Oglądasz profil – Hermina

W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Rasa:
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
0 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Srebrna aura o średniej sile, lśniąca i jaskrawa o wyraźne szafirowej poświacie. Bije od niej delikatne, lecz przyjemne ciepło. Wydaje z siebie stały i ciągle powtarzający się głęboki ton. Towarzyszy jej zapach dymu i popiołu. Aura w dotyku jest gładka i ostra na krawędziach. Aura posiada mocny gorzkawy smak z małą nutą kwaskowatości.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Hermina
Grupy:

Skontaktuj się z Hermina

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
9
Rejestracja:
10 lat temu
Ostatnio aktywny:
9 lat temu
Liczba postów:
44
(0.05% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.01)
Najaktywniejszy na forum:
Meot
(Posty: 30 / 68.18% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Miasto spowite trucizną cz.II - Kuferek
(Posty: 20 / 45.45% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

Nikt nie lubi istot doskonałych.
Doskonale złych i doskonale dobrych,
doskonale niezawodnych i doskonale wadliwych,
doskonale pięknych, doskonale brzydkich.
Nikt, chociaż każdy z nas chciałby być doskonały.

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:raczej wytrwały
Zwinność:zręczny, dokładny
Percepcja:wyostrzony smak, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:pojętny, błyskotliwy, silna wola
Prezencja:Ładny, godny, przekonywujący

Umiejętności

AnatomiaPodstawowy
Umiejętność ta opisuje znajomość anatomii ciał żywych istot. Przydatna jest zarówno medykom jak i zabójcom.
FizykaPodstawowy
Wiedza na temat podstawowych praw rządzących światem. Po jej opanowaniu, postać potrafi przewidzieć zachowanie się dalsze zachowanie układów ciał znając ich warunki początkowe. Przydatne dla maga czterech elementów.
GimnastykaPodstawowy
Umiejętność wykonywana skomplikowanych akrobacji i figur. Przydatna nie tylko ludziom zajmującym się zabawianiem innych, ale i również złodziejom.
Gra na instrumencieOpanowany
Krasnoludzkie klarnety, pianina i fortepiany.
InżynieriaOpanowany
Produkcja różnych mechanizmów, maszyn, materiałów wybuchowych oraz udoskonalanie wszystkiego, gdzie można wcisnąć tryby i trybiki.
KaligrafiaOpanowany
Umiejętność pięknego pisania. Przydatna zarówno na dworach jak i magom zajmujących się spisywaniem magicznych ksiąg, czy też mnichom przepisującym bardziej przyziemne dzieła, lub poetom.
KrawiectwoPodstawowy
Umiejętność szycia różnych części garderoby, od bielizny po płaszcze. Dzięki jej opanowaniu możliwe jest reperowanie zniszczonej odzieży, w zależności od umiejętności krawca będzie to zwykła łata, lub mistrzowska robota, która sprawi, że nikt nawet nie zauważy iż przedmiot był zniszczony.
KuglarstwoPodstawowy
Sposób na zarobienie pieniędzy, oraz jeszcze lepszy na przepędzanie cudzych trosk, choć na krótką chwilę.
Ręczna broń miotającaOpanowany
Kusze, łuki, krasnoludzkia rusznica. Opisuje umiejętność posługiwania się postaci ręczna bronią miotającą, jej celność, a także obchodzenie się z takim sprzętem, jej konserwacje i wyrób pocisków. Postać, która opanowała tą dziedzinę posiada zarówno odpowiednie umiejętności praktyczne jak i teoretyczną wiedzę. Ważna jest tu precyzja i zręczność.
MedycynaPodstawowy
Wiedza na temat chorób i schorzeń dręczących rasy inteligentne oraz ich leczeniu.
CukiernictwoOpanowany
Umiejętność pozwalająca wytwarzać produkty cukiernicze. Postać, która opanowała tą dziedzinę potrafi wytwarzać różnego rodzaju smakołyki - wraz z wzrostem poziomu, coraz bardziej wyszukane i egzotyczne. Zna się też na gustach poszczególnych gatunków i sfer społecznych, dzięki czemu potrafi ocenić, co komu najbardziej będzie smakowało.
RysunekOpanowany
Przydatna ze względu na techniczną część potrzebną do czytania, jak i sporządzania własnych schematów maszyn. Nawet na niskim poziomie.
PoliglotyzmOpanowany
Elficki i krasnoludzki.
PrzetrwaniePodstawowy
Umiejętność radzenia sobie z dala od cywilizacji, przy ograniczonym zasobie narzędzi, zdobywania pożywienia, znajdowania kryjówek, znajomość szlaków. Postać, która opanowała tą zdolność potrafi przeżyć w dziczy, zapewniając sobie samemu schronienie oraz pożywienia, unikając przy tym niebezpieczeństw czekających, na co bardziej nieuważnych wędrowców.
ZielarstwoPodstawowy
Dobra znajomość wszystkich ziół i roślin oraz umiejętność wytwarzania z nich wyrobów takich jak maści, a nawet niektóre trucizny. Dzięki opanowaniu wiedzy na ten temat, postać, która posiadła tą umiejętność potrafi odnaleźć potrzebne jej rośliny na okolicznych terenach, oczywiście pod warunkiem, że tam występują.
SzpiegostwoOpanowany
“Nimenna Nbrrdiew z rodu Halaberdonów, a panna Hermina Miriam Turkot, to na prawdę dwie różne osoby.”
TaniecOpanowany
Każdy potrafi się bawić, ale na niektórych przyjemnie się patrzy.
WspinaczkaOpanowany
Opisuje umiejętność wspinania się w stromych powierzchniach, a nawet pionowych ścianach.
Targowanie sięOpanowany
Kupić jedno za półdarmo, sprzedać jak za trzy. Można i tak zarabiać lub oszczędzać.
PływaniePodstawowy
Opisuje zdolność do poruszania się w środowisku wodnym, utrzymywania się na powierzchni i nurkowania.

Cechy Specjalne

Klątwa

Magia: Intuicyjna

ZiemiUczeń

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Wygląd

Historia

  • Najnowsze posty napisane przez: Hermina
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: Podróż ku poznaniu
    Obok anielskiej piękności pojawiła się młodziutka piegowata panienka, która na pytanie strażnika zareagowała szybciej niż kobieta, która chwilę temu siedziała myślami wewnątrz swego ja. Młoda cwanie zadarła nos…
    2 Odpowiedzi
    3840 Odsłony
    Ostatni post 9 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: Prośby o akceptacje zmian w KP
    Hermina: *Poprawa wyglądu. *Dodanie zawartości z kuferka, który był celem postaci w temacie Miasto spowite trucizną cz.II - Kuferek *Podniesienie Magi ziemi z nowicjusza do adepta. Jako wytłumaczenie daję fakt,…
    769 Odpowiedzi
    382473 Odsłony
    Ostatni post 9 lat temu Wyświetl najnowszy post