Profil użytkownika Orlin

Avatar użytkownika

Ogólne

Potęga:
Imię: Orlin
Rasa: Człowiek
Wiek: 26


Aura

Nieznana.


Wygląd

Krótko obcięty brunet o jasnej cerze i ostrych rysach twarzy, ma trochę ponad 1,7 m. wysokości, prosty nos, oraz niebieskie oczy, w których można
doszukać się ''iskry szaleństwa''. Dobrze zbudowany i prosto, lecz schludnie ubrany w zielony płaszcz z kapturem,czrną koszulę pod zbroją, oraz kolmlet
skórzanej brązowej zbroi. Porusza się szybko starając sie robić przy tym jak najmiej hałasu. Na plecach niesie kołczan ze strzałami i plecak, przez prawe
ramię ma przewieszony długi łuk. Na zapiętym nadgryzionym zębem czasu pasie ma kilka sakiewek i przypięte 2 długie sztylety.


Charakter

Mieszkając przez całe swoje życie w lesie Orlin stał się typowym samotnikiem z głową pełną marzeń o świecie. Zazwyczaj wyprostowany traci pewność
siebie, lekko się garbic podczas rozmów z nieznajomymi. Pragnie przeżyć prawdziwą przygodę z grupą przyjaciół. Jak wielu łowców w życiu codziennym
kieruje się prawami natury, uważa za głupie postępowanie według narzuconego kodeksu, choć przestrzega prawa i obyczajów miast, w których przebywa.
Jest krytyczny w stosunku do swojej osoby. Najbardziej obawia się istot nieumarłych, ponieważ takowe według naturalnych praw nie powinny istnieć.
Orlin pragnie się zmienić, stać się bardziej towarzyski,nabrać trochę pewności siebie i pokonać swoje lęki, choć narazie efektów jego prób wogle nie widać.

Atrybuty

Krzepa:Raczej silny, Wytrwały, Wytrzymały,
Zwinność:Bardzo zręczny, Szybki, Precyzyjny,
Percepcja:Sokoli wzrok, Czuły słuch, Przytępiony smak, Wyostrzony zm.mag,
Umysł:Bystry,
Prezencja:Piękny,

Cechy specjalne

Więź z naturą [D]Będąc w lesie, lub innym środowisku naturalnym postać ma wyostrzone zmysły i przyspieszoną regenerację ran.
Strzelec wyborowy [D]Postać ma wyjątkowy talent w używaniu łuków. Zasięg i siła oddawanych strzałów są większe niż u innych strzelców.
Łowca burz [D]Umiejętność uwarunkowana genetycznie. Przodkowie Orlina od ponad 1200 lat prowadząc tryb życia zgodny z naturą nabyli odporność 4 podstawowe żywioły, jednak aby to osiągnąć osoba musi obudzić w sobie pewne pierwiastki odporności na dany żywioł. Obecnie bohater jest w znacznym stopniu odporny na zaklęcia z kręgu ziemi.
Symbiotyczna więź [D]Bohater może komunikować się telepatycznie ze swoim zwierzęcym towarzyszem. Umiejętność ta nie działa na inne zwierzęta z tego samego gatunku, a jej maksymalny zasięg to 200 m.

Umiejętności

Polowanie [M]
Skradanie się [W]
Tropienie [W]
Zastawianie pułapek [P]
Zielarstwo [P]
Uniki [O]
Łucznictwo [M]
Władanie bronią (sztylet) [O]
Oburęczność [O] Postać potrafi posługiwać się sprawnie obiema rękami. W walce jest zdolna władać dwoma brońmi.
Jeździectwo [P]

Magia

        Sposób rzucania zaklęć: Moce

Magiczne przedmioty

Amulet odporniści na trucizny i jady [ZAK]W centralnej jego części mieści się zielony matowy kamień, owalnym kołem otacza go srebro, które u dołu rozgałęzia się jakby na 4 korzenie. Jego moc polega na niewrażliwości na wszelkie trucizny i jady. Jest on pamiątką rodzinną pochodzącą od przodka druida.

Towarzysz

Venn
Jest sokołem wędrownym o typowym dla rasy wyglądzie, który wypadł jako pisklę z gniazda i został odnaleziony przez bohatera i wychowany. Venn jest
zaliczany do nielicznego grona przyjaciół Orlina, w końcu życie w puszczy nie dostarcza ich wielu. Sokół potrafi widzieć astralnie (widzieć aury ludzi i
zwierząt). Jest on barczo związany ze swoim ''ludzkim towarzyszem''. Podczas życia w lesie był zwiadowcą i towarzyszem Orlina.

