Profil użytkownika Alinsa

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Alinsa
Rasa: Wampir (z leśnego elfa)
Wiek: 58


Aura

Blada podstawa cyny oblepiona została mgiełką złota i nieznaczne odznaczającym się srebrem. Otacza ją za to znacznie silniejsza bursztynowa poświata, która aż przesycona jest zapachem krwi. Echo jęków ginie w nagłej ciszy, po czym rozpoczyna na nowo swój rytuał charakterystycznym buczeniem. W dotyku jest przede wszystkim twarda i imponująco giętka. Na pierwszy rzut oka wydaje się być niezwykle ostra i gładka, chociaż można w niej odnaleźć tępe czy szorstkie rejony. W smaku aż parzy język swoją pikantnością, a gorzka nuta często lepi się do podniebienia.


Wygląd

Twarz ma ładną, o wysokich kościach policzkowych, pełnych, czerwonych wargach. Głowę dziewczyny zdobi para migoczących, ciemnych oczu. Ponadto jej długie, zadbane ciemno-brązowe włosy prawie sięgają jej szerokich bioder. Nos kobiety jest drobny i łagodnie zakończony. Jej wyraz twarzy jest pozbawiony całkowicie pozytywnych emocji. Patrzy na wszystko z poważną, obojętną miną. Kobieta przeważnie nie okazuje oznak szczęścia. Jedynie z rzadka na jej twarzy można zauważyć wyrazy złośliwości. Najbardziej rzucające się w oczy są jej długie, elfie uszy. Widać, że dziewczyna należy do grona osób, które lubią o siebie zadbać.

Alinsa jest dość wysoką kobietą. Kroczy drapieżnie jak puma, która jest zdolna w każdej chwili zaatakować, gdy tylko jej się coś nie spodoba. Na jej twarzy zwykle gości obojętność na wszystko i wszystkich. Wydaje się niedostępna, i roztacza wokół siebie intensywną aurę samotnika. Patrzy z pogardą na wszystkich wokół siebie. Sama sprawia wrażenia dumy i wyniosłości. Jej postawa jest przepełniona arogancją. Kobieta jest zgrabna i wysportowana. Na jej ciele da się zauważyć zarysy mięśni. Porusza się ona na zgrabnych, długich i dobrze umięśnionych nogach. Uda ma ładnie i kobieco zaokrąglone. Wyżej biodra, okrągłe, bardzo zgrabne, których nie powstydziłaby się żadna kobieta. Pupa dziewczyny jest również godna podziwu, jako jeden z jej licznych atrybutów przyciągających wzrok. Po drugiej stronie pleców, nad biodrami jak każdy powinien się domyślać jest brzuch. Płaski, wysportowany. Twardy i umięśniony. U szczytu brzuch przy przeponie widać wyraźnie zarysowane żebra nad nimi górują dwie, sporych rozmiarów piersi, które w uciążliwy sposób ograniczają jej fizyczne predyspozycje. Obdarowana została silnymi, umięśnionymi ramionami ramionami i wystającymi obojczykami, oraz delikatnymi rękami, smukłymi zadbanymi dłońmi z długimi palcami ostro zakończonymi długimi paznokciami Do swojej postury nie ma żadnych zastrzeżeń, bo nie jest ani gruba, ani przesadnie chuda. Posiada jasną, nieskazitelnie alabastrową karnację.
Swej urody nie nabyła z przyjściem na świat. To zasługa eliksirów i zaklęć, które odpowiadają za funkcję estetyczną i wygląd. Alinsa przeżyła ogrom eksperymentów, aby poprawić swą urodę.

Wampirzyca odziana jest w metalową, pozłacaną zbroje. Płytowy, ozdobny pancerz jest wysadzany rubinami. Cała zbroja jest bogato zdobiona i emituje lodowatą aurą. Jej alabastrowe ciało ozdobione jest liczną biżuterią i drogocennymi błyskotkami. Najbardziej wpada w oczy naszyjnik. Zawiera on w sobie wielki, oszlifowany, krwisto-czerwony rubin. Na ramieniu dziewczyny zawieszona jest samopowtarzalna kusza, wraz z kołczanem bełtów. Przy biodrach można zauważyć pochwę z mieczem, ozdobioną piekielnymi inskrypcjami. Wokół wampirzycy unosi się słodki zapach wanilii. Ten aromat jest tylko zaklęciem, iluzją która służy za ekonomiczny perfum.


