam nie miał na tyle mocy, więc pomóc mu musieli strażnicy żywiołów oraz ON i ONA. Udało się to z trudem, ponieważ zły bóg wciąż próbował na nowo przeciągnąć na swą stronę Antara. Mimo to on się nie dał i walczył chyba najzacieklej ze wszystkich. Różnobarwne promienie mocy co raz uderzały brata Wielkiego. I nadszedł jego tymczasowy koniec. Udało się go uśpić na wiele, wiele lat.
Jednakże przez to, że przypadkiem wywołał się RESTART Ziemi, strażnicy niestety zginęli, wszyscy oprócz Euri, która przeżyła dzięki niezwykłemu darowi. Polegał on na tym, że będzie żyć tak długo, póki nie pojawią się następcy 1RP. Strażniczka energii wiedziała również, że gdy przekaże władzę, powróci na jakiś czas dawna siódemka, by szkolić nowych.
Mijał czas, ludzkość stawała się coraz bardziej rozwiniętą cywilizacją. Opieka nad ludźmi już nie była potrzebna, tak jak niegdyś. Przez to Euri, nie mając co robić, postanowiła poszukać miejsca, jaskini czy też jakiejś nory, gdzie mogłaby się zaszyć i schować do czasu nowych. Podczas tego oczekiwania stworzyła ona z kamienia stół i wyryła na nim kontynenty, rzuciła zaklęcie, by, gdy strażnicy się pojawią, każdy ląd zalśnił mocnym światłem.

Tymczasem gdzieś na Ziemi żyła sobie Esmeralda. Dążyła do przejęcia władzy w pewnym królestwie. Pomagał jej szpieg Filip, który był dla niej również przyjacielem, oraz jej chłopak Ragnarok. Ale nie była ich tylko trójka. Przez wiele lat zebrała się grupa, która przetrwała wiele przygód. Nie była to typowa zgraja, każdy inny i każdy miał swoją nietypową historię. Nazywali się RODZINĄ, mimo iż nie łączyły ich więzy krwi. Nie zważali na to, jaka była ich przeszłość. Ważne było, by trzymać się razem.
Ten spokojny czas dla RODZINY przerwał się w jeden dzień. Wielki uznał, że w tej całej grupie widać 2RP. Bardzo młode rodzeństwo, Kleopatra i Akenaton, pochodzące z pustynnej krainy: ona miała być strażniczką ziemi, a on powietrza, jak niegdyś Amp i Amero. Podstępny Filip, przyszły strażnik wody i przyjaciel Esmeraldy, następczyni Euri. Pojawił się też strażnik ognia, Ragnarok, oraz dwie strażniczki żywiołów wyższych, Erika od zła oraz Ika od dobra, były córkami Raga i Es.

Nowa siódemka szybko została odnaleziona przez byłą strażniczkę. Jednakże ciężko było im wszystko wyjaśnić, nie chcieli wierzyć. Ale Esmeraldę coś tknęło, w pewnej chwili wiedziała, że to jest jej przeznaczenie. Przyjęła moc, a w jej ślady poszła reszta. I tak powstał Drugi Rząd Pierwotny.
I tak jak poprzednicy, nowa siódemka broniła świata przed złem i pilnowała porządku. Doczekali nawet momentu przymusowego RESTARTU Ziemi, polegającego na wyniszczeniu niemal całej cywilizacji, by ludzie odradzali się z dobrem w sercach. Było to swego rodzaju oczyszczenie. I, mimo że przetrwała tylko RODZINA i niewiele ludzi, którzy byli dobrzy, życie odrodziło się na nowo.

