Oglądasz profil – Sometha

Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Sometha
Rasa:
wilkołak
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
18 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Przeciętnej siły aura, której barwa jest mieszaniną cyny i barachitu z drobnym, złotym akcentem. Wyraźnie odznacza się na jej tle topazowa poświata. Aura nie wydaje żadnych dźwięków poza bardzo odległym wilczym zawodzeniem, które pozostaje jednak bardzo ciche. Pierwszym wyczuwalnym zapachem bijącym od emanacji jest silna woń sierści. Po nieco dłuższej chwili da się również wyczuć aromat mokrej ziemi. W dotyku jest bardzo giętka i pozbawiona chropowatości, jednocześnie dosyć twarda. W smaku łagodna, choć słona. Pozostawia gorzki posmak.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Sometha
Grupy:
Płeć gracza:
Kobieta

Skontaktuj się z Sometha

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
11
Rejestracja:
11 lat temu
Ostatnio aktywny:
7 lat temu
Liczba postów:
7
(0.01% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.00)
Najaktywniejszy na forum:
Księga Boskich Praw
(Posty: 3 / 42.86% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Obrzeża miasta]Początek
(Posty: 3 / 42.86% wszystkich postów użytkownika)

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:silny, raczej wytrwały, wytrzymały
Zwinność:zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:wyostrzony wzrok, czuły słuch, czuły węch, czuły język
Umysł:pojętny, ineligentny, silna wola
Prezencja:Ładny, nieokrzesany, przekonywujący

Umiejętności

ŁucznictwoOpanowany
JeździectwoBiegły
Otwieranie zamkówOpanowany
SkrytobójstwoOpanowany
Skradanie sięPodstawowy
SzpiegostwoPodstawowy
GimnastykaOpanowany

Cechy Specjalne

Mowa zwierzątZaleta
Umie porozumieć się z częścią stworzeń.
Sprawna wspinaczkaZaleta
Potrafi wspinać się niezwykle sprawnie i szybko.
Zmiana w wilka i hybrydęZaleta
Dziewczyna nie stała się likantropką z własnej woli. Przywykła do tego jednak używając swoich umiejętności do przepędzania nieproszonyc gości.
Przemiana z własnej woliZaleta
Dziewczyna umie przemienić się w wilka z własnej woli. Zżera to jednak sporo energii więc nie robi tego często.

Magia: Intuicyjna

Nowicjusz

Przedmioty Magiczne

Mroczny

Charakter

Sometha z pewnością nie należy do ludzi wrażliwych na krzywdę. Raczej zalicza się do tych, którzy zaczynają burdy niż próbują je zakończyć. Jej 

dewiza brzmi Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Jest kłamliwa, bezczelna, arogancka. Za dobrą zapłatą zrobi wszystko bez szemrania.
Każesz jej zabić, jako pierwsze padnie pytanie o zapłatę. Wszystkie jej negatywne cechy łączą się z odwagą i chęcią działania, czasem zbyt
impulsywnego. Trudno zdobyć jej zaufanie. Przyjaciół dobiera sobie ostrożnie. Ma na pieńku z większością wysoko postawionych ludzi więc nie jest
mile widziana w miastach. Jest raczej typem indywidualistki, wszystko robi sama i po swojemu. Zazwyczaj nie liczy się ze zdaniem innych tylko z
własnym. Zwykle w jej oczach czai się smutek i głęboka zaduma, jak również głęboka pogarda dla ludzi niższego stanu majętnego.

Wygląd

Sometha jest wysoką dziewczyną, ma 177cm wzrostu. Jej ciało jest smukłe, z wyglądu delikatne. Waży tylko 59kg. Rysy jej twarzy są delikatne i 

przynoszą kształtem na myśl serce. Włosy opadające na ramiona są ułożone w lekkie fale i mają kolor ciemny blond. Rzęsy są długie i gęste, a oczy
błękitno zielone. Nos jest kształty, a usta krwisto czerwone. Na nadgarstku prawej ręki znajduje się blizna w kształcie kilku zagłębień. Nogi ma
długie i zgrabne. Dziewczyna najczęściej ubiera się w strój jeździecki, lecz czasem można ją zobaczyć w długich sukniach ze zwiewnego, lekko
przezroczystego materiału. Nosi wysokie buty z mocnymi podeszwami lub chodzi na boso. Krok ma lekki, pełen gracji. Po jej wyglądzie nie da się
trafnie określić charakteru.

