Profil użytkownika Maldervan

Avatar użytkownika
[Ta karta była modyfikowana, zmiany nie zostały jeszcze zaakceptowane]

Ogólne

Potęga:
Imię: Maldervan Ied'azahrall
Rasa: Człowiek - Mag
Wiek: 67


Aura

Srebrna, silna aura o obsydianowej poświacie. Wydziela zapach starego pergaminu. Wokół niej można usłyszeć spokojną, głęboką melodię, harmonijnie przechodzącej z jednego tonu w drugi, przeplatającą się z chwilami ciszy. W dotyku jest sztywna, posiada ostre krawędzie. W smaku jest łagodna.


Wygląd

Starawy łysy człowiek z siwiejącą brodą, przeciętnej postury przechodzącej raczej w chuderlawą. Twarz ma pociągłą z lekko zakrzywionym w dół nosem. Chodzi ubrany w czarny płaszcz. Na głowę prawie zawsze narzucony ma kaptur, który spowija cieniem jego oblicze. Porusza się w sposób dostojny, a gdy przemawia słychać lekki pogłos, co prawdopodobnie jest skutkiem stosowania magii. Na czole widnieje symbol ośmiokąta, w który jest wpisany pentagram. Jego oczy z niewiadomych przyczyn są koloru ciemnego fioletu, a gdy przebywa w obecności duchów i nieumarłych lub się z nimi kontaktuje, zaczynają lekko świecić.


Charakter

Maldervan to bardzo spokojny i wyrozumiały człowiek, wyjątkowo inteligentny. Zawsze kieruje się rozumem, a jego celem jest ład. Stoi na straży naturalnego porządku rzeczy. Gdy wdaje się z nim w rozmowę, wydaje się miłym starszym panem. Gdy jest zły, nie eksponuje tego, staje się szorstki i chłodny. Zawsze myśli, zanim coś zrobi. Nie lubi nieobliczalnych ludzi.

Atrybuty

Krzepa:
Zwinność:Niezbyt zręczny, Powolny,
Percepcja:Dobry wzrok, Słaby słuch, Przytępiony smak, Wyczulony na magię,
Umysł:Niezwykle bystry, Błyskotliwy, Żelazna wola,
Prezencja:Godny,

Cechy specjalne

Kontakt z zaświatami [Z]Maldervan potrafi komunikować się telepatycznie z istotami nieumarłymi, jak i z duchami znajdującymi się w zaświatach.
Po za ciałem [M]Maldervan potrafi opuścić swoje ciało i przemieszczać się jako duch. Jest to bardzo niebezpieczne, bo istnieje możliwość, że nie powróci do ciała, więc korzysta z tego niezwykle rzadko. Kiedy jest duchem, potrafi opętać innych ludzi oraz niektóre przedmioty.

Umiejętności

Alchemia [O]
Kreomagowanie [W]
Anatomia [O]
Czasologia [W]
Medycyna [O]
Wiedza tajemna [M]
Wiedza o duchach [W]
Odnajdywanie źródeł magii [W]
Przetrwanie [O]
Władanie bronią [W]

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Inkantacje
Umysłu [A]Ład i Harmonia. Balans umysłu. Tej magii Maldervan uczył się równocześnie z domeną harmonii.
Pustki [M]Maldervan zapoznał się z dziedziną mroku głównie dla tego, że znał po mistrzowsku domenę pustki.
Porządku [A]Zanim Maldervan zakończył studiowanie tej magii nauczył się wypędzać duchy i byty astralne do ich wymiarów.

Magiczne przedmioty

Amulet [ZAC]Amulet pochodzący z czasów, gdy Maldervan był młody i widział duchy. Amulet chroni jego ciało przed opętaniem.

Towarzysz


Historia

Maldervan od urodzenia widział i słyszał duchy zmarłych. Przerażało go to. Bał się ich. Matka nie wiedziała jak się zachować. Za każdym razem chłopak krzyczał i płakał rozdzierająco. Nigdy nie poznał ojca. Tak jakby go w ogóle nie było. Nie należał do bogatej rodziny, ale jednak chodził do szkoły. Prześladowano go tam za jego nienaturalne zachowania. Zawsze z tyłu, zawsze sam.