Charakter

Jest wymagającą osobą. A cóż to znaczy? A znaczy to, że wymaga bardzo dużo od innych. Lubi siedzieć w samotności, chociaż wie, że towarzystwo też jest rzeczą ważną. W stosunku do innych uchodzi za nieco tajemniczą kobietę, do której trudno się zbliżyć. To pewna siebie, arogancka dziewczyna. Uwielbia mówić, słuchać swego głosu, potrafi przebić swymi argumentami innych.
Jest bardzo impulsywna i żywiołowa. Jeśli ktoś ją zdenerwuje, używa ironii i sarkazmu niczym broni. Z równą łatwością rzuca komplementami jak i docina czy krytykuje. Jest do bólu szczera, co czasem może być odbierane, iż jest wredna. Wie, czego chce i wie, jak to dostać, nie powstrzyma się przed prawie niczym, aby osiągnąć upragniony cel. Jest po prostu ambitna i dąży do wyznaczonego przez siebie zadania. Nie lubi rozczarowań i nienawidzi przegrywać. Umie wykorzystać swe ciało by zdobyć to, czego potrzebuje, czasem jedynie kusząc i obiecując, coś czego potem nie da. Nie boi się nikogo i niczego.
A szacunek? Dobry dowcip. Nie ma w jej słowniku czegoś takowego jak szacunek dla drugiej istoty. Dba tylko o siebie. Kocha ryzyko, a co za tym idzie, często coś nabija jej do głowy szalonych pomysłów na wszelkiego rodzaju zabawy i rozrywki. Stosuje zasadę ''Bez ryzyka nie ma życia. Jeśli czegoś nie wymyśli, w jaki sposób komuś zrobić psikusa lub coś ''odwalić'', chodzi cały dzień przybita. Lubi pobyć sama jednak od dobrego towarzystwa nie stroni, jednak stara się nie przywiązywać do osób. Woli owijać innych sobie wokół palca, niż sama być owijaną. Jest bardzo niecierpliwa. Potrafi zdenerwować się o byle błahostkę i długo chować urazę.

Potrafi kusić swoimi wdziękami mężczyzn z czego często zmuszona jest korzystać. Jednak kiedy sytuacja tego wymaga posłuży się siła i podstępem. Jest wredna i impertynencka, ale taka już jej natura. Jest wścibska i wcale się z tym nie kryje, ale sama nie lubi ludzi wścibskich. Często zadziera nosa, a jeszcze częściej wypowiada się w kwestiach, o których nie ma bladego pojęcia.
Uwielbia obracać się w luksusie, oraz gdy inni spełniają jej zachcianki. Dlatego też, uwielbia rozkazywać innym. To narcyz z krwi i kości. Dodatkowo egoistka i jak na nią przystało daleko jej od altruizmu. Twierdzi, że w życiu nic nie ma za darmo, ani bezinteresownie. Dlaczego ona miałaby robić cokolwiek bez korzyści dla innych? Uważa się za lepszą od większości, toteż niejednokrotnie jest określana zaszczytnym mianem zołzy. Martwi się jedynie o siebie, swój byt. I szczerze mówiąc jej to jak najbardziej odpowiada. Rzadko ktokolwiek potrafi jej zaimponować. Swoją drogą bardzo ciekawska. Często wścibia nos w nie swoje interesy. I co z tego? Przecież nikt nie może jej zabronić. Nieposkromiona, beztroska. Zawsze robi to, na co ma w danej chwili ochotę. W związku z tym można zauważyć, iż w życiu kieruje się własną zachcianką, kaprysem, humorem, który jest zmienny niczym pogoda.
Intrygantka uwielbiająca knuć i spiskować. Nieprzewidywalna, często tajemnicza. Nie chce dać się poznać, ponieważ uważa to za odsłonięcie większości własnych słabości. Twierdzi, że nie potrzebuje przyjaciół. Znajomych, owszem. Przecież zawsze można pomęczyć nowo napotkane duszyczki. Arogancka, wyniosła, sarkastyczna oraz ironiczna. Uwielbia wplatać w swoje wypowiedzi, zachowanie ironię oraz sarkazm. Przy tym wszystkim jest niezwykle energiczna. Rzadko stateczna, spokojna i opanowana.