Historia

Amnezja odebrała jej większość wspomnień...
***
Jest noc. Nagle w korytarzu słychać krzyki. Ktoś wpada do pokoju śpiącej dziewczynki w wieku 5 lat. Budzi ją. Mała otwiera szeroko oczy. Nie wie
co się dzieje. Nagle docierają do niej słowa matki, która wymawia je szybko i nie składnie. Ma uciekać. Ale dokąd? Ubiera się szybko w pierwsze
lepsze ubranie, które znajduje. Do pokoju wchodzi mężczyzna z zakrytą twarzą. W ręku trzyma zakrwawiony miecz. Dziewczynka wygląda przez
okno. Pod nią znajduje się spory stóg siana. Poganiana strachem i krzykami matki skacze. Czuje ból z kostce, ale wstaje. Wioska o tej porze jest
pusta, dodatkowo znajduje się daleko stąd. Gorączkowe rozmyślania dziewczynki przerywa krzyk. Do jej oczu napływają łzy. Puszcza się biegiem
przez las...
***
Słyszy kroki. Skrzypienie śniegu pod swoimi bosymi stopami i obutymi nogami mężczyzny podążającego za nią. Księżyc jest w pełni. Na drogę
wypada wielki wilkołak. Powala napastnika co daje małej szansę na ucieczkę. Biegnie dalej. Noc powoli przemija. W oddali widoczne są światła
wioski. Dziewczynka upada u progu jednego z domów i traci przytomność...
***
Od tamtych wydarzeń minęło 7 lat. Słońce świeci w najwyższym punkcie na niebie. Trójka dzieci bawi się opodal lasu. Dwóch chłopców i
dziewczynka. Wszystko przerywa pojawienie się rannego wilka. Dziewczynka bez obaw podchodzi do zwierzęcia i dotyka rany na boku. Stworzenie
piszczy i wtula swój pysk w jej ciało. Ona głaszcze go i prosi jednego z chłopców o przyniesienie jakiegokolwiek opatrunku. Drugi z chłopców
podchodzi do niej i z podziwem patrzy na zwierzę leżące na jej kolanach. Potem wszystko dzieje się szybko. Wilk podnosi głowę i wbija kły w
nadgarstek dziewczynki. Ta zaciska mocniej szczęki, żeby nie wydać z siebie żadnego dźwięku. Tu pamięć znów ulega zniekształceniu...
***
Pełnia. W lesie rozlega się tłumne wycie. Od strony wioski słychać kolejne, samotne. Hybryda o jasnej sierści właśnie poznaje co to znaczy być
dzikim zwierzęciem. Zatapia kły w swojej pierwszej ofierze, żebraku nie mogącemu obronić się przed ostrymi kłami napastniczki, która pozostawia
ciało drgające w agonialnych drgawkach...
***
Aż po horyzont rozpościera się łąka, na której pasie się stadko koni. Wśród nich leży nieruchomy źrebak. Dziewczyna podchodzi do niego. Nie jest
zbyt ciężki więc przy swojej sile podnosi go z łatwością. Teraz trzeba go tylko wykarmić, wychować i nadać mu imię...
***
Od śmierci rodziców minęło 13 lat. Mała dziewczynka wyrosła na dorosłą dziewczynę. Jak zarabia na życie? Kradnie i zabija na zlecenie. Strażnicy
miejscy od kilku lat usilnie próbują ją złapać, ale bezskutecznie. Działa sama. Jej towarzysze zginęli podczas wykonywania jednego z zadań. Zginęli
przez nią... Dręczona wyrzutami sumienia postanowiła skończyć z takim życiem. No, może nie całkiem. Ostatnio obiło się jej o uszy, że ma brata.
Musi go odszukać...
  • Najnowsze posty napisane przez: Sometha
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: [Obrzeża miasta]Początek
    To było oczywiste, że Sometha nie zobaczy rozmówcy Morgaine. Pierwsze co wpadło jej do głowy to, że dziewczyna cierpi na rozdwojenie jaźni, ale szybko odrzuciła tę myśl. Czuła czyjąś obecność. Tłum rozrzedził s…
    5 Odpowiedzi
    5943 Odsłony
    Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • Re: [Obrzeża miasta]Początek
    Dziewczyna weszła pomiędzy pierwsze domy. Nikt nie zwracał na nią uwagi. To dobrze. Przywiązała konia do najbliższego ogrodzenia. Miała nadzieję, że ogier zacznie się spokojnie paść i nie będzie zwracać uwagi n…
    5 Odpowiedzi
    5943 Odsłony
    Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post
  • [Obrzeża miasta]Początek
    Sometha jechała wolno na koniu. Nie chciała zwierzęcia pośpieszać bo wiedziała, że ogier jest zmęczony podróżą. Trzymała wodze luźno. Ubrana była w klasyczny strój jeździecki, a włosy upięte miała w luźny kok. …
    5 Odpowiedzi
    5943 Odsłony
    Ostatni post 11 lat temu Wyświetl najnowszy post