Profil użytkownika Regola

Avatar użytkownika
[Ta karta była modyfikowana, zmiany nie zostały jeszcze zaakceptowane]

Ogólne

Potęga:
Imię: Regola Sangkap
Rasa: czarodziejka
Wiek: 387


Aura

Srebrna aura o dużej sile i obsydianowej poświacie. Wydziela zapach palonego kadzidła. Wokół niej słychać trzask płomieni, szum wody i zawodzenie wiatru, zagłuszane co jakiś czas rumorem spadających głazów. Jest twarda i aksamitna w dotyku, w smaku natomiast gorzka, acz łagodna.


Wygląd

Jest to niezbyt wysoka dziewczyna o długich nogach i kpiarskim spojrzeniu intensywnie niebieskich oczu. Czarne włosy sięgają za ramiona, czasem wiąże je w niedbały kok. Pierwsze co rzuca się w oczy to jej miłość do biżuterii. Wszelakie koraliki, muszelki, pióra, kamienie, zęby i rzemienie zdobą jej drobne uczy, szyję, nadgarstki i długie, wyjątkowo zręczne palce. Ozdoby zmienia często, z każdego miejsca przywozi kolejne, ale zawsze ma na sobie pierścień z kamieniem Żywiołów oraz smoczy ząb na szyi, który zmyślnie ukrywa fakt, że dziewczyna panicznie boi się smoków. Na skórze pojawiają się i znikają tatuaże. Z braku pieniędzy na farby pozostaje jej malowanie po ciele naturalnymi barwnikami z roślin. Ubiera się wygodnie. W wysłużone skórzane spodnie i odkrywające wiele topy. Gardzi sukniami i za nic nie zamieniłaby swoich starych butów na nowe pantofelki. Mimo tego patrząc na jej ruchy i sposób bycia ciężko nazwać ją chłopczycą.


Charakter

Sarkastyczna i zadziorna. Lubi dowcipy. Gdy się zdenerwuje klnie jak szewc, potrafi jednak nad sobą panować. Ciężko ją przejrzeć, kłamie bez zająknięcia więc nie sposób ocenić czy naprawdę myśli to, co mówi. Jednak nie przepada za samotnością. W trudnych sytuacjach nigdy nie traci zimnej krwi i zdrowego rozsądku. Ceni racjonalne rozwiązania, ale nie odmówi lekkiemu szaleństwu. To dlatego, że doskonale zna swoje umiejętności i wie, czy jest w stanie wykonać zadanie. Trudni się w różnych dziedzinach, nigdzie nie zostaje na stałe. Chce przeżywać przygody i odkrywać nowe miejsca. Nie zrażą jej nawet trudne warunki. Nie przyznaje się do swoich słabości, ani do tego, że w głębi serca ma nadzieję podczas licznych podróży odnaleźć swego brata.

Atrybuty

Krzepa:Raczej wytrwały, Wytrzymały,
Zwinność:Zręczny, Precyzyjny,
Percepcja:Czuły zm.mag,
Umysł:Bystry, Ineligentny, Silna wola,
Prezencja:Ładny, Nieokrzesany, Przekonywujący,

Cechy specjalne

Mowa Ognia [Z]Postać potrafi czytać z ognia. Jest to jednak zdolność tak nikła, że prawie jej nie używa.

Umiejętności

Jeździectwo [O]
Łucznictwo [W]
Alchemia [P]
Medycyna [P]
Kartografia [O]
Etykieta [O]
Malarstwo [P]
Rysunek [W]

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Rozkazy
Dziedzina Ognia [A]
Dziedzina Wody [A]
Dziedzina Powietrza [A]
Dziedzina Ziemi [A]

Magiczne przedmioty

Pierścień z kamieniem Żywiołów [ART]Nieduży srebrny pierścień z czarnym połyskliwym kamieniem, który potrafi w różnym stopniu zwiększyć moc żywiołu, jest to jednak zależne od otoczenia.

Towarzysz

Interpido (Nieustraszony)
Koń. Jest młody choć Reg nie wie dokładnie ile ma lat. Znalazła go porzuconego w lesie podczas jednej z wędrówek. Nie wyobraża sobie lepszego towarzysza podróży. Jest wytrzymały i dość szybki. Rozumieją się bez słów. Interpido ma siwą sierść nie wymagającą dokładnego pielęgnowania, biały ogon oraz krótką grzywę. Nie posiada żadnych magicznych właściwości, dlatego łypie z zazdrością czarnymi ślepiami gdy jego pani nalewa mu wody wprost z otwartej dłoni.