Należy do osób niezwykle temperamentnych, wulkanów energii, nie zniechęcających się porażkami. Uwielbia potyczki z innymi.. Nie da sobie przegadać, niczego wmówić, a przede wszystkim dmuchać w kaszę. Broni swoich racji. Jest impulsywna, bowiem bardzo szybko można ją zdenerwować. Czasem stara się opanować, ale powiedzmy sobie szczerze - nie jest oazą spokoju. Mimo, że nie szuka szczególnie towarzystwa to jeśli już się w nim znajduje lubi być w centrum uwagi, zwracać ją na siebie. Żałosne? Prymitywne? Być może. Tak czy inaczej nie przejmuje się uwagą otoczenia. Warto wiedzieć, że jest emocjonalna. Wyraża to właśnie przez złośliwość i zawiść, utrudnianie innym życia. Wrażliwa, ale niczego nie pokazuje po sobie. Takie emocje i uczucia chowają się na dnie jej wnętrza. Zupełnie jakby chciała je odepchnąć i nikomu nie pokazać. Jeżeli ktoś zdoła poskromić złośnicę zasługuje na sowite wynagrodzenie.
Ceni sobie odwagę, pewność siebie (sama ma zawyżone ego), bezpośredniość, szczerość do bólu, posiadanie własnego, wyrazistego zdania. Lubi być złośliwa. Uważa, że jest silna i nie powinna okazywać słabości. Jest jedną wielką zagadką. Z większości sytuacji wychodzi w całości i rzadko kiedy nie liczy tylko na siebie. Nie ma osoby, która miałaby na nią ogromy wpływ, chyba że ktoś wyżywa się na niej w jakiś okrutny sposób. Bywają chwilę, gdy działa pod wpływem impulsu, wtedy lepiej nie wchodzić jej w drogę, ponieważ nie jest z tych słabszych, bezbronnych dziewczynek. Jest nie tylko dobra w walce na pięści, ale i słowa. Uważa kokietowanie, uwodzenie za świetną zabawę. Nie zawsze się to udaje jednak w większości przypadków owszem. Nie brak jej również stanowczości, waleczności i odwagi. Można nazwać ją śmiałkiem, który nie jednej przeszkodzie stawia czoła. Inteligentna, elokwentna, a przede wszystkim zaradna. Rzadko występuje u niej małomówność. Uwielbia się bawić, a nienawidzi nudzić. To powinno wszystko wyjaśniać.
„Wredota” z niej, która potrafi popsuć innym plany, dobry czas i przede wszystkim święty spokój. Bawi ją czyjeś nieszczęścia. Nie zdarza jej się pomagać. Jedynie w przypadku, gdy ktoś jej podpasuje. Ciężko ją zadowolić. Zdyscyplinowana, twarda, agresywna, zimna i prostacka suka. Egoistka, myśląca przyjemnościami. Dama o skłonnościach do tego typu zachowania, zapewne obdarzona jest siłą przebicia i temperamentem. Jest w stu procentach przekonana o swojej wartości, jest dumna z siebie i daje sobie o tego powody. Jest niezależna i podejmuje decyzje nie biorąc pod uwagę pomysłów innych. dziewczyna nie owija w bawełnę, mówi to, co chce i bierze to, na co ma ochotę.
Zawsze dążyła do swoich celów, choćby po trupach, manipulowała ludźmi i próbowała wejść w ich psychikę tak aby dostała to co chciała. Jeżeli ktoś jej nie lubi, to ma problem. I tak będzie to olewać, nieważne, co będzie o niej mówił. Ale nie należy się zbliżać do niej, kiedy jest zdenerwowana. Cóż, zdarza się to często, jednak podczas poziomu totalnego niezadowolenia nie jest w stanie panować w pełni nad sobą i swoimi emocjami i językiem. Wtedy zdarza jej się kląć, Co na co dzień nie ma miejsca. Kobieta jest nieobliczalna. Nikt nie wie co w tej chwili chodzi jej po głowie. Ma w niej dziesiątki szalonych pomysłów, którymi chce się podzielić.
Dziewczyna ma lekko wybuchowy temperament i nie trudno ją zdenerwować. Nie lubi nieproszonych gości. Preferuje ciszę i spokój. Jest bardzo pewna siebie… może nawet, zbyt pewna. Dziewczyna ma spore kłopoty z tolerancją innych ras. Mało tego można rzec, że ma spore zapędy rasistowskie. Potrafi rzucać chamskie, aczkolwiek trafne spostrzeżenia. Jest straszną egoistką. Można powiedzieć, że jej hobby to irytowanie innych.

