Oglądasz profil – Algrin
- Brak Avatara -
Ogólne
- Godność:
- Algrin
- Rasa:
- Człowiek
- Płeć:
- Nieokreślono
- Wiek:
- 27 lat
- Wygląda na:
- 0 lat
- Profesje:
- Majątek:
- Sława:
Aura
Aura o słabej sile i żelazno-cynowej barwie, roztaczająca szmaragdową poświatę. Wokół niej nie słychać żadnego dźwięku, wydziela woń krwi. W dotyku jest szorstka, sucha i twarda, lecz zaskakująco giętka. W smaku natomiast łagodnie gorzka.Połączone profile
Brak profili posiadających połączenia.
Atrybuty
Krzepa: | raczej silny, raczej wytrwały, wytrzymały |
---|---|
Zwinność: | bardzo zręczny, bardzo szybki, precyzyjny |
Percepcja: | dobry wzrok, czuły słuch, kiepski węch, szczątkowy smak, przytępione czucie, pozbawiony zmysł magiczny |
Umysł: | przeciętny |
Prezencja: | brzydki |
Umiejętności
Jeżdziectwo | Opanowany |
---|---|
Pływanie | Opanowany |
Polowanie | Biegły |
Przetrwanie | Biegły |
Skradanie się | Opanowany |
Tropienie | Biegły |
Zastawianie pułapek | Podstawowy |
Garbarstwo | Biegły |
Zielarstwo | Podstawowy |
Bestiologia | Biegły |
Łucznictwo | Opanowany |
Władanie bronią białą - miecze jednoręczne | Mistrz |
Uniki | Biegły |
Cechy Specjalne
Unieszkodliwianie maszyn | Zaleta |
---|---|
Algrin ma wrodzony talent do niszczenia wszystkich maszyn bardziej skomplikowanych niż łuk czy tłuczek do ziemniaków. Często podczas działań destrukcyjnych występują ofiary w ludziach. |
Magia: Intuicyjna
Nowicjusz | |
Przedmioty Magiczne
Miecz Runiczny | Baśniowy |
---|---|
Miecz jednoręczny, którego klinga pokryta jest runami, dzięki którym ostrze jest niesamowicie twarde i niemal niezniszczalne. Broń jest świetnie wyważona, to prawdziwy majstersztyk. Pamiątka po zmarłym ojcu. |
Charakter
Mężczyzna stara się zachować całkowitą neutralność względem wszystkich problemów tego świata. No, może z wyjątkiem kilku spraw, od których po
prostu nie da się uciec, jednak są one jak igły w stogu siana. Stara się nie okazywać emocji i przychodzi mu to z wielką łatwością. Zwykle jest
małomówny, nie lubi za bardzo mielić ozorem, gdyż uważa to za zbyteczne. Chętnie spędza czas w lasach i innych dzikich terenach, jednak do lasów
odczuwa specjalny sentyment. Rzadko miewał do czynienia z prawem, gdyż małą część życia spędził w mieście, a głęboko w lesie nie ma strażników
miejskich, którzy wściekają się za każde... Ekhem... Pożyczenie kilku monet czy zrobienie dobrego uczynku i nakarmieniu potworów ciałem. W miarę
możliwości pomaga potrzebującym, a gdy jest w sytuacji, gdzie musi wybrać jedną ze stron, zwykle wybiera tą, która więcej płaci lub po prostu da mu
inne korzyści. Jest ateistą i odczuwa lekki wstręt do magii i czarodziejów, jednak zwykle tego nie okazuje. Jest osobą miłą, jednak na pierwszy rzut oka
tego nie widać. Sceptycznie odnosi się do nowych znajomości i ciężko zdobyć jego zaufanie. Doświadczenie nauczyło go, że jedyną osobą, której może w
pełni zaufać jest Algrin. Stara się być dżentelmenem, jednak nie zawsze mu to wychodzi.
Wygląd
Algrin jest człowiekiem dość wysokim, gdyż mierzy około 183cm. Jego długie, brązowe włosy, zwykle swobodnie opadają na ramiona, jednak w rzadkich
przypadkach wiąże je z tyłu, by nie przeszkadzały. Ciemne oczy kontrastują z włosami. Mężczyzna często mruży je, kiedy jest zamyślony. Niektóre osoby
mogłyby uznać go za wychudzonego, jednak w dziczy jednego dnia je się dużo, a przez dwa następne wcale. Podczas długich podróży na jego ciele
wyraźnie uwydatniły się mięśnie. Jego krok jest bardzo energiczny, a postawa wyprostowana, dzięki czemu wygląda bardzo dumnie. Najczęściej mówi
powoli i dość cicho, jednak jak wszyscy wiemy, takie rzeczy w dużej mierze zależą od sytuacji. Głos Algrina jest stosunkowo niski i nieco ochrypły.
