Profil użytkownika Rachel

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Rachel
Rasa: Czarodziej
Wiek: 434 lata


Aura

Srebrna aura o średniej sile i poświacie obsydianu. Wokół niej słychać dogłębną ciszę, przerywaną przez delikatne dźwięki płynącej wody, trzasku płomieni, licznych głosów i harmonijnej melodii. Pachnie kadzidłami i pergaminem ochlapanym świecowym woskiem. W dotyku ostra, w smaku zaś łagodna.


Wygląd

Ładna, rysy i wysokość typowe dla czarodziejek. Długie, proste, blond włosy i duże, przenikliwe, błękitne oczy. Do tego dochodzi niewielki, prosty nos i pełne usta. Ma jasną karnację skóry, choć nie aż bladą. Ubrana jest w płaszcz z kapturem. Pod nim skrywa niezwykle szczupłą i drobną figurę, podkreśloną obcisłą, jednak nie niewygodną, białą suknią.


Charakter

Jest opanowana, weszło jej to w nawyk po latach samokontroli z powodu jej nieopanowanej magii. Nawet teraz, kiedy już nad nią w pełni panuje, pozostaje spokojna. Nieznosi kłamstwa i nieszczerości. Jeśli ktoś zaskarbi sobie jej zaufanie, jest gotowa zawsze przyjść mu z pomocą. Jest elokwentna, kiedy mówi, często formułuje dłuższe wypowiedzi. Raczej pewna siebie, choć osłabło to po tym, jak straciła swe dawne umiejętności. Nie lubi autorytetów. Rozumuje logicznie i myśli szybko, jest pomysłowa, szczególnie jeśli idzie o magię.

Atrybuty

Krzepa:Słaby, Raczej wytrwały, Wytrzymały,
Zwinność:Zręczny, Szybki, Precyzyjny,
Percepcja:Kiepski węch, Wyczulony na magię,
Umysł:Bystry, Błyskotliwy, Żelazna wola,
Prezencja:Ładny, Godny, Przekonywujący,

Cechy specjalne

Wizje [Z]Czasami w snach lub wizjach Rachel widzi mozliwą przyszłość. Zawsze są to jedynie symbole, wymagające zinterpretowania, bądź ewentualnie niewyraźne obrazy. Może ujrzeć również przeszłość jakiegoś miejsca lub osoby, ale obiekt wspomnień musi znajdować się w pobliżu.
Odporność mentalna [Z]Choć Rachel nie posiada już telepatii, pozostałą jej dawna odporność mentalna. Uniemożliwia ona czytanie jej myśli oraz ingerację w nie, a takze pozwala je natychmiast wyczuć. Czyni ją także w sporym stopniu niewrażliwą na ataki psychiczne, jakkolwiek nie jest to bariera nie do pokonania dla kogoś naprawdę zdolnego i umiejętnego.
Magia ręczna [Z]Rachel do rzucania zaklęć używa gestów, głównie rąk i dłoni.
Teleportacja [D]Pozwala na swobodne przemiestrzanie się w przestrzeni. Rachel nie jest w tym szczególnie dobra i zdarzają jej się niezbyt miłe pomyłki.
Telekineza [M]Pozwala na poruszanie przedmiotami siłą woli.

Umiejętności

Wiedza tajemna [M] Rachel odbyła już swoje studia nad magią, więc przyswajanie nowych zaklęć przychodzi jej nadzwyczaj łatwo. Dzięki temu w dość krótkim czasie nauczyła się tyle wśród druidów.
Czytanie Aur [W]
Strategia [W]
Pismo runiczne [W]
Czytanie mowy ciała [W] Czarodziejka zazwyczaj potrafi precyzyjnie określić czyiś nastrój lub charakter, rozpoznając mowę ciała i mimikę twarzy.
Taktyka [O] Tą umiejętność Rachel opanowała samodzielnie.
Jeździectwo [O] Rachel nareszcie nauczyła się dość dobrze jeździć konno, jednak i tak zazwyczaj tego unika.
Zielarstwo [O] Tą umiejętność Rachel posiadła podczas pobytu wśród druidów.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Dziedzina Pustki [A]Jedyne, co pozostało jej z dawnych umiejętności.
Dziedzina Chaosu [A]Tej dziedziny, podobnie jak kolejnych, Rachel uczyła się od druidów.
Dziedzina Porządku [U]Choć jest to zasadniczo przeciweństwo Dziedziny Chaosu, Rachel udało się je jakoś pogodzić.
Dziedzina Ognia [N]
Dziedzina Wody [N]

Magiczne przedmioty

Amulet Zdrowia [ZAC]Ten amulet chroni Rachel przed chorobami i prostymi truciznami.