Dziewczyna wierzy w prawo które potrafi być doskonałym jarzmem, jakie można narzucić słabszym od siebie. Alinsa bierze to, co chce – w granicach osobistego kodeksu postępowania, ale nie przejmując czyjąś krzywdą. Zważa na tradycję, lojalność i porządek, lecz nie wolność, godność czy życie. Postępuje zgodnie z zasadami, jest jednak bezlitosna i nie odczuwa współczucia. Sprawnie posługuje się wyzyskiem czy szantażem w dążeniu do celu. Dziewczyna, mimo swojego kodeksu często postępuje chaotycznie. Jednak tylko wtedy, gdy bardzo czegoś pragnie, lub nie widzi innej opcji zrealizowania swojego celu. Nie jest tolerancyjna wobec innych ras.

Kobieta ma wielką obsesję na punkcie swego ciała. Nieustannie próbuje dojść do ideału. Często korzysta z wszelkiego typu zaklęć i eliksirów. W nadmiarach wolnego czasu przeczesuje miasta laboratoriów alchemicznych w poszukiwaniu owych usług. Dziewczyna nie boi się ryzyka nieudanej operacji. Taki incydent nigdy jej jeszcze nie dotknął.

Atrybuty

Krzepa:Silny, Wytrwały, Delikatny,
Zwinność:Bardzo zręczny, Błyskawiczny, Precyzyjny,
Percepcja:Wyostrzony wzrok, Czuły słuch, Bardzo czuły język, Przytępione czucie,
Umysł:Bystry, Błyskotliwy, Łatwy do złamania,
Prezencja:Piękny, Nieokrzesany, Przekonywujący,

Cechy specjalne

Wampiryzm [K]Cechy rasowe wampirów: głód krwi, wrażliwość na światło i srebro, niechęć do czosnku i odporność na choroby itp.
Przemiana [D]Wampirzyca potrafi zmienić się w nietoperza.
Akceleracja [M]Nadnaturalna szybkość i refleks. Korzystanie z mocy przyśpiesza konsumpcje krwi, więc wampirzyca musi wypijać więcej posoki.
Prezencja [M]Ta moc z kolei pozwala na wpływanie na emocje innych. Ofiary zachowują wolną wolę, ale są pod wpływem uroku wampirzycy, którą widzą w pozytywnym świetle. Siła uroku jest odwrotnie proporcjonalne do sił woli ofiary.
Regeneracja [M]Ranny wampirzycy leczą się trzykrotnie szybciej, niż u przeciętnego wampira. W dodatku wypicie krwi błyskawicznie regeneruje powierzchowne i lekkie rany. Wampirzyca jest w stanie zregenerować nawet kończynę, zapadając na kilkumiesięczny letarg.

