Oglądasz profil – Xena

W tej karcie postaci zostały wprowadzone zmiany i wymagają one ponownej akceptacji
Awatar użytkownika

Ogólne

Godność:
Xena
Rasa:
Wampir
Płeć:
Nieokreślono
Wiek:
0 lat
Wygląda na:
0 lat
Profesje:
Majątek:
Sława:

Aura

Nieznana.

Informacje o graczu

Nazwa użytkownika:
Xena
Wiek:
54
Grupy:

Skontaktuj się z Xena

Pola kontaktu widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Statystyki użytkownika

Years of membership:
14
Rejestracja:
14 lat temu
Ostatnio aktywny:
9 lat temu
Liczba postów:
200
(0.22% wszystkich postów / średnio dziennie: 0.04)
Najaktywniejszy na forum:
Valladon
(Posty: 30 / 15.00% wszystkich postów użytkownika)
Najaktywniejszy w temacie:
[Polana Rozkoszy]
(Posty: 20 / 10.00% wszystkich postów użytkownika)

Podpis

[i]Sufletul ei mu mai poate fi salvat!
Este blestemata!
Single este viata si o sa fie al meu!
Ma voi ridika din mormint, o so razbun
au toat puterile intunericului![/i]

[url=http://img74.imageshack.us/img74/8591/vampirebeauty.jpg]*[/url][url=http://i678.photobucket.com/albums/vv149/divinelove_album/f_BloodyRosebm_5179457.jpg]*[/url][url=http://gothik.ws/images/dessins%20goth/Femme%20vampire.%20Woman%20vampire%20wallpaper.%20Gothic%20girl.JPG]*[/url]

[url=http://i902.photobucket.com/albums/ac221/yuyuhakushi/Monsters/AbbysalEmperor.jpg]Zankou w czystej piekielnej postaci[/url]

Połączone profile


Atrybuty

Krzepa:raczej wytrwały, wytrzymały
Zwinność:zręczny, szybki, dokładny
Percepcja:wyostrzony wzrok, czuły słuch, czuły węch, szczątkowy smak, przytępione czucie, wyostrzony zmysł magiczny
Umysł:bystry, ineligentny, silna wola
Prezencja:olśniewający, szarmancki, przekonywujący

Umiejętności

Polowanie i tropienieMistrz
Trzy tysiące lat polowań na istoty z krwi i kości robi swoje...
PiekielnologiaMistrz
DemonologiaMistrz
Wiedza tajemnaMistrz
JeździectwoBiegły
Choć konie raczej za nią nie przepadają, potrafi też okiełznać inne wierzchowce. Raczej nie podróżuje wierzchem, lecz złota zasada mówi: "Warto wiedzieć wszystko o wszystkim - na miarę swoich możliwości".
Skradanie sięBiegły
SkrtobójstwoBiegły
Sporządzanie truciznBiegły
AlchemiaBiegły
TorturowanieBiegły
A teraz zagrajmy na czyiś nerwach... Dosłownie...
ZielarstwoBiegły
Nie ma to jak krew arystokraty z dodatkiem waleriany...
Władanie sztyletamiBiegły
Walka wręczBiegły
KaligrafiaBiegły
Otwieranie zamkówOpanowany

Cechy Specjalne

Przemiana w nietoperza i latanieDar
Potrafi zmienić się w nietoperza w bardzo krótkim czasie i przemieszczać się właśnie w takiej postaci.
ZauroczeniaDar
Któż oparłby się takiej wiedzy oraz urodzie? Wystarczy spojrzenie, a większość istot ulega jej słodkiemu głosowi, który szepcze wprost do ucha...
RegeneracjaZaleta
Tak jak u wszystkich wampirów, zranić jej nie może żadne ostrze ani magia, tylko osinowy kołek prosto w serce. Z historii też wyniknie, że jest odporna na wszelkiego rodzaju święte relikwie i czosnek, oraz wiele, wiele więcej. Jeżeli zechce, swoją mocą może obdarzyć daną osobę poprzez podanie jej własnej krwi. Ma to też dość zabawne skutki uboczne...

