Profil użytkownika Aster

Avatar użytkownika
[Ta karta była modyfikowana, zmiany nie zostały jeszcze zaakceptowane]

Ogólne

Potęga:
Imię: Aster
Rasa: Leśna wróżka
Wiek: 232 lata


Aura

Aura silniejsza od przeciętnej, wciąż jasna, lecz już nie tak bardzo jak niegdyś. Jej barwa zdaje się przypominać batrachit, jednak po dłuższym zastanowieniu kolor ten nie przywodzi na myśl niczego innego z dotychczas poznanych barw; poświata za to jest wyraźnie szafirowa. Emanacja ta pachnie kwiatami oraz miodem, niesie ze sobą również stały, głęboki ton, rumor spadających głazów oraz cichy śmiech dzieci, który przyspiesza puls. W dotyku jest dosyć miękka oraz nadnaturalnie wręcz elastyczna - mimo wszystko posiada nieco twardszych ''punktów''. Ponadto charakteryzuje się lepkością oraz ostrością krawędzi. W smaku jest łagodnie kwaśna.


Wygląd

Aster jest niewielką, leśną istotą mierzącą niecałe 20 cm. Jego ciało jest bardzo szczupłe i lekkie, właśnie dlatego, by delikatne skrzydła
poradziły sobie z jego udźwigiem.
Jego jasna skóra zwykle odbija światło słoneczne czy księżycowe, tworząc wokół postaci naturalną poświatę.
Zarówno wąskie, smutne oczy, jak i włosy Astra są z pozoru kruczoczarne, jednak gdyby spojrzał on prosto w jakieś źródło światła, dałoby się
zauważyć, ukryty głęboko, ciemnozielony pigment. Jego proste i sztywne włosy, są krótko ścięte, zawsze noszone przez niego w nieładzie.
Twarz o poważnym, melancholijnym wyrazie, ma łagodne, młodzieńcze rysy.
Zazwyczaj porusza się za pomocą swoich lekkich skrzydeł, dzięki którym jest bardzo szybki i ciężko go schwytać. Zmienia się to, kiedy zaczyna
używać swoich nóg, wówczas staje się dużo wolniejszy od innych stworzeń.
Po śmierci swojego towarzysza stał się zupełnie niemy. Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć, czy kiedykolwiek odzyska swój głos.
Ubiera się w rzeczy, które sam dla siebie zrobi z zielonych roślin, czy płatków kwiatów.
Jego ciało nie nosi śladu żadnych blizn.


Charakter

Aster jest typową wróżką - pokojowo nastawioną, prostoduszną istotą. Zwykle nie opuszcza go melancholiczny nastrój. Jest na ogół bardzo
spokojny, chyba, że boi się o coś, co kocha i chciałby to chronić, wówczas jego charakter zmienia się w porywczy i nieznoszący sprzeciwu.
Nie przepada za osobami z wyższych sfer, ponieważ uważa, że są oni zbyt zakochani w złocie i rozpieszczeni przez luksus, by być dobrymi,
uczciwie pracującymi ludźmi.
Z wiadomych przyczyn przepada za towarzystwem kowali, fascynuje go ich praca, której mógłby przyglądać się godzinami, a nawet czynnie w niej
uczestniczyć.
Obecnie w swoim życiu nie posiada żadnych celów, powoli traci nadzieję, że któregoś dnia spotka kogoś, kto byłby dla niego równie dobry i bliski
jego sercu, jak ten ludzki mężczyzna, który przed laty był jego najlepszym przyjacielem i towarzyszem. Fundamentem jego małego świata...

Atrybuty

Krzepa:Słaby, Niezłomny, Kruchy,
Zwinność:Niezwykle zręczny, Bardzo szybki, Perfekcyjny,
Percepcja:Dobry wzrok, Czuły słuch, Wyostrzone czucie, Wyczulony na magię,
Umysł:Pojętny, Ineligentny, B. silna wola,
Prezencja:Piękny, Nieokrzesany,

Cechy specjalne

Latanie [Z]Aster częściej przemieszcza się za pomocą swoich skrzydeł, niż za pomogą nóg.
Telepatia [M]Posiada naturalną zdolność do telepatii, dzięki której porozumiewa się z innymi.
Wrażliwość na aury [D]Aster posiada wrodzoną wrażliwość na aury. Jest w stanie usłyszeć dźwięki, poczuć zapach i ocenić kolor aury, jaką inna istota posiada. Nie jest w stanie natomiast ocenić jej giętkości czy ostrości.
Bezszelestny chód [Z]Ta istota jest tak lekka, że jej stopy nie wydają żadnego dźwięku przy zeknięciu z gruntem.