Wszystko się zmieniło, gdy do jego rodzinnego miasteczka przyjechał z karawaną pewien człowiek. Zobaczył wieczorem, jak malec w wieku 9 lat ucieka przed niewidzialnymi stworzeniami. Złapał dziecko za rękę, wymamrotał parę słów w jakimś dziwnym języku, po czym chłopiec się uspokoił. Jego widziadła zniknęły. Mały Mal pobiegł do domu. Następnego ranka, tajemniczy jegomość znalazł się pod jego drzwiami. Gdy matka otworzyła drzwi przedstawił się jako Renver. Zanim odszedł, złożył propozycję chłopcu. Powiedział, że wie jak opanować jego strach i zjawy, musi tylko z nim wyruszyć, po czym nałożył chłopcu amulet. ''To pozwoli ci spokojnie zasnąć.''- powiedział i poczekał na decyzję. Rodzicielka Mal'a była przeciwna. W nocy jednak Maldervan wyszedł przez okno i spotkał się z magiem. Tamtego dnia ruszyli w podróż do Ekradonu.

Gdy dotarli do miasta Malowi ukazał się niezwykły widok. Nigdy nie był w tak dużym skupisku ludności. Napór cywilizacji go wręcz przytłaczał. Jadąc przez miasto uświadomił sobie, jak wielki jest potencjał w ludzkości. Zatrzymali się przed dużym budynkiem. Wtedy Renver powiedział- ''Witaj w domu, młody magu''- po czym zaprowadził go do komnat nowicjuszy.

Wiele lat Mal studiował na Uniwersytecie. Wybrał trzy domeny. Drogę Harmonii, gdy usłyszał, że za jej pomocą można wprowadzić ład, drogę umysłu, by otworzyć swoje spojrzenie na świat i odzyskać jego spokój i drogę pustki, gdyż była ona podobno mocno powiązana z jego widzeniami. Magia Pustki będąc surowo zakazaną sztuką, była trudna do wyuczenia. Pomagał mu jego mistrz, ponieważ sam parał się tą domeną. Nauka trwała długo. Nieskończone godziny ćwiczeń prastarej mowy, układu dłoni i ćwiczeń logicznych wytworzyły, w już 35-letnim mężczyźnie żelazną wolę oraz spokój umysłu i ducha. Wtedy też został magiem i przestał być nowicjuszem.

W wieku 49 lat stała się tragedia. Stary już mistrz dał się złapać na praktykowaniu magii pustki i został wyrzucony z akademii. Maldervan po krótkim czasie postanowił iść za Renverem. Chciał do końca poznać pustkę. Razem ruszyli przed siebie. Nigdy nie zatrzymywali się w miastach zbyt długo. Po drodze Mal nauczył się wiele o świecie oraz na wszelki wypadek stworzył sobie broń. Okuty kostur dla maga był idealnym narzędziem walki, jak i pomocą przy inkantacjach. Uczył posługiwać się nim, jak i kontynuował studia nad pustką razem z mistrzem. Odwiedzali oni miejsca, które przejawiały największą aktywność tej domeny.

Kiedy Maldervan ukończył 60 rok życia, mistrz Renver zmarł. Mal został sam. Przez 3 lata w pojedynkę szukał domeny pustki, posługiwał się swoją umiejętnością. Rozmawiał z duchami, które go prowadziły do różnych ciekawych miejsc.
Aż w końcu od jednego z nich usłyszał o czymś niezwykłym. O innym wyblakłym świecie, innym wymiarze gdzie dusze trafiają ostatecznie. Tak pierwszy raz spotkał się z dziedziną cienia.

Dane gracza: Maldervan

Nazwa użytkownika:
Maldervan
Ranga:
Szukający drogi
Inne Postacie:
Raef, Atahron,
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
Zainteresowania:
Opowieści, mity i sagi skandynawskie, fantastyka, RPG, komputery, historia, wędrówki po górach ;)
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
So wrz 01, 2012 1:50 pm
Ostatnia wizyta:
So sty 05, 2013 9:15 pm
Liczba postów:
27 | Znajdź posty użytkownika
(0.03% wszystkich postów / 0.01 posty dziennie)
Ostatni post:
[Pod murami miasta] Kłopoty
Pt gru 14, 2012 12:08 am
Najaktywniejszy w dziale:
Opuszczone Królestwo
(Posty: 15 / 55.56% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[ Gdzieś wśród pól ] W poszukiwaniu Calicema
(Posty: 15 / 55.56% postów użytkownika)
cron