Towarzysz


Historia

Nie wie skąd pochodzi, została adoptowana w wieku trzech lat. Mieszkała w niewielkiej wiosce, rzadko umieszczanej na mapach. Gdy skończyła trzynaście lat i zaczęła dojrzewać, okazało się, że jest czrodziejką. Stało się to, gdy droczyła się z inną nastolatką, w jej wieku. Nagle usłyszała, co ta dziewczyna myśli. Potrafiła też nimi w małym zakresie pokierować. Nie mogła wiedzieć, że to zjawisko nazywa się telepatią. Początkowo, gdy mówiła o tym swym przybranym rodzicom, nikt nie chciał jej wierzyć. Dopiero, kiedy do wioski zawitał niespodziewanie czarodziej, dowiedziała się prawdy o swych zdolnościach i rasie, do której należała.

Od tego czasu pilnie uczyła się magii i całkiem niedawno, kilkanaście lat temu, w wieku dla czarodziejów wciąż młodym, ukończyła studia. Prawdopodobnie z powodu wychowania, jej magia nieco *zdziczała* i dlatego rzuca zaklęcia poprzez moc. Przysięgła sobie w młodości zbadać dogłębnie dziedzinę umysłu i emocji, i udało jej się to, przynajmniej na poziomie, jaki oferowały jej studia. Nauczyła się także wykrywać portale i magiczne źródła, do tego potrafi czytać aury. Była świadkiem kilku bitew, pomagała nawet trochę w ich planowaniu, stąd umiejętność strategii.

Z czasem nauczyła się w pewnym stopniu ukrywać przed innymi swoje emocje, wie także skąd można się dużo dowiedzieć. Z tego powodu wysłana została także na misje szpiegowskie, w miejsca, gdzie magia jest normalna i ludzie nie posiadający jej Daru wydają się dziwni. Misja się powiodła, a dzięki niej Rachel nauczyła się całkiem dobrze szpiegować.
Teraz rusza w świat by poszerzyć swoją wiedzę i odkryć toższamość swych rodziców. Pierwszym jej zamiarem jest zbadanie Szepczącego Lasu oraz odnalezienie zaginonych magicznych ksiąg.

WYDARZENIA OSTATNIE:

Rachel z zamiarem odnalezienia ksiąg magicznych udała się do Warowni Nandan-Ther, miejsca, do którego zostały one wysłane jakieś dwieście lat temu. Choć ksiąg już tam nie było, udało jej się uzyskać dostęp do archiwum Biblioteki Króla Arata, gdzie po dłuższej sprzeczce z pewnym bibliotekarzem, odnalazła dokument o sprzedaniu ksiąg. Nazwiska kupca nie dało się odczytać, był tam jednak umieszczony adres, znajdujący się w Opuszczonym Królestwie. W tamtym kierunku, zaraz po święcie w Warowni, Rachel wyruszyła w podróż.

Teleportowała się na najbliżej położone Królestwa miejsce jaki znała: Kryształowe Jezioro. Tam spotkała Aurorę, której pomogła zebrać z wysepki na jeziorze rzadki i cenne zi0ło. W zamian Aurora zgodziła się wskazać czarodziejce drogę do Meot, najbliższego większego miasta, w którym Rachel mogłaby zakupić potrzebne jej mapy. Poprzednie zniszczyły się bowiem, kiedy, po teleportacji, czarodziejka wpadła do jeziora.

Z Meot wyrusza wraz z Sineadem i Garsenem Arhe. Jednak podczas drogi Garsen nagle znika, a sama Rachel zostaje nagle pochwycona przez magię i przeteleportowana. Tak trafia do Labiryntu, mieszczącego się pod Górą Strażników. Ostatecznie udaje się jej stamtąd wydostać. Po drodze poznała kilka innych postaci: Mesmera, Death, Axerona i, przelotnie, Nilianę. Po wydostaniu się z labiryntu Rachel odkrywa, że znalazła się w Opuszczonym Królestwie i teleportuje się w kierunku miasta, które widzi z daleka. Ostatecznie jednak, po nieudanej próbie dostania się do Ruin Nemerii, Rachel postanawia odpuścić i teleportuje się stamtąd.

