Oglądasz profil – Kyrre
















- Brak Avatara -

Ogólne

Godność:
Kyrre Astrana
Rasa:
Alarianin
Płeć:
Mężczyzna
Wiek:
20 lat
Wygląda na:
20 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Przeciętna, lecz wyróżniająca się aura w bliżej niezidentyfikowaną mieszanką kolorów, której towarzyszy topazowa, matowa poświata. W tle aury można usłyszeć ciche śmiechy dzieci przeplatane zmysłowym szeptem, można też przy niej wyczuć trudny do rozpoznania, kojarzący się z miastem, z ludźmi w mieście. W dotyku jest giętka i ostra, a w smaku lepka i gorzka.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Kyrre
Ranga:
Zbłąkana Dusza
Grupy:

Skontaktuj się z Kyrre

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
10
Rejestracja:
10 lat temu
Ostatnio aktywny:
9 lat temu
Liczba postów:
3
(0.00% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 2 / 66.67% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
Prośby o sprawdzenie KP
(Posty: 1 / 33.33% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile

Brak profili posiadających połączenia.

Atrybuty

Krzepa:raczej silny, odporny
Zwinność:zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:dobry wzrok, czuły słuch, wyostrzony węch, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:bystry, ineligentny, b. silna wola
Prezencja:Ładny, godny, przekonywujący

Umiejętności

Gra na harmonijceMistrz
Umiejętność gry na niewielkim, kieszonkowym instrumencie.
Władanie krótkim mieczemBiegły
Walka sztyletem oraz krótkim mieczem.
PerswazjaBiegły
Umiejętność przekonywania do swojego zdania.
AnatomiaBiegły
Znajomość ciał istot żywych.
JeździectwoOpanowany
Jazda konno.
StrategiaOpanowany
Zdolność zaplanowania ruchów przeciwnika.
ZielarstwoOpanowany
Znajomość roślin oraz ich działania.
RysunekOpanowany
Potrafi zręcznie rysować.
ŁucznictwoPodstawowy
Strzelanie z łuku oraz kuszy.
Targowanie sięPodstawowy
Wytargowanie ceny niższej niż założona.
HandelPodstawowy
Umiejętność pozwalająca postaci zarobić na handlu.
AlchemiaPodstawowy
Umiejętność sporządzania wywarów i mikstur.

Cechy Specjalne

Mowa zwierzątZaleta
Potrafi rozmawiać ze zwierzętami.
Odporność psychicznaZaleta
Dzięki tej zdolności oraz wysokiej odporności postać nie okazuje uczucia bólu.

Magia: Rozkazy

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Krótki miecz starego AstranyZaklęty
Miecz, który Kyrre otrzymał od swojego ojca. Po zranieniu przeciwnika może on odczuć pulsujący ból, zmierzający wprost do głowy, wgryzając się i mącąc jego myśli...
Fiolka z tajemniczym płynemBaśniowy
Znaleziona w domu starego alchemika. Wytwarza przyjemne ciepło lub okropny chłód w zależności od nastroju postaci.

Charakter

Kyrre jest raczej typem samotnika. Nie szuka znajomych, nie interesują go losy nieznajomych mu osób. Wobec obcych jest oschły i chłodny, bardzo nieprzyjemnie rozmawia się z nim kiedy sam nie ma na to ochoty. Wyjątkowo mocno oddziałuje na ludzi w zależności od swojego samopoczucia. Pomaga tylko tym, których ceni - jego zdaniem osoba, która sama nie potrafi sobie poradzić, powinna zostać pożywieniem dzikich zwierząt. Dla osób, do których się przekona, jest dosyć miły i sympatyczny. W razie potrzeby pomoże, porozmawia oraz podzieli się swoimi umiejętnościami i zdolnościami, umilając sobie i bliskiej osobie czas. W tym czasie budzi się w nim całkiem ktoś inny - ktoś, kim był kiedyś. Nawet najbliższej osobie nie zwierzy się ze wszystkiego - ponieważ nawet najlepszy przyjaciel może być wrogiem. Nieufność sprawia, że nawet, jeśli ktoś go polubi - to nie na długo. Czasem udaje się w jakieś ustronne miejsce, aby odpocząć od tego wszystkiego, co dzieje się w jego życiu. 

Wygląd

Kyrre nie wyróżnia się specjalnie pośród tłumu, choć to pewnie dlatego, że się wśród niego ukrywa. Ma jakieś 180 cm wzrostu, 75 kilogramów wagi, ciemnobrązowe włosy, które ukrywa pod ciemnym kapturem peleryny. Zbroja, starannie ukryta pod ciemną peleryną, przewiązaną kilkoma paskami skóry, wygląda na bardzo starą i poniszczoną, jednak chroni bardzo dobrze przed zimnem i tępymi ostrzami. Na pelerynie można dostrzec pas oraz sakwę, w której nosi wszystkie posiadane przedmioty. Nie jest zbyt umięśniony - dba o siebie, jednak nie wygląda na wyjątkowo silnego. Jego twarz wygląda, jakby pozbawiona była wszelkich emocji - jego ciemnozielone oczy nie okazują żadnego uczucia wobec obcych osób. Na twarzy posiada także kilkudniowy zarost. Porusza się niczym mysz - bezszelestnie, szybko, niezauważalnie, choć zawsze ma czas, żeby obserwować wszystkich wokół siebie. Mówi zrozumiale, niezbyt szybko, mocnym, niskim, męskim głosem. Jego słownictwo jest wyjątkowo bogate, na co nie wskazywałyby inne cechy tego człowieka.