Umiejętności

Logistyka [W] Logistyka jest niezbędna dla absolutnie każdego. Szybszy ruch po mapie przygody to ogromna przewaga nad przeciwnikiem (można zwiedzić więcej lokacji oraz w razie ucieczki wroga, można z łatwością go dogonić).
Znajdowanie drogi [W] Kolejna zdolność przyśpieszająca podróże. Przechadzając się po Szepczącym Lesie, dziewczyna wykształciła w sobie instynkt, wyszukiwania szlaków.
Sztuka przetrwania [W] Dziewczyna jest w stanie zjeść rozmaite paskudztwa (o ile mają krew). Sztuka przetrwania nie jest jej obca.
Szczęście [M] Śmiało można stwierdzić, że wampirzyca ma więcej szczęście, niż rozumu.
Zastraszanie [W] Czasem trzeba przestać udawać grzeczną dziewczynkę.
Uwodzenie [W] Nie dorównuje pokusom, ale zawsze swego rodzaju konkurencje.
Matematyka [O] Matematyka jest nauką abstrakcyjną, w odróżnieniu bowiem od innych nauk posługuje się wyłącznie rozumowaniem bez odwoływania się do doświadczenia.
Fizyka [O] Fizyka jest jak seks: pewnie, że może dawać jakieś praktyczne rezultaty, ale nie dlatego to robimy.
Alchemia [O] Czasem musi przygotować preparat na zmarszczki lub leki. Dziewczyna wie jak dbać o swe, trupie cielsko.
Gotowanie [O] Kto inny przygotuje posiłek? Bardzo ważna zdolność, której nie posiada niemal żaden heros w Alaranii.
Lingwistyka [O] Elficki, zwięrzęcy i Czarna mowa. Uczyła się smoczeko, ale uważa to za zbyt trudny język.
Szycie [P] Co zrobisz, jak Ci się szmaty potargają? Kupisz nowe?
Kusznictwo [M] Do wyszkolenia porządnego łucznika potrzeba było ok. 10 lat, a kusznika 15 tygodni.
Gimnastyka [W] Można śmiało stwierdzić, że jest niczym człowiek-guma. Czasem zdarza jej się wypaść z formy, ale stara się regularnie ćwiczyć, aby utrzymać gibkość.
Akrobatyka [M] Z elfią gracją, potrafi dokonywać sztuczek, których efektów może pozazdrościć nie jeden kuglarz.
Uniki [W] To tylko wykorzystanie naturalnych predyspozycji do walki. Dziewczyna nie jest dostatecznie silna, aby sparować każdy cios. Musi bazować na unikach.
Czytanie i pisanie [W] Analfabetyzm to jedna z najczęściej zapomnianych plag w Alarnii.
Jazda Konna [W] Niektóre okoliczności potrafią zmusić nawet najbardziej praworządne osoby do koniokradztwa. Alinsa sprawnie jeździ konno, potrafi nawet celnie strzelać z wierzchowca.
Walka (miecze półtora ręczne ) [M] Potrafi wywijać tylko tym rodzajem broni.
Parowanie [W] Umiejętność zbijania ciosów również się przydaje. Pamiętając oczywiście, że nie wszystko można sparować.
Skradanie się [W] Dziecię nocy musi umieć się skradać, aby niepostrzeżenie zatopić swe kły.
Otwieranie zamków [O] Nie każdy elf to złodziej, ale każdy dobry złodziej to elf.
Odporność na tortury (fizyczne) [M] Zaburzenia preferencji seksualnych stoją po stronie wampirzycy. Ogromna tolerancja na ból zmienia tortury w niewinną zabawę.
Czaroznastwo [P] Dziewczyna spędziła część czasu na magicznej uczelni, więc nie ma problemów z rozpoznaniem prymitywnych, magicznych przedmiotów.
Taniec [W] Dwuletnia praca w zamtu... w karczmie nauczyła wiele w zakresie tej dziedziny. Wszelkie wygibasy nie są jej obce.
Aktorstwo [W] Wampirzyca umie kontrolować swą mimikę, o ile ktoś jej nie wyprowadzi z równowagi.
Demonologia [P] Zna bajki o przybyszach z innych wymiarów, ale przecież w te brednie nie wierzą nawet dzieci..
Pływanie [W] Nie utonie, kiedy wpadnie do wody, ale z własnej woli nigdy nie pozbędzie makijażu, chyba że higiena będzie tego wymagać.
Zielarstwo [P] Byłaby kiepską alchemiczką, gdyby nie potrafiła znać nazw ziół z których przyrządza się preparaty i balsamy.
Wiedza o Piekle [O] Już za młodu podpisała kontakt z diabłem, sprzedając duszę. Nie wie za wiele, ale zawsze coś.
Postępowanie ze zwierzętami [O] Większość leśnych elfów nie ma większych problemów z traktowaniem zwierząt. Alinsa za swego życia nie należała do wyjątków,
Ukrywanie się [W] Każda wredna, zła jednostko musi się maskować, aby nie zostać wykrytą.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Zła [A]
Pustki [A]
Struktury [N]
Przestrzeni [U]