Umiejętności

Odnajdywanie źródeł magii [M] Jako, że ta niepozorna istota jest niezwykle wyczulona na magię, bez problemu potrafi zlokalizować jej źródło.
Krawiectwo [O] Jako, że ubrania zwykle na wróżki są zbyt duże, Aster sam je dla siebie tworzy.
Kowalstwo żywiczne [W] Aster opanował umiejętność kłócia elementów zbroi z gorącej żywicy.
Zielarstwo [O] Doskonała znajomość ziół to coś, co pomogło mu przetrwać.
Matematyka [P] Podstawowa wiedza matematyczna pomaga mu przy tworzeniu zbroi i oręża.
Kaligrafia [O] Któregoś dnia Toby nauczył go pisać, aby mógł w późniejszym czasie nauczyć się matematyki i pomagać mu przy pracy.
Uniki [O] Nie tak prosto trafić w kogoś, kto nie jest zbyt duży i tak zwinny oraz szybki jak Aster.
Anatomia [P] Ktoś, kto tworzy zbroje musi znać się na anatomii, aby jego zbroje były użyteczne.
Gotowanie [O] Choć nauczył się tej umiejętności przypadkowo, ciężko byłoby bez niej przeżyć.
Płatnerstwo żywiczne [W] Aster opanował umiejętność kłócia elementów broni z gorącej żywicy.

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Moce
Magia Życia [U]Aster potrafii uzdrawiać mniejsze obrażenia, jednak takie zaklęcia jak wskrzeszenia, czy zatrzymanie funkcji życiowych stoją poza jego możliwościami.
Magia Ziemi [A]Aster zna się na magii, która wiąże się z jego miejscem urodzenia.

Magiczne przedmioty

Towarzysz


Historia

Aster urodził się w Szepczącym Lesie, ponad dwieście lat temu. Odkąd pamiętał, podróżował z pewnym kowalem o imieniu Toby i mieszkał z nim w
jednej z grot skalnych u podnóża gór Dasso.
Jego domem była niewielka, okrągła, klatka dla ptaka, zwykle umieszczona na kiju, na wozie, którym podróżowali do pobliskich miast, by
sprzedawać zbroje.
Aster właśnie u tego mężczyzny nauczył się rzemiosła, obserwował jego pracę. Zwykle zajmował się podawaniem mu lekkich części, które był w
stanie udźwignąć, lub przytrzymywaniem, sprzątaniem warsztatu… Jak na tak niewielką istotę pracował bardzo ciężko. Ale kochał tamto życie i
nigdy nie narzekał.
Toby jednak był śmiertelną istotą i zestarzał się szybciej niż Aster mógłby się spodziewać. W końcu, któregoś dnia jego serce stanęło. Dla tej istoty
wtedy skończył się świat. Opuściła go najważniejsza osoba w jego życiu, co więcej, jedyna, jaką znał i której ufał.
Aster po jego śmierci nigdy więcej się nie odezwał.
Któregoś dnia odnalazł go wędrowiec, badający grotę, stało się to niedługo po śmierci kowala. Zabrał go na jarmark i sprzedał za kilka ruenów
bogatej kobiecie, która podarowała go swojej córce na urodziny. Lecz rozpieszczone dziecko w niczym nie przypominało Toby’ego, a co więcej,
szybko się nim znudziło. Co za tym idzie, Aster na jarmark wrócił, gdzie trafiał za każdym razem, kiedy ktoś chciał nacieszyć nim oczy, umieścić w
bogatym domu, jako ozdobę, która szybko się nudziła, bo nie robiła nic więcej, poza siedzeniem przy kratkach okrągłej klatki.
Do dziś dnia nie znalazł nikogo, kogo kochałby równie mocno, jak Toby’ego i powoli traci nadzieję, że kogoś takiego jeszcze na swojej drodze
spotka...

Dane gracza: Aster

Nazwa użytkownika:
Aster
Ranga:
Błądzący na granicy światów
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
Śr lis 27, 2013 11:39 pm
Ostatnia wizyta:
Pn gru 22, 2014 8:21 pm
Liczba postów:
11 | Znajdź posty użytkownika
(0.01% wszystkich postów / 0.01 posty dziennie)
Ostatni post:
Nie masz z kim pisać? - ZBLOKOWANY I PRZENIESIONY
Cz lis 06, 2014 1:00 am
Najaktywniejszy w dziale:
Mroczne Doliny
(Posty: 6 / 54.55% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Na skraju lasu...] Klatka dla ptaków
(Posty: 6 / 54.55% postów użytkownika)
cron