Historia

Kyrre urodził się w biednej rodzinie, w wiosce w okolicy miasta Danae. Jego ojciec był zielarzem, a matka nie miała zawodu. Nigdy nie uczęszczała na żadne zajęcia z powodu wątłego zdrowia. Przesiadywała raczej w domu, a ojciec się nią opiekował. Zmarła, kiedy Kyrre miał 9 lat. Tamtego pamiętnego dnia jego ojciec wpadł w głęboką depresję po utracie ukochanej małżonki - praktycznie cały swój dzień spędzał w okolicznej karczmie, upijając się do nieprzytomności. W tym czasie chłopak wychodził często do lasu - by tam odpocząć i postrzelać z łuku, co bardzo go fascynowało. Któregoś dnia odkrył jedną ze swoich zdolności - całkiem przypadkiem. Od tego czasu, choć dla jego ojca było to całkiem niepoważne i dziecinne - i jak sądził, nie było prawdą - rozmawiał ze zwierzętami. Zabierał też jego książki z alchemii i zielarstwa, zbierając interesujące rośliny i eksperymentując. Często nie kończyło się to jednak zbyt dobrze. Minęły lata, zdenerwowany wrak człowieka, który był jego ojcem, wysłał go daleko od domu, na uczelnię. Tam chłopak uczył się zielarstwa i anatomii, jak chciał jego ojciec. 
Niestety, bez pieniędzy Kyrre zaczął robić przekręty. Kradł, zagadywał oraz żebrał i namawiał handlarzy, żeby dali mu nieco pieniędzy czy jedzenia. Tak udało się mu przeżyć cały ten czas, kiedy się uczył. W trakcie nauki, z kolegami, w tajemnicy przed innymi, uczył się władać krótkim mieczem. Cóż, w dzisiejszym świecie to bardzo przydatna umiejętność, tym bardziej że wychodziła mu wyjątkowo dobrze. Zanim skończył naukę, potrafił już pokonać wszystkich swoich znajomych. Po tym wszystkim wrócił do domu. Nie zastał tam jednak ojca. Jak później się dowiedział, ojciec był w karczmie i został zabity, czystym przypadkiem, przez pijanego awanturnika.
- Takie przypadki się zdarzają - powtarzał zaciekle na pocieszenie barman, który widział całą sytuację. Tymczasem Kyrre stał się całkiem inny - bardzo się zmienił. Zabrał wszystko, co znalazł - od zniszczonej zbroi, do pieniędzy i zaklętego miecza, po czym całkiem odmieniony zostawił dom i opuścił całą okolicę, którą znał. W drodze donikąd trafił na jeszcze jedną chatkę, w której się zatrzymał. Dom starego, umierającego alchemika. Starzec przekazał chłopakowi swojego wierzchowca oraz fiolkę, której kazał nigdy nie otwierać. Kiedy alchemik wydał ostatnie tchnienie, Kyrre pochował go za jego domem. Zabrał jego książkę o magii uleczającej, fiolkę z tajemniczą cieczą oraz wierzchowca - tu ponownie bardzo przydała mu się umiejętność rozmowy ze zwierzętami - i wyjechał do miasta. Nauka jazdy konno poszła mu bardzo szybko - zwierzę współpracowało z nim i stało się jego wiernym towarzyszem. Nauczył się bardzo dobrze jeździć i wszystko poszłoby dobrze, gdyby nie rabusie, którzy poważnie zranili jego zwierzę. Niestety, nie udało się go odratować. Ale on już nie płakał - już wiedział, jak to jest stracić wszystko, co było dla Ciebie ważne. Już sam, bez swojego towarzysza, bez jakiejkolwiek nadziei na lepsze jutro przybył do miasta Rubidia. Tam postanowił zostać na dłużej, bo w końcu i tak nie miał się gdzie podziać. Może uda mi się zarobić nieco pieniędzy, żeby wyruszyć dalej.
  • Najnowsze posty napisane przez: Kyrre
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Wierszokleta Alarański: Mucha uparciucha
    Na Granicy, w karczmy cieniu, Siedzi Arayo na kamieniu, Winko pije, KP czyta, Mucha brzęczy niewyżyta. "Spadaj mucho, mam robotę, Bo Cię zaraz stąd wymiotę", Mucha jednak niewzruszona, Lata wciąż zadowolona. …
    1 Odpowiedzi
    3890 Odsłony
    Ostatni post 10 lat temu Wyświetl najnowszy post