Magiczne przedmioty

Zbroja [ZAK]Jest to płytowy, ozdobny pancerz, nitowany. Zbroja ma złotą barwę, zdobiona rubinami. Metal jest zawsze lodowaty w dotyku, a właściciel noszący zbroje czuje ogromny ziąb. Pancerz całkowicie chroni przed ogniem i ekstremalnie wysoką temperaturą. Jest bardzo lekki i niemal nie ogranicza mobilności bojowej.
Amulet wampira [ZAK]Jest to elegancki naszyjnik z wielkim, krwawym rubinem. Błyskotka potrafi magazynować posokę. Należy zamoczyć kamień w krwi, a ten będzie pochłaniać ją niczym gąbka.
Księga Inkantacji [ZAC]Jest to gruba księga, zawierająca opisy licznych gestów, tajemniczych formuł i zaklęć. Księga została zaczarowana, w skutek czego nie rozpadnie się pod wpływem czasu.
Penetrator [ART]Jest to półtora ręczny miecz, wykuty w piekle z metalu nieznanego śmiertelnikom. Broń jest znacznie cieńsza od innych mieczy. Klinga pokryta jest inskrypcjami, które przypominają o cyrografie, zaprzedaniu duszy. Co więcej rękojeści ozdobione są malutkimi rubinami, po dwanaście na każdej stronie. Klinga połyskuje ledwo dostrzegalnym krwistoczerwonym światłem, a przy zamachu oręż zostawia czerwone smugi świetlne w powietrzu, unoszące się jeszcze przez sekundę. Ostrze jest niezwykle lekkie i doskonale wyważone. Artefakt posiada własną świadomość i potrafi komunikować się telepatycznie z właścicielem, ale włada jedynie językiem diabłów. Przedmiot posiada dążenie: chce pożerać dusze. Niekarmiona broń jest w stanie zawładnąć nawet istoty o niezłomnej woli. Miecz otacza aura chłodu i ciemności, budząca strach w mniej mężnych sercach. Kontakt fizyczny z ostrzem sprawia wrażenie zimnego, przerażającego dotyku, pochłaniającego energie. Dusze ofiar poległych zostają uwięzione w broni i uwolnione zostać mogą jedynie poprzez zniszczenie artefaktu.

Towarzysz

Smocze Jajo
Pewnego dnia, przemierzając po Szepczącym Lesie, Alinsa natrafiła na nietypowy zagajnik. Było w nim coś niezwykłego, więc wampirzyca udałą się wprost do niego. Po przejściu kilku kroków zorientowała się, że znalazła się w smoczym gnieździe. Zdradziły o rym ślady stworzeń. Z paniką wycofała się z zagajnika. Jednak po drodze zabrała ze sobą niewielki fioletowy kamień, który w rzeczywistości jest smoczym jajem. Mówiąc krótko ma teraz na karku rozgniewaną, smoczą mamę, która tropi wampirzycę, aby odebrać jej swoje maleństwo.

Historia

Ojciec Alinsy był sędzią w Kryształowym Królestwie. Elfka urodziła się jako jedna z pięciu córek owego urzędnika. Ów jegomość wysłał trzy z nich na magiczną uczelnię, ze względu na prestiż, który wynikał z posiadania magów w rodzinie. We właśnie ten sposób dziewczyna nauczyła się czarować. Nie była wybitnie uzdolniona, ale pracą nadrabiała tą niedogodność. Tak mijały jej najmłodsze lata życia. Jednak przez ten okres czasu, zapragnęła posiąść wiedzę, która nie była dostępna dla uczniów.
Ostatecznie ciekawość zwyciężyła nad roztropnością i elfka sięgnęła po wiedzę, która nie była jej dla niej dozwolona. Przez ten incydent, który został błyskawicznie odkryty, dziewczyna została wywalona z akademii. Tak zakończyłaby się jej kariera z dziedziną zła, jednak przed opuszczeniem szkoły zabrała ze sobą kilka książek. Ojciec nie mógł znieść tej skazy na reputacji jego rodziny, więc wydziedziczył najmłodszą córkę.
Ten etap życia był dla dziewczyny najtrudniejszy. Miała niecałe dwie dekady na karku, a już musiała zarabiać na swoje utrzymanie. Ostatecznie znalazła pracę w jednej z karczm. Zatrudniła się tam jako tancerka, a tą umiejętność szlifowała od najmłodszych lat. W między czasie studiowała magię. Uczyła się jej na własną rękę. Książki z zakazanej biblioteki pomogły jej przyswoić wiedzę, a wszelakie eksperymenty przeprowadzała na bezpańskich zwierzętach i szkodnikach grasujących w karczmie. Tak upłynęły kolejne dwa lata życia. W tym czasie Alinsa stała się na tyle potężna, aby nawiązać kontakt z siłami piekła. Czarci przybysz odwiedził ją, ofiarując pomoc w nauce złych zaklęć. W zamian chciał duszę elfki. Alinsa bez namysłu podpisała cyrograf, własną krwią. Była zaślepiona żądzą wiedzy i mocy. Na pamiątkę cyrografu otrzymała miecz, który miał jej przypominać o umowie. Na ostrzu zostały wyryte słowa umowy.
Od tej pory nauka magii szła jej zdecydowanie szybciej. Większe zdolności sprawiły, że elfka zaczęła nadużywać magii. W ten sposób została zauważona przez swą przyszło matronę. Kobieta, odziana w czarne szaty przestawiła się jako Eponandilia. Zaoferowała Alinsie nowe, lepsze życie. Młodsza elfka była wciąż zaślepiona żądzą zaklęć. Chciała również wyrwać się z przeklętej karczmy, w której pracowała już dwa lata. Dla dziecka urodzonego w bogactwie, nie był to szczyt ambicji.
Nowa opiekunka zabrała ją do swego domu. Był to Dworek Ostrzy. Rezydencja wampirzycy w Opuszczonym Królestwie. Tam Alinsa została poddana bolesnej przemianie. Jej skóra stała się nieskazitelnie blada, martwa...