Trafia do pewnego domu, po czym, po krótkiej rozmowie z obecnymi tam, teleportuje się ponownie. Niefortunnie trafia na statek księżniczki Sorieli i zostaje uwięziona. Uwalnia ją niespodziewanie i porywa wodna łapa. Rachel budzi się dopiero na Wyspie Syren, po drugiej strony Alaranii! Tam spotyka nimfę Tejlę. Obie zostają jednak uwięzione przez syreny. Te zgadzają się je wypuścić, jeśli przyniosą im rzadkie zioło rosnące w głębi wyspy. Udaje im się je zdobyć i syreny odsyłają je magicznym portalem. Rachel prosi o przeniesienie jej do Gór Druidów, w nadziei, że ci pomogą jej opanować swoję magię. Tak też się dzieje.

Rachel spędziła wśród druidów ponad rok. Sraciła przy tym większość swoich dawnych umiejętności, zyskała za to kontrolę nad swoją magią. Nauczyła się nowych Dziedzin: Porządku, Chaosu, Ognia i Wody. Straciła również telepatię, choć pozostała jej pewna odporność mentalna, a Widzenie rozwinęło się w Wizje. Przez to dwa z trzech posiadanych przez nią magicznych przedmiotów stały się niepotrzebne, więc zostawiła je druidom w podzięce. Potem opuściła góry, by pogłębić swoje nowe umiejętności.

W czasie podróży przez Szepczący Las Rachel usłyszała krzyki i postanowiła sprawdzić, co się dzieje. Trafiła pod Wieżę Arathaina, gdzie golem właśnie rozrywał w strzępy wóz jakiejś kobiety. Czarodziejka spowolniła nieco stwora, pomogła się także wydostać z wozu rannym. Jako że nie wiedziała, co sie właściwie dzieje, na wszelki wypadek uczyniła się niewidzialna. Potem nagle zaatakował ją Sobowtór (twór Arathaina) i została przeniesiona do jakiegoś pokoju oraz odurzona. Kiedy działanie narkotyków, magii, czy innego środka, jakiego użyto, obudziła się wreszcie, spotkała elfkę Aileen. Ta nie byłą zbyt pokojowo nastawiona. Potem w pokoju znalazł się Trenaas oraz Anzhela, kobieta z wozu. Nim jednak zaszło coś niedobrego, pojawił się nagły portal, który wessał czwórkę - Rachel, Trenaasa oraz Anzhelę i jej ochroniarza.

Rachel wraz z Trenaasem znalazła się w korytarzy dziwnego dworu. Zaatakowały ich zbroje, jednak mag poradził sobie z nimi. Wtedy do pokoju wpadła Anzhela i jej ochroniarz, którzy wylądowali w komnacie odbok. Pani metalurg stworzyłą wcześniej węże z ostrzami zamiast ogonów, które zaatakowały magów. Nie zabiły ich jednak, ale jasno dały do zrozumienia, że ta opcja jak najbardziej wchodzi w grę. Nagle wszyscy obecni w komnacie poczuli potężny atak mentalny.

Na szczęście jedna z dusz towarzyszących Trenaasowi zaatakowała napastników i udareminiła atak. Po wszystkim Rachel teleportowałą się i trafiłą do Zatopionego Miasta. Mając jako alternatywę drogę przez pustynię teleportowała się ponownie. Tym razem do daru dołączyła magię porządku, mając nadzieję, że to ustabilizuje czar. Czy to się udało, dopiero miała się przekonać...

Eksperyment powiódł się i Rachel wylądowała w upatrzonym przez siebie mieście, tuż obok Aravela i Miriamele.

Dane gracza: Rachel

Nazwa użytkownika:
Rachel
Ranga:
Mieszkaniec Sennej Krainy
Inne Postacie:
Death, Schadow, Angela, Ernei i Cassie,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
Wiek:
21
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
26639024
Grupy:
Dołączył(a):
Pn wrz 13, 2010 8:31 pm
Ostatnia wizyta:
Wt sie 11, 2015 9:22 pm
Liczba postów:
128 | Znajdź posty użytkownika
(0.16% wszystkich postów / 0.04 posty dziennie)
Ostatni post:
Nieobecności
Pt lip 29, 2011 9:10 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Wyspa Syren
(Posty: 21 / 16.41% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[W bliżej nieokreślonym miejscu] Pobudka.
(Posty: 21 / 16.41% postów użytkownika)

Podpis

*
WSZYSTKO, CO ZASZŁO, POZOSTAJE ZASZŁE.
- Co to za filozofia?
JEDYNA, KTÓRA DZIAŁA.

"Złodziej czasu", Terry Pratchett
cron