Historia

Urodziła się i wychowała w Nowej Aerii. Jej matka Lena miała duszę podróżniczki, którą dziewczyna niewątpliwie odziedziczyła. Sprzedawała magiczne przedmioty, amulety, mikstury, kamienie, księgi czarów, zioła i inne rzeczy przydatne do czarowania. Była to piękna kobieta o szafirowych włosach, ciemnych oczach i bardzo jasnej cerze. Jej dzieci w niczym jej nie przypominały. Zarówno Regola, jak i jej brat Hudewin wdali się w ojca, którego nigdy nie poznali. Rodzeństwo bardzo się kochało. Starszy Hudewin uczył swoją siostrę wszelakich arkan magii. Jednak talent dziewczyny ograniczał się tylko do Kręgu Żywiołów. Lena, czytająca przyszłość z ognia oczywiście wiedziała, że tak będzie. To dlatego nadała swojej córce imiona Regola Sangkap - Władająca Żywiołami. Dziewczyna była chętna do nauki rozmaitych dziedzin lecz handel, którym zajmowała się rodzina, nudził ją niemiłosiernie. Odmawiała podróżowania twierdząc, iż ktoś powinien zajmować się domem. W rzeczywistości wolała bawić się z przyjaciółmi, czytać książki i malować.
Niestety z wyprawy do Gór Druidów jej bliscy nie wrócili nigdy. Czarodziejka dostała jedynie anonimowy list mówiący iż matkę oraz Hudewina zabił rozwścieczony smok. Posłaniec przyniósł jej rówież ząb owego smoka, który od tamtego dnia nosi zawsze na szyi. Po ich śmierci nie była w stanie nadal mieszkać w Nowej Aerii. Zabrała prawie wszystkie swoje rzeczy i opuściła dom, nie zaprzątając sobie głowy jego sprzedażą czy poinformowaniem kogokolwiek o tym, co się stało. Sierowała się w stronę Szepczącego Lasu. Zamieszkała w Kryształowym Królestwie, gdzie spędziła ponad sto lat. Zaczęła używać drugiego imienia jako nazwiska. Jej wygląd nie zmienił się. Na początku była zagubiona. To miasto, tak duże, piękne i pełne życia, przytłoczyło ją. Nie wiedziała od czego zacząć ani dokąd się udać. W takim stanie znalazła ją Lil. Zjawiskowo piękna, młoda elfka o długich złotych włosach. Zaproponowała nieznajomej pomoc, a niedługo później stały się najlepszymi przyjaciółkami. Rozumiały się bez słów gdyż Lil także straciła rodzinę i musiała sama wychowywać czwórkę młodszego rodzeństwa. Była to osoba tak oddana i dobroduszna jakich mało na świecie. Regola zamieszkała u niej w domu, na poddaszu. Co rano patrzyła przez wielkie okna na ocienione roślinnością ulice i czuła się szczęśliwa. Pokochała elfy za ich pokojową naturę i wrażliwość na piękno. Jednocześnie pracowała jako mag na zlecenie, rozwijała swe moce i uczyła się Mowy Ognia. To zadanie było jednak niezwykle trudne. Rzadko cokolwiek widziała, a jeśli już zdarzały się jakieś przebłyski, przedstawiały one twarz Hudewina. Tam też po raz pierwszy się zakochała, w tkaczu zaklęć imieniem Ivo. Uczucie to nie było jednak wystarczająco silne by założyć rodzinę. Dziewczyna odrzuciła zaręczyny i zdecydowała lepiej poznać Alaranię. Pożegnawszy się z przyjaciółmi, wyruszyła w podróż życia. Na drogę dostała Kamień Żywiołów. Nietrudno zgadnąć, że wykorzystała go na gustowną (i magiczną!) biżuterię.

Obecnie trudni się wszystkim, co możliwe. Nigdy nie rozstaje z mapą. Od kiedy spotkała Interpido, nie boi się niczego. Chce przeżywać przygody i zapomnieć o bolesnej stracie. Jednocześnie ma nadzieję, że twarz Hudewina pojawiająca się w ogniu jest znakiem, i że prędzej czy później uda jej się go odnaleźć.

Dane gracza: Regola

Nazwa użytkownika:
Regola
Ranga:
Szukający Snów
Martwe postacie:
Status:
OFFLINE
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
Grupy:
Dołączył(a):
Pt sie 03, 2012 6:22 pm
Ostatnia wizyta:
N paź 05, 2014 6:08 pm
Liczba postów:
184 | Znajdź posty użytkownika
(0.23% wszystkich postów / 0.08 posty dziennie)
Ostatni post:
[Równina] To inne zioło
N gru 28, 2014 3:48 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Magiczna Polana
(Posty: 52 / 28.26% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[miasto i okolice] Źli ojcowie i gadające ryby
(Posty: 18 / 9.78% postów użytkownika)

Podpis

"Za moich czasów czarownicy siedzieli w wieżach, czytali uczone księgi i mieszali kopyścią w tyglach. Nie plątali się wojownikom pod nogami, nie wtrącali się w nasze sprawy. I nie kręcili tyłkiem przed oczami chłopów."
cron