Alinsa nie pamięta wielu wspomnień ze swego poprzedniego życia. Po swej przemianie w krwiopijca straciła większość wspomnień. Dziewczyna nie miała okazji, aby badać swej przeszłości, ponieważ jej nowa matka miała wobec niej inne zamiary. Pierwsze trzydzieści lat były falą cierpienia dla panny Druslan, przez większość czasu była nigdy nieumierającą zabawką dla swojej Pani, codzienne tortury psychiczne i fizyczne były czymś normalnym, zwyczajnym. Dziewczynę można było porównać do asystentki magika, która musiała przechodzić bez utraty życia przez różne, niebezpieczne pułapki. Tym razem jednak nie było żadnego haczyka, żadnego tylnego wyjścia lub też ukrycia się pod sceną, wszystko było najprawdziwsze- ból, krzyk i rozpacz. Po „zakończonym spektaklu”, w przybliżeniu po dwóch dniach, z powrotem była odsyłana do swojego ciemnego pokoju.
Po tych piekielnych latach okropnego treningu Alinsy w końcu odzyskała kruszynę wolności, jaką kiedyś miała- mogła spokojnie spacerować po miejscu ich zamieszkania, jednakże nie miała prawa wyjść na zewnątrz, poza granicami posiadłości, jej największą pomyłką było złamanie tego zakazu, w nagrodę na całą jej wieczność dostała znamię po wypaleniu na lewym pośladku w postaci herbu rodu do którego należała jej władczyni. Została oznakowana niczym bydło. Po tych wszystkich przeżyciach charakter świeżej wampirzycy zmienił się diametralnie, nie była już tą latającą bez opamiętania dziewczynką, można rzec, iż stała się oazą spokoju w głębszym tego słowa znaczenia, nie roznosiła wokół siebie przyjemnej, uspokajającej aury jedynie jej zachowanie było pełne powagi rozsądku, głównie polegała na swoim szerokim wachlarzu doświadczeń i wrodzonej inteligencji. Nie potrafiła się śmiać, płakać czy też zwyczajnie cieszyć się życiem, te wszystkie małe cechy przepadły wraz z jej ludzkim życiem, jednakże wciąż była trzymana w niewoli. w ciągu tych wielu lat jej jedyną rozrywką były książki. Jej matka posiadała w swej rezydencji sporą bibliotekę, więc Alinsa mogła rozwijać swoją wiedzę.
Eponandilia chciała zrobić ze swej córki posłuszną wampirzyca, która miałaby być całkowicie oddana swej władczyni. Jednak mimo brutalnych tortur dziewczyna zawsze stawiała bezsensowny opór. Codziennie zasypiała z nadzieją zemsty na swej matronie. Tylko te uczucia utrzymywały ją przy duchu. Matka nigdy nie dawała jej wolnego czasu dla siebie. Miała wobec niej ambitne intencje. Młoda wampirzyca została wprowadzona w tajniki magii. Starsza kobieta chciała przelać w swą córkę sekretną wiedzę. To był dość trudny okres dla Alinsy. Jej matka nie oszczędzała jej. Karała ją cieleśnie nawet za najdrobniejsze błędy.
Koniec końców dziewczyna osiągnęła wiedzę w docelowych dziedzinach. Eponandilia przelała w swe Dziecię Nocy sporo wiedzy, we wielu zakresach. Obydwie wampirzyce włożyły w to wiele wysiłku.