Historia

Orlin urodził się w małej leśnej społeczności koło Gór Druidów. W młodym wieku wzorem ojca uczył się fachu łowcy, zaś nauke czytania i pisania pobierał u
druida wioski. Wszyscy mieszkańcy jego rodzinnej osady posiadali głęboką więż z naturą. To dzięki tej specyficznej więźi z ''Matką'' ludzie z wioski posiedli
specjalne umiejętności ułatwiające im życie w dziczy.

Orlin jest jedynakiem i od dziecka miał problemy ze znalezieniem przyjaciół ze względu na niewielką społeczność osady, która w dodatku prawie całkowicie
izolowała się od świata. Jako dziecko był spokojny i raczej opanowany, w każdym razie większych problemów wychowawczych rodzina nie odnotowała. Od
ojca wie, że jego przodkowie od stuleci byli łowcami i druidami. Niektóre rodziny w wiosce przekazywały sobie w genach umiejętności oparte o więż z
naturą, w związku z czym powstały klany, a wraz z nimi zróżnicowanie klasowe w osadach oparte na umiejętnościach.
Choć wywodził się z rodu druidów i strzelców pragnął dla siebie innego życia, nie umiał powiedzieć jakie ona miało być, ważne było to, że miało być INNE.
Ostatecznie koniec kaprysów chłopca przełamali rodzice po 2 latach walki rodzinnej i Orlin pogodził się, że zostanie tak jak większość jego rodziny
łucznikiem.

Jak kilka innych wiosek w okolicy osada specjalizowała się w szkoleniu łowców, będących jednym z naturą. Powszechne było również posiadanie
''zwierzęcego towarzysza''. Mówiono, że rodzaj zwierzęcia często odpowiada charakterowi i umiejętnościom łowcy (np. niedźwiedz-siła, odporność, wilk-
szybkość,wyostrzony węch, orzeł-siła, ogłada), lecz nie zawsze system się w pełni sprawdzał.
W swoje 14-te urodziny, podczas polowania na zające, chłopiec znalazł piskle sokoła, które wypadło z gniazda. Orlin widząc w nim swojego towarzysza
zabrał go do domu, a jego ojciec pomógł mu go wychować. W ten sposób Sokół nazywany od tamtego dnia Venem stał się przyjacielem Orlina.

Ludzie tej społeczności nie lubili istot niumarłych, bowiem uważali, że istnieją wbrew prawom natury.

W swoje 20-te urodziny został uznany przez starszych swojej wioski za ''łowcę'', co w praktyce oznaczało wejście osoby w dorosłość (możliwość zawarcia
małrzeństwa, postawienie własnego domu, itp.) i przynależność do klanu łowców. Orlin prowadził spokojne i monotonne życie w lesie jednocześnie marząc
o wielkiej przygodzie i możliwości poznania świata, który według opowieści był taki wielki.

2 miesiące po jego 26 urodzinach jego życie miało się zmienić, nieznana leśnym społecznościom zaraza zdziesiątkowała ludzkie osiedla pozostawiając
jedynie kilku ocalałych. Nikomu z niedobitków nie chciało się odbudować leśnych osad, kiedy pochowali i porzegnali swoich bliskich postanowili poszukać
szczęścia i charmonii w życiu gdzie indziej. Kiedy Orlin zaczoł dochodzić do siebie po tragedii postanowił także opuścić wioskę, aby spełnić swoje marzenie i
być może pewnego dnia znaleźć się pośród imion innych bohaterów.

Dane gracza: Orlin

Nazwa użytkownika:
Orlin
Ranga:
Błądzący na granicy światów
Martwe postacie:
Ranga:
Nieznana
Status:
OFFLINE
Wiek:
29
Zawód:
Student
Zainteresowania:
Fantastyka, muzyka rock-owa, książki (nie tylko fantastyczne).
 
 
PW:
Wyślij prywatną wiadomość
GG:
43113372
Grupy:
Dołączył(a):
Wt maja 08, 2012 12:50 am
Ostatnia wizyta:
Śr sty 09, 2013 10:00 pm
Liczba postów:
14 | Znajdź posty użytkownika
(0.02% wszystkich postów / 0.01 posty dziennie)
Ostatni post:
[Karczma: Ubity Warchlak] Spotkanie z Łapą
Wt sty 08, 2013 9:45 pm
Najaktywniejszy w dziale:
Danae
(Posty: 9 / 64.29% postów użytkownika)
Najaktywniejszy w wątku:
[Miasto] Elfia gościnność
(Posty: 9 / 64.29% postów użytkownika)
cron