Magia: Inkantacje

DemonówMistrz
ŚmierciAdept
Sama już nie żyje od dłuższego czasu, więc zagadka przejścia na tamten świat nie ma dla niej tajemnic.
EmocjiAdept
UmysłuAdept

Przedmioty Magiczne

Dwa sztyletyBaśniowy
Siyah SafarBaśniowy
Starożytna księga, którą Xena szanuje, i z której wciąż pobiera nauki na temat mrocznej sztuki.

Charakter

Stara się być inna niźli wampiry, które chadzają po tym padole łez. Stara się nie traktować innych z pogardą, acz na równi sobie. Co prawda czasami jej się to nie udaje. Nie szasta opowieściami o dotychczasowym życiu na prawo i lewo, ale gdy ktoś zada jej pytanie, odpowie, chodź niech ten, kto pyta, nie liczy na gotowe piwo z pianką utkaną z prawdy. Chodź przeżyła wiele wieków, nadal lubi się dokształcać.
W czasie potyczek czy walk, zawsze zachowuje zimną krew i umysł. Egzystencja nauczyła ją spokoju. Bywa również egoistyczna i agresywna, lecz to tylko w chwilach wielkiego głodu.

Wygląd

Jej czarne, jak pióra ze skrzydeł kruków, włosy, kaskadami opadają na delikatnie umięśnione ramiona i plecy. Jest wysoką na nieco poniżej sześć stóp kobietą, o lazurowych oczach. Ma długie nogi, a jej ciało tworzy doskonałą klepsydrę. Przeważnie można ją zobaczyć w długiej do kostek spódnicy z rozcięciem z prawej strony, sięgającym uda, dopasowanym do kształtu jej ponętnego ciała w gorsecie i długim, starym, skórzanym płaszczu. Zawsze jest ubrana w buty jeździeckie, które ściśle opinają jej zgrabne łydki.

Historia

Blisko 3000 lat temu Krąg Magów zebrał się i dyskutował na temat swojego krótkiego żywota. Postanowili eksperymentować, najpierw na zwierzętach, następnie na sobie. Najpotężniejszy z nich Starabah zniecierpliwiony porażkami na zwierzętach, spróbował na sobie. Przywołał tajemne moce prosto ze świata nieumarłych. One też stworzyły go tak, by żył wiecznie i był odporny na rany, choroby itp. Lecz niestety odebrały mu moc. Tak też powstał wampirzy ród.