Wszystko było dobrze, od czasu do czasu pojawił się wróg bezwzględnie niszczony przez 2RP. Niestety, przyszedł dzień, gdy Groźny się zbudził. Wielka Bitwa toczyła się wiele dni. Walczył 1RP wraz z nowym. Walczył każdy, nieważne, czy znał magię, czy nie. Mimo pomocy JEGO i JEJ oraz samego Wielkiego, przegrywali. Esme wpadła na ryzykowny pomysł. Kazała wszystkim skierować swą moc na nią. Było to ogromne poświęcenie ze strony jej przyjaciół i dowód niezwykłego zaufania przywódczyni 2RP mimo jej okropnej, tajemniczej przeszłości. Wielka fala mocy wystrzeliła w Groźnego Złego. Es ciężko było utrzymać tak potężną magię, ale walczyła dla RODZINY, dla świata. Jej trud nie poszedł na marne. Groźny został pokonany, ale skupisko takiej magii zniszczyło, w teorii, wszystko. RODZINA nie żyła, ludzie nie żyli. Tylko niektóre rośliny ocalały. Es została całkiem sama. Mijały miliardy lat, ona żyła i patrzyła na życie powstające na nowo. Jej dar nieśmiertelności stał się przekleństwem. Czuła smutek, żal, gniew na swój los. Chciała umrzeć, choć nie mogła. Te negatywne uczucia, które tłumiła w sobie zbudziły demona, Irę. Był to demon żywiący się negatywnym uczuciami, a w szczególności gniewem. Na początku głos Iry Es mylnie traktowała jako objawy schizofrenii.
Nadeszły czasy, gdy znów pojawili się ludzie oraz cywilizacja. Ostatnia z Rządu Pierwotnego po tej ogromnej stracie zamykała się w sobie, unikała ludzi. Natomiast Ira nie próżnowała, podstępem coraz bardziej przejmowała nad nią kontrolę. Oczywiście odnaleziono ślady po dawnych czasach, a Esmeralda była dla ludzi mityczną boginią z legend. Po jakimś czasie przełamała się i udało jej się nawiązać znajomości. Strażniczka energii, widząc przemijanie kolejnych osób dla niej ważnych, miała dość, poddała się, a Ira przejęła pełną kontrolę. Wtedy ciało Es przeszło pewną transformację. Z pleców wyrosły jej czarne, pierzaste skrzydła, których pióra sprawiały wrażenie ostrych. Skóra niesamowicie zbladła. Zaś źrenice jej oczu zwęziły się. To wszystko sprawiło, że dawna strażniczka wyglądała jak demon. Jednakże teraz nie była sobą. Teraz władzę miała Ira i rozpoczęła dzieło zniszczenia świata za pomocą magii Esmeraldy. Na szczęście jej nowi przyjaciele wpadli na pomysł, uspokajając gniew Es, równocześnie osłabiali Irę do momentu, gdy już nie miała siły, by utrzymywać pełne opętanie. Po tym zdarzeniu wszystko wróciło do normy.

Pewnego dnia Es natknęła się na dziwny portal. Wciągnął ją i, mimo że spalił jej ubranie, nie skrzywdził dziewczyny. Pojawiła się w Alaranii. Ale będąc tu zostaje tajemnicza i nieufna.

„Z Wojny zrodzona, do Wojny stworzona!”

1. Przygoda w nowym świecie:

Szepczący Las, tutaj, tuż przy Kamiennym ołtarzu Es ujrzała mieszkankę tego jakże obcego świata. Ciemna skóra, długie włosy. Owa kobieta niesamowicie przypominała strażniczce, Neferoe, jej dawną przyjaciółkę z Ziemi. Charakter był podobny nawet, zachowywała się jakby pozjadała wszystkie rozumy. Następnie spotkanie anioła i elfa. Chcieli zabić Shadei, stanęła po jej stronie, choć się wahała. Niezwykłe istoty zginęły za jej sprawą. Nie była z tego zadowolona, dopiero co zjawiła się w tym świecie.
Następnie obie dziewczyny poznały czarnooką Adelin, początkowo zachowywała się dobrze ale pozory mylą. To przez tę kobietę znalazły się w długim tunelu na którego końcu było pomieszczenie, pełne trupiej armii. Inaczej niż walką skończyć się to nie mogło. W wyniku tego całego zamieszania zginęła Shadei, Es nie chciała by tak się stało. Straciła kogoś kto w pewnej części przypominał bliską jej osobę. To nie było miłe. Nie pozostało jej nic innego jak iść gdzieś dalej przed siebie i poznawać tę magiczną krainę.

Dane gracza: Esmeralda

Nazwa użytkownika:
Esmeralda
Ranga:
Kroczący w Snach
Inne Postacie:
Esmeralda, Sechmet, Luna, Antar, Rozalie, Aurea, Delia, Mari, Nadeya, Nimfea, Anastasja, Xenja,
Martwe postacie:
-
Ranga:
Obrazek
Uwagi administracji:
Użytkowniczka ma prawo posiadać w sumie 10 kont, z czego jeden slot, jest slotem dodatkowym, otrzymanym jako nagroda, za długie i sumienne wykonywanie pracy moderatora.
Status:
OFFLINE
Lokalizacja:
Polska
Wiek:
18
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
53051069
Grupy:
Dołączył(a):
Cz lis 27, 2014 8:19 pm
Ostatnia wizyta:
-
Liczba postów:
247 | Znajdź posty użytkownika
(0.34% wszystkich postów / 0.25 posty dziennie)
Ostatni post:
[posiadłość nekromanty] Danse macabre
N lip 23, 2017 4:46 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Grafika
(Posty: 44 / 17.81% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
Ludzikowe komiksy i nie tylko
(Posty: 43 / 17.41% postów użytkownika)
cron