Myśliwy ubiera się skromnie. Niezbyt stać go na kupno wykwintnych szat, więc najczęściej wygląda to tak, że znajomi rzemieślnicy tworzą dla niego
jakieś odzienie ze skór, które im dostarczył po promocyjnej cenie. Najczęściej spotkać go można w płóciennych lub skórzanych spodniach i skórzanej
kurtce, pod którą jest cienka, biała koszula. Nie dba on za bardzo o swój wygląd, więc te rzeczy często bywają brudne i zniszczone. Jedyną, niezmienną
od lat, częścią jego garderoby są wysokie, skórzane buty, które niegdyś pośmiertnie pożyczył od pewnego szlachcica.
Historia
Mały Algrin urodził się w małej wiosce, Nieznanej (tak, to nazwa wioski), położonej na skraju Szepczącego Lasu. Jego rodzina była dość biedna, jednak
ojciec w tajemnicy posiadał całkiem sporą sumkę zdobytą w nie do końca legalny sposób. Był on myśliwym, jednak by związać koniec z końcem sporo
dorabiał na boku różnorakimi zajęciami. Matka Algrina była kobietą przeciętna, dość urodziwą i obdarzoną niesamowitym talentem muzycznym.
Najmłodsze lata Algrina minęły spokojnie i beztrosko, jak każdemu dziecku. Gdy miał 12 lat jego ojciec zaginął bez śladu. Około pół roku później, podczas
podróży do sąsiedniej wioski jego ciało znaleziono w jaskini. Można powiedzieć, że było rozsmarowane po całej grocie. Jedyną rzeczą, która umożliwiała
zidentyfikowanie zwłok, był specyficzny miecz, który został przekazany Algrinowi. Chłopak sam się edukował, polował i pracował. Teraz musiał utrzymać
matkę i dom. Pewnego razu, podczas polowania został napadnięty przez samotnego zbira. Ledwo uszedł z życiem. Wtedy pierwszy raz zabił człowieka i
zdobył starą klacz, którą nazwał Kali. Kilka lat później, we wsi, z której pochodził wybuchła epidemia nieznanej choroby. Jego matka i klacz zginęły, więc nic
go tam już nie trzymało. Las i żądza przygody wzywały. Zabrał kilka najpotrzebniejszych przedmiotów, osiodłał młodego ogiera Zolrana, potomka Kali i
stępem wyruszył przed siebie. Nie miał celu ani wytyczonej trasy. Nie trzymał się szlaku. Stał się wędrownym myśliwym i najemnikiem. Spał w jaskiniach
lub pod gołym niebem, często przez kilka dni żywił się tylko korzonkami, lecz takie życie podobało mu się.
-
- Najnowsze posty napisane przez: Algrin
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Data
-
-
Re: [Karczma] Kłamstwa skrywające prawdę
Myśliwy w milczeniu przyglądał się poczynaniom Ailis. Gdy ta wylała ciecz za okno Algrin opadł na łóżko. Postanowił, że w nocy pójdzie po Zolrana. Nie mógł znieść myśli, że zwierzęciu mogło się coś stać. Co pra… - 60 Odpowiedzi
- 25178 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma] Kłamstwa skrywające prawdę
- Możemy wracać - mruknął Algrin, idąc za dziewczyną, która tymczasowo była jego przewodniczką. Gdy dotarli do karczmy zastali tam huczną zabawę. Najwyraźniej tak wyglądała tutaj każda noc. Mężczyzna bez słowa … - 60 Odpowiedzi
- 25178 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-
-
-
Re: [Karczma] Kłamstwa skrywające prawdę
- Kto by się spodziewał, że "wróg" spadnie mi na łeb? - odpowiedział próbując nieco usprawiedliwić swoją nieostrożność. Algrin zaraz potem kroczył za dziewczyną, tym razem będąc bardziej ostrożnym. Irytował go … - 60 Odpowiedzi
- 25178 Odsłony
- Ostatni post 12 lat temu Wyświetl najnowszy post
-