Działo się to szesnaście lat przed "przebudzeniem" Starabaha, w spokojnym mieście Silmarona. Było ich dwoje, kochali się i szanowali bezgranicznie - jej rodzice. On starszawy pan, mag wewnętrznego kręgu bractwa, ona czarownica, parająca się czerpaniem mocy z natury. Imiona ich brzmiały Mordimer i Elen.
Pośród leśnej gęstwiny, na obrzeżach Silmarony, wznosił się zamek, tam też Mordimer i Elen uwili swoje gniazdko. Urodziła im się córka, nadali jej imię Xena. Była bardzo zdolnym dzieckiem i przejawiał się u niej zmysł magiczny o zaskakującej sile. Uczyła się pilnie i bardzo szybko. W wieku czternastu lat potrafiła wywołać małą burzę bez żadnego problemu. Uczyła się magii naturalnej i magii aury, mag nauczył ją również alchemii. Sielanka trwała do momentu, aż jej ojciec dowiedział się o eksperymentach Starabaha. Wręcz oszalał na tym punkcie, fanatycznie szukał informacji, robił eksperymenty na zwierzętach. Matka Xeny, przerażona, posłała czternastolatkę do szkoły sztuk walki, gdzie przyjmowała lekcje od samego mistrza przez pięć lat. Najlepiej szły jej nauki z zakresu skrytobójstwa.
Kiedy wróciła miała dziewiętnaście lat. Osiągnęła bardzo wiele, jak na ten wiek, lecz wciąż chciała się dokształcać i chciała wyruszyć w podróż, bo od Mordimera nie mogła się już niczego nauczyć, a matka niestety zmarła. Ojciec oczywiście na to nie pozwolił, ale nie to jest najważniejsze. Zmienił się i to bardzo, chodził niewyspany, znudzony i tylko informacje o udanym eksperymencie Najstarszego przywoływały go do życia.
W końcu nastał ten dzień. Mordimer, mag wewnętrznego kręgu bractwa, zdecydował się na najgorszy i ostatni w swoim życiu eksperyment. Od pewnego czasu utrzymywał kontakt z jakimś wampirem o imieniu Hergish. Tego dnia miał przybyć do zamku. Xena zachodziła w głowę, co ojcu odbiło i czuła się dziwnie niespokojna. Wieczorem dostała odpowiedź na swoje pytanie. Po sytej uczcie i poznaniu pana Hergisha, udali się oni do komnaty nauki Mordimera i coś gmerali przy eliksirach i księgach. Ona przechadzała się po tarasie i tęsknie wpatrywała się w czysty nieboskłon, roziskrzony tysiącem gwiazd. W końcu zawołali Xenę - za wszystkie dobre rzeczy, które spotkały mnie w życiu, czas zapłacić - myślała, lecz przechodziła uśmiechnięta przez próg. Wampirzy gość błyskawicznie był przy niej, chwycił ją w pasie i położył na stole. Jej kostki i nadgarstki zostały magicznie przywiązane tak, by nie mogła uciec. Mordimer stał lekko oszołomiony pod ścianą, lecz w jego oczach były iskierki szaleństwa. Zaczął się rytuał. Xenie podano eliksir, lecz wyrecytowano również kilka formułek zaklęć, co było odbiegiem od podstawowego rytuału. Przemiana trwała chwilę. Xena nie wiedziała, co się dzieję. Jej paznokcie zamieniły się w szpony, które teraz orały dębowy stół, kły zaczęły się wydłużać, zaczęła się gorączkowo rzucać. Na tym eksperyment się jednak nie kończył. Jej własny ojciec podszedł do stołu z relikwiami, krzyżami, czosnkiem i srebrem, by wypróbować, czy ich eksperyment się udał do końca. Xena wbiła w niego nienawistny wzrok, bo żadne z przyniesionych rzeczy na nią nie działało. Była wampirem odpornym na te wszystkie dyrdymały. Ojciec uśmiechnął się blado i zaczął tańczyć w euforycznym szale. Jednakże ten taniec nie potrwał długo, gdyż zaklęcie przywiązujące Xenę właśnie wygasło. Szybciej niźli błyskawica podbiegła do ojca i wessała się w jego szyję.
Po Hergishu nie było śladu. Po tym zdarzeniu zamek w Silmaronie został uznany za nawiedzony i rzadko kiedy ktoś go odwiedzał. Xena wiele stuleci siedziała w zamku i uczyła się ze starych ksiąg. Jej umiejętności magiczne o dziwo nie wygasły. Stała się bezwzględna, lecz nadal przebrzmiewały przez nią ludzkie uczucia. Nadszedł dzień, w którym w końcu opuściła rodzinne strony i wyruszyła uczyć się w świat. To był nowy początek.
  • Najnowsze posty napisane przez: Xena
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Data
  • Re: [Opuszczona Kamienica nr. 118] Powrót
    Minęło wiele miesięcy swawolnego marudzenia w sypialni i dziwnego pojawienia się jak i zniknięcia Xeroxa. Relacje demona i wampirzycy bardzo się ociepliły, lecz coraz częściej demon był też wzywany do swego Pan…
    10 Odpowiedzi
    9396 Odsłony
    Ostatni post 13 lat temu Wyświetl najnowszy post

  • Uwa¿nie s³ucha³a s³ów demona, gdy zacz±³ mówiæ o mapie do jej g³owy nap³ynê³a my¶l, ¿e ten nieproszony go¶æ uwa¿a j± za materialistkê. Pokrêci³a g³ow± i nadal uwa¿nie s³ucha³a, dobra materialne nie interesowa³y…
    10 Odpowiedzi
    9396 Odsłony
    Ostatni post 14 lat temu Wyświetl najnowszy post

  • -Dziêkujê za pochwa³ê tego wina, lecz trudno bêdzie Ci je dostaæ, le¿akowa³o w piwnicach mojego rodzinnego miejsca zamieszkania, od stuleci a teraz zosta³o zbezczeszczone w taki sposób! - roze¶mia³a siê i widz±…
    10 Odpowiedzi
    9396 Odsłony
    Ostatni post 14 lat temu Wyświetl najnowszy post