W pewnym momencie dziewczyna doszła do wniosku, że nie może żyć jak niewolnik. Nareszcie postanowiła skorzystać z nauk. Potajemnie opanowała przemianę w nietoperza. Dzięki, czemu zdołała uciec od swej przełożonej.
Amnezja zabrała jej większość wspomnień, a dziewczyna przez dłuższy czas nie miała kontaktu ze światem. Elfka mogła teraz radować się wolnością. Uczucie niezależności, samodzielności było rzeczą piękną.
Dziewczyna mogła poczuć wolność. Chęć poznania świata dodała jej skrzydeł. Wampirzyca poczuła zew księżyca. Nareszcie mogła rozprostować swe skrzydła i polecieć w siną dal pozostawiając wszystko za sobą.
Dziewczyna udała się do Kryształowego Królestwa, aby rozpocząć życie na nowo. Niestety brak umiejętności socjalnych i kłopoty ze zdobyciem krwi sprawiły, że podpadła prawu. W ostateczności rosnąca ilość listów gończych z jej podobizną zmusiła wampirzyce do ucieczki, do Nieznanych Królestw. Brak pieniędzy spowodował, że dziewczyna stała się chciwa.
Trudności w życiu sprawiły, że dziewczyna nabyła wielu negatywnych cech. Mrok i samotność nieustannie towarzyszyły krwiożerczej bestii w podróży. W dodatku matka chciała odzyskać swą zgubę, w którą włożyła tyle pracy.

Ostatnio wampirzyca błąkała się bez celu, w okolicy Ostatniego Bastionu, stamtąd udała się do Danae, gdzie poznała jednego, sympatycznego pół-elfa. Chciała powrócić do swego domu, do Kryształowego Królestwa. Problem tkwił w tym, że po trzydziestu latach nieobecności, nie miała tam żadnych znajomych. Ostatecznie musiała znaleźć sobie pracę, co spowodowało sprzeczkę z jednym, z egzotycznych zwierzołaków. Alinsa zaprzysięgła mu zemstę w zamian za wyrządzone szkody. W międzyczasie wampirzycy udało się doszczętnie wypić krew jednego z pradawnych wampirów. To zwiększyło jej predyspozycje i zdolności. Podróżując, dziewczyna znalazła się w piekle. Dogadując się z parą pradawnych została namiestnikiem jednej z twierdzy. Przez spory czas zarządzała sporą posiadłością. Rozbudowała znacznie swą posiadłość. W tym czasie pobierała nauki, korzystając z ksiąg, które znajdowały się w bibliotece twierdzy. Jej tyrańskie rządy okazały się dostatecznie skuteczne, aby utrzymać piekielnych w ryzach. Zdarzały się bunty, zamach, ale wszelka niesubordynacja była krwawo karana.

Dane gracza: Alinsa

Nazwa użytkownika:
Alinsa
Ranga:
Szukający Snów
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
Lokalizacja:
Ślunsk, Schlesien
Wiek:
20
Zawód:
Uczennica
Zainteresowania:
trolling, warhammer 40000, pirotechnika
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
So maja 24, 2014 6:08 pm
Ostatnia wizyta:
Pn wrz 10, 2018 12:25 am
Liczba postów:
186 | Znajdź posty użytkownika
(0.23% wszystkich postów / 0.12 posty dziennie)
Ostatni post:
[Na skraju lasu] Nie ma tego złego...
Cz wrz 22, 2016 10:26 am
Najaktywniejszy w dziale:
Szepczący Las
(Posty: 32 / 17.20% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Bogata dzielnica] "Pod Złotym Rogiem"
(Posty: 24 / 12.90% postów użytkownika)

Podpis

Czy warto trollować różne fora?
- Tak, warto - jak